this is me~Spottednose



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 this is me~Spottednose

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gleampool
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 16:52



Gleampool sloop tussen de struiken door. regen sloeg in zijn gezicht. hij haate dit seizoen. het water maakte zijn vacht zwaar. zijn buik rommelde. "eerst jagen voor de clan", mompelde hij in zichzelf. Gleampool liep in de richting van de Sunningrocks, hij had hier ergens een muis laten liggen. toen hij zijn prooi had opgegraven, liep hij in de richting van het kamp. bij de sandy hollow zag hij Spottednose staan. hij kende haar amper.



this is me~Spottednose Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimema 10 jun 2013 - 16:48

Spottednose was op jacht en begroef net een net gevangen muis toen er een vaag bekende geur haar neus binnenkwam. Ze draaide haar hoofd om richting de geur. Ze zag een gestreepte kater waar ze de naam gleampool op kon plakken, maar dat was dan ook alles wat ze wist over hem. Ze besloot dat het maar eens tijd werd dat ze elkaar wat leerden kennen, ze zaten ten slotte in dezelfde clan. Ze liep richting de kater. Haar pootjes zonken in de modderige bodem. Stilletjes vervloekte ze de regen. Wat was dit toch een verschrikkelijk seizoen, dacht ze bij zichzelf. Gelukkig bereikte ze de kater snel en zat ze om een nog redelijk harde bodem. 'Hey gleampool, alles goed?' Vroeg ze vriendelijk. Ze ging rustig zitten en krulde haar pikzwarte staart om haar poten. Ze likte even haar witte borst zodat ze er een beetje deftig uitzag. Straks dacht deze kater nog dat ze helemaal niet om hygiëne gaf! Ze vroeg zich nieuwsgierig af of deze kater wel humor zou hebben of door het leven ging als een pietje precies. Als dat laatste het geval zou zijn, dan zou ze hem al snel smeren. Wat had je nou ook aan het leven als je er geen grapjes over kon maken? 'Goede jacht gehad?' Vroeg ze gewoon om het gesprek wat op gang te houden. Zij zelf had een minder goede jacht ze had nog maar een muis gevangen. Dat kwam door het weer, wist ze, daardoor school al het prooi in hun veilige holletjes.


this is me~Spottednose 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimema 10 jun 2013 - 17:51



toen Gleampool de sandy hollow afdaalde, kwam Spottednose op hem af. de modder had haar poten bruin geverfd."Hey Gleampool, alles goed?", miauwde ze voordat ze haar borst begon te likken. "Goede jacht gehad?", voegde ze er aan toe. "ik had op wat meer gehoopt", miaude hij, terwijl hij naar het miserabele hoopje prooi voor zich keek. "Maar ja, beter iets dan niets", zei hij voordat hij over zijn schouder begon te likken. "En, heb jij veel gevangen?", vroeg Gleampool nieuwsgierig.



this is me~Spottednose Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:44

'Ik had op wat meer gehoopt.' Antwoordde de kater terwijl hij keek naar het beetje prooi dat hij had gevangen. Nou dat is in elk geval meer dan bij mij dacht ze somber. 'Maar ja beter iets dan niets.' Vervolgde de kater terwijl hij zijn schouder even likte. Daarna leek hij haar terug aan. 'En heb jij veel gevangen?' Vroeg hij daarna nieuwschierig. 'Nee, slechts een enkele muis en die is graatmager.' Antwoordde ze somber. Intussen waren de twie katten doorweekt door de regen. Haar oren lagen plat op haar kop. Ze haatte de regen! 'Haat jij dit weer ook of ben ik echt de enige?' Zei ze om te blijven lachen. Daarna stond ze op en schudde haar vacht uit waardoor de spetters overal vlogen. Ze kon haar lach niet in houden toen ze besefte dat de kater nu nog natter was door haar. 'So..sorry!' Kreeg ze er schaterde en haperend uit.


this is me~Spottednose 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:31



" Nee, slechts een enkele muis en die is graatmager.", was haar antwoord. er viel nog steeds regen uit de lucht. "Haat jij dit weer ook of ben ik echt de enige?", vroeg ze voordat ze boos naar de wolken keek. "Wie houd er nu wel van regen?", lachte Gleampool. Spottednose schudde het water uit haar vacht. nu was hij echt helemaal nat. "So..sorry", verontschuldigde ze zich. "Ik was toch al helemaal nat", lachte hij. "Wel, ik moet dit miserabele hoopje prooi weg brengen, dag!", zei hij. "Veel succes met het jagen!", lachte hij nog voordat hij zijn prooi oppakte en verder door de modder strompelde.



this is me~Spottednose Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 16:29

De kater nam afscheid. 'Veel succes met het jagen!' Lachte hij nog voor hij zijn prooi oppakte en verder door de modder strompelde. Spottednose keek verveeld naar de plek waar ze haar muis had begraven. Ze had eigenlijk totaal geen zin meer in jagen, het zou toch nutteloos zijn in dit weer. 'Wacht! Ik ga wel met je mee! Ik graaf eerst even mijn muisje op!' Riep ze de kater na. Hopelijk wachtte hij op haar, dan konden ze nog wat verder kletsen. Ze half liep half sloor terug naar de plek waar haar muis lag en nam hem terug mee naar Gleampool. Toen ze er bijna was sloor ze uit waardoor ze een meter naar achteren sloor. Gefrustreerd stond ze weer recht. 'Stomme modder!' Riep ze boos alsof de modder zich daar iets van aantrok. 'Oh muizendrek!' Riep ze er nog meer gefrustreerd bij, nu ze zag hoe ze eruit zag. De eens zo'n mooie deftige poes was ze helemaal vuil en bruin in plaats van wit met zwart en moest ze zich nog steeds haasten om de kater in te halen voor het geval hij haar niet had gehoord dat hij moest wachten. Opnieuw schudde ze zich uit en opnieuw maakte dat geen verschil. Ze liep weer in de Gleampools richting, maar keek dit keer wel goed uit dat ze niet weer uit sloor, want zo'n slipper wilde ze geen tweede keer maken!


this is me~Spottednose 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 17:04



"Wacht! Ik ga wel met je mee! Ik graaf eerst even mijn muisje op!", hoorde hij Spottednose roepen. toen hij zich omdraaide zag hij de zwart-witte poes uitschuiven waardoor ze een paar staartlengtes terug in de modder viel. "Stomme modder!", riep ze boos. "Oh muizendrek!", vloekte ze toen ze ontdekte dat ze grotendeels door de modder bruin was. toen ze Gleampool had ingehaald, liepen ze verder in de richting van het kamp. "Je bent niet de enige die modder haat", zei hij, in de hoop dat ze zich wat beter zou voelen. "Ik ben zelf zo al een aantal de rivier ingedonderd", vervolgde hij terwijl hij terug dacht aan dat moment toen het koude water zich om hem heen bevond. 



this is me~Spottednose Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 19:09

"Je bent niet de enige die modder haat" Zei de kater om haar wat op te vrolijken. 'Tja welke normale kat haat dat nou niet.' moest ze toegeven. Ze vond het best lief dat hij probeerde op te beuren, dat apprecieerde ze enorm. 'Ik ben zelf zo al een aantal de rivier in gedonderd' Spottednose dacht aan het zicht van de bruine kater die de rivier in viel en kon een huivering niet onderdrukken. 'Gelukkig dat alles goed is gekomen.' Zei ze, ze kon niet meer verzinnen al vlogen er honderden vragen door haar hoofd. Hoe was hij gevallen, wie heeft hem gered, was het ernstig,... Ze schudde even haar kop en legde haar muis even neer om hem beter op te nemen. Daarna zette ze een sprintje in om de kater terug in te halen. Ze kon het niet laten om naar zijn verhaal te vragen. 'Hoe uhm, hoe voelt het om te verdrinken?' Het was een rare vraag moest ze toegeven, maar ze kon het niet laten te vragen aan gezien er werd verteld dat haar moeder ook was verdronken, zijzelf wist van niets want ze was nog te klein toen het gebeurde. Ze kreeg er alleen af en toe een nachtmerrie van, maar ze zou toch graag willen weten hoe haar moeder zich had gevoeld voor ze zich bij de sterrenclan had gevoegd.


this is me~Spottednose 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 10:07



"Gelukkig dat alles is goed gekomen", zei ze. Spottednose stopte even om haar muis wat beter vast te nemen. "Hoe uhm, hoe voelt het om te verdrinken?", het was een vreemde vraag, maar hij begreep haar nieuwsgierigheid wel.  Gleampool kon nog net een rilling onderdrukken toen hij aan het koude, modderige water dacht. de wereld rondom hem had zo duister geleken, en stilletjes aan zonk hij daar de bodem. zijn longen smeekten om lucht. het was een vreselijke ervaring geweest. "Wel...", begon hij. "Je moet je adem inhouden, want als je je mond open doet, stroomt het water naar binnen en... ja, je snapt het wel. dan probeerde ik naar boven te zwemmen, maar dat is erg moeilijk in modderig water en hoe meer je spartelt om boven te blijven, hoe dieper dat je zinkt", zei hij terweil er een rilling over zijn rug gleed.  



this is me~Spottednose Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 14:06

'Wel...Je moet je adem inhouden, want als je je mond open doet, stroomt het water naar binnen en... ja, je snapt het wel. dan probeerde ik naar boven te zwemmen, maar dat is erg moeilijk in modderig water en hoe meer je spartelt om boven te blijven, hoe dieper dat je zinkt' zei de bruine kater. Spottednose knikte dat ze genoeg wist. 'Bedankt dat je het me wilde vertellen.' Antwoordde ze. Ze vond dat het intussen wel al lang genoeg somber was. 'Laten we om het eerst naar het kamp rennen.' Stelde ze voor. Zonder te wachten of de kater meeging sprong ze al vooruit. 'Kun je me wel volgen?' Riep ze plagerig over haar schouders. Ze versnelde haar pas nog een beetje en liep toen op haar snelste. Ze ontweek hangende takken en uitstekende wortels alsof ze er niet waren. Even had ze het gevoel alsof ze vloog. Ze zag een schim voor zich, maar liep te snel om het te ontwijken. Ze knalde er bal op. Even was ze duizelig en zag ze sterretjes voor zich. Ze schudde even haar hoofd en keek op wie of wat ze was geknald. Toen ze het zwart witte gestreepte dier met zijn spitste neus en scherpe klauwen herkende stond haar hart even stil. Het was een das! 'Oh, sterrenclan, nee.' Mompelde ze terwijl ze langzaam achteruit liep. Het was te laat de das wist waar ze zat, snel waarschuwde ze Gleampool met een bange schreeuw. 'Gleampool, loop niet verder! Er zit hier een das! Waarschuw de clan ik hou hem wel bezig!' Riep ze doodsbenauwd, maar dapper. Ze zette haar vacht op en haar staart werd twee keer zo dik, bedreigend ontblootte ze haar nagels en grauwde naar de das die woedend terug grauwde. Dit word mijn dood, dacht Spottednose plots.


this is me~Spottednose 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
this is me~Spottednose DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: this is me~Spottednose   this is me~Spottednose Icon_minitimema 15 jul 2013 - 20:57


"Bedankt dat je het me wilde vertellen", zei ze. "Laten we om het eerst naar het kamp rennen!", stelde ze lachend voor. Gleampool kon zich nog herrineren hoe hij zelf als leerling dat soort wedstrijdjes had gehouden en hij spurte achter de zwart-witte poes aan. "Kun je me wel volgen?", plaagde ze. "Ik kan je aanraken", lachte Gleampool terug. "Oh, sterrenclan, nee." hoorde hij Spottednose zeggen vlak nadat ze tegen een grijze figuur was opgebotst. Gleampool zag dit als een kans om haar voor te steken, tot hij zag tegen wie Spottednose was opgebotst. "Gleampool, loop niet verder! Er zit hier een das! Waarschuw de clan ik hou hem wel bezig!", riep ze heldhaftig. ze ontboote haar tanden en liet haar klouwen zien. haar vacht rees omhoog en haar staart werd twee keer zo dik. Gleampool dacht snel na, als hij terug naar de clan ging, was de kans groot dat de das Spottednose in stukjes hakte, als hij meevocht, bleven hij en Spottednose, of te wel in leven, of vandaag was hun laatste dag. Gleampool koos voor de tweede optie en besprong de das langs achter waarna hij in de nek van het beest beet.




this is me~Spottednose Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
this is me~Spottednose
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: