sometimes, dreams come true {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sometimes, dreams come true {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sabbat
Member
sometimes, dreams come true {open} DPKsfdL
Hanna!
92
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 2.5 years
Gender:
Rank:
Sabbat
BerichtOnderwerp: sometimes, dreams come true {open}   sometimes, dreams come true {open} Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 19:41

Sabbat stak haar neus in de lucht en snoof. er hing een rokerige geur in de lucht, alsof er iets in brand stond. de wereld rondom haar was in duisternis gehuld. zelfs de maan en sterren waren deze nacht onzichtbaar. ze keek achterom, waar zich twee, grote, stralende kattenogen bevonden.
de ogen kwamen steeds dichter, de silhouet van de kat werd duidelijk zichtbaar. toen de silhouet zijn nagels in Sabbats vel plante, schoot ze wakker. het was maar een droom. ze stond op om buiten een frisse neus te gaan halen, de bladeren die dit seizoen al van de bomen waren gevallen, kraakte onder haar poten. het zwakke schijnsel van de maan deed haar ogen twinkelen. de hemel was bewolkt en de sterren waren niet te zien. een wolk bleef voor de maan hangen. ze hoorde een zwak gesis achter haar. ze draaide zich om. toen zag ze een kattensilhouet op haar af komen, net als in haar droom...


sometimes, dreams come true {open} Azof
Terug naar boven Ga naar beneden
Mad Hatter
Member
sometimes, dreams come true {open} DPKsfdL
Meap
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Mad Hatter
BerichtOnderwerp: Re: sometimes, dreams come true {open}   sometimes, dreams come true {open} Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 22:43

Mad Hatter liet zich vallen en rolde, dwars door de vogel die hij net gedood had. Dit was zijn idee van 'uit eten' gaan: je dood een vogel, laat het karkas en een paar restjes vlees liggen en als toetje ga je er lekker in liggen rollen. Toen de vogel het rollen niet meer waard was, strekte Mad zijn poten en hakte een paar keer in een boomstam. Toen ging zijn fantasie erop los.

Ik loop in een eng, donker bos met alle gevaren van de hele wereld... Ja, Mad Hatter zijn fantasie was erg speels... ...op zoek naar eten, omdat ik in drie maanden... Nee, niet drie maanden, dan zou ik al lang dood zijn... Omdat ik in een hele week alleen nog maar en schriele muis heb gegeten. Mad sluit zijn ogen om het zich nog beter te kunnen voorstellen. Ik zie een grote vogel die wel drie keer zo groot is als mijzelf... Nee, wel vier keer zo groot is als mijzelf een grote voorraad eten in zijn nest bechermen, ik sis naar hem en hij kijkt om. Ik spring op de vogel af, en zet mijn klauwen in zijn warme vlees...

' YAY!' Mad Hatter doet zijn ogen open. 'SHIT!' Mad Hatter springt achteruit in een boom. 'Oh nee, sorry! Ik dacht dat je eh... Ik was aan het lopen en toen...' Zei hij met hoge stem. Toen hij eenmaal doorhad dat hij zo gek praatte, schraapte Mad zijn keel en zette een lagere, stoerdere stem op. 'Ik bedoel... KIJK UIT WAAR JE LOOPT MAN!' Hij bedacht zich. 'VROUW!'


sometimes, dreams come true {open} Jgr


dankjewel maaike Smile

sometimes, dreams come true {open} 3ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabbat
Member
sometimes, dreams come true {open} DPKsfdL
Hanna!
92
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 2.5 years
Gender:
Rank:
Sabbat
BerichtOnderwerp: Re: sometimes, dreams come true {open}   sometimes, dreams come true {open} Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 17:54

"YAY!" lachte de kater die zich op Sabbats rug had geklemd. "Shit", riep hij bijna onmiddelijk daarna terwijl hij een boom in schoot. "Oh nee, sorry! Ik dacht dat je eh... Ik was aan het lopen en toen..." piepte hij. hij schraapte zijn keel. "Ik bedoel... KIJK UIT WAAR JE LOOPT MAN!", riep hij. "VROUW", bedacht hij zich. Sabbat voelde zich enigzins beledigd. "Is het mijn schuld dat jij als een gek op mijn rug komt springen?!", schreeuwde ze. "Jij zou zelf eens beter moeten uitkijken!", voegde ze er aan toe. ze begon ijgenlijk wel nieuwsgierig te worden naar de grijze kater. "Wat is jouw naam ijgenlijk?", vroeg ze terwijl ze haar zwarte vacht begon te wassen.


sometimes, dreams come true {open} Azof
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sometimes, dreams come true {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: