I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Tigerpaw
Member
I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  DPKsfdL
Miss. Unknown
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons old
Gender:
Rank:
.Tigerpaw
BerichtOnderwerp: I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]    I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 18:37

Voorzichtig sloop de kleine bruine tabby kattin door het hoge gras heen. De bomen begonnen langzaam kaal te worden en overal was alles bezaaid met bladeren en rotzooi. Tigerpaw was op weg naar de Snakerocks, opzoek naar een goede prooi of misschien nog wat training. Maar onderweg had ze een spreeuw opgemerkt die ze nu besloot. Door haar achterpootjes gezakt hielt ze de zwarte vogel in de gate.
Een geluid aan haar rechterkant verstoorde haar concentratie en liet de vogel wegvliegen. Maar dat was haar minste zorg. Opeens keek de apprentice oog in oog met een slang! "Help," mompelde ze zachtjes, aangeslagen door de ontdekking. "Help!" kwam er daarna luider uit haar bek. Tigerpaw bleef stokstijf staan, bang dat de slang zou aanvallen als ze zou bewegen...


I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  5lccxg
C:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]    I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Icon_minitimema 10 jun 2013 - 18:43

Met ene geërgerde grauw keek Dawnpaw toe hoe de slang steeds dichter bij de jonge poes kwam. Naja jong, waarschijnlijk even oud als hem. Tigerpaw was haar naam, en ze was aan het jagen op een spreeuw. Daardoor had ze het glibberige schepsel dat steeds dichterbij kwam niet door. Dawnpaw zag dit gebeuren van uit zijn struik, waarin hij zich te goed had gedaan aan een muis die door een of andere warrior was gevangen. Hij rook al wat ouder, dus waarschijnlijk was diegene hem vergeten.
Voorzichtig sloop hij dichterbij, de slang had al zijn aandacht op Tigerpaw gericht. Waardoor Dawnpaw zonder moeite dichterbij kon komen. Eindelijk had Tigerpaw het beest door, ze schreeuwde op hulp. Dawnpaw zuchtte en sloop dichterbij. De slang had al zijn aandacht op de jonge poes gericht, en merkte daardoor Dawnpaw niet op. De jonge kater sloop dichterbij, net op het moment dat de slang wou toe slaan. Met een grauw belande hij boven op het gladde lichaam van de slang. Hij sloeg zijn nagels in het vlees van het beest. De slang draaide zich woedend om en hapte naar Dawnpaw die nog net op tijd weg sprong. De slang hapte in het niets. Dawnpaw greep zijn kans en sprong boven op d ekop van het beest. De slang probeerde met zijn lichaam grip te krijgen op zijn poten. Maar de kater zette snel zijn tanden in de nek van het monster, zodat het slap op de grond kwam te liggen. Hijgend keek hij naar het lichaam van de slang. In zijn houding geen spoortje angst. "Kan jij je eigen boontjes niet doppen soms! Je bent toch niet voor niets apprentice geworden!"


sorry niet echt een spt post x3


I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Tigerpaw
Member
I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  DPKsfdL
Miss. Unknown
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons old
Gender:
Rank:
.Tigerpaw
BerichtOnderwerp: Re: I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]    I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 21:22

De slang hielt zijn blik op haar gericht, waardoor Tigerpaw niets anders kon doen dan terug staren. Een huivering ging over haar ruggetje heen en ze probeerde er voor te zorgen dat ze slang haar niet zou aanvallen. Opeens merkte ze hoe de aandacht van de slang op een andere apprentice werd gericht. Ze nam hier gebruik van door weg te duiken en keek toe hoe een andere apprentice, die ze vaag kon als Dawnpaw, de slang wegjoeg en daarna tegen haar uitschoot. "Kan jij je eigen boontjes niet doppen soms! Je bent toch niet voor niets apprentice geworden!" Haar oortjes zakte naar beneden toe en ze kwam voorzichtig uit 'r verstop plaats. Tigerpaw richtte zich tegenover Dawnpaw op en haalde diep adem om daarna te zeggen; "Jouw mentor leeft misschien nog. Jouw mentor heeft je misschien dingen geleerd! Mijn mentor niet, mijn mentor is dood. Nee, ik heb nog geen training gehad. Dus nee, ik kan niet mijn eigen boontjes doppen. Gesnopen!" Ondertussen waren er tranen in haar ogen ontstaan. Ze wachtte nu al een maand op een nieuwe mentor, maar na al dat gedoe met Bluestar en die hond, is het er niet echt van gekomen.

[Mhm, de mijne ook niet x'D En sorry voor 't late antwoord :c]


I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  5lccxg
C:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]    I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 22:24

Nadat hij zijn woorden had uitgespuwd kwam de poes tevoorschijn, oren in d'r nek. Ze richtte zich tegen over hem, en Dawnpaw keek haar minachtend aan. "Jouw mentor leeft misschien nog. Jouw mentor heeft je misschien dingen geleerd! Mijn mentor niet, mijn mentor is dood. Nee, ik heb nog geen training gehad. Dus nee, ik kan niet mijn eigen boontjes doppen. Gesnopen!" tijdens haar woorden waren er tranen in haar ogen gekomen. Dawnpaw snoof, eigenlijk was hij gewoon hardstikke harteloos. 'Doe niet zo zielig! Jezus, ik heb ook geen mentor, en toch is die slang hardstikke dood."zei hij minachtend. "En ga me nou niet zo'n zielig verhaal over je dode mentor vertellen" vervolgde hij.


I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]  Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I-I-I ... Damn! [SPT + Dawnpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: