What happened?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What happened?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitethroated
Member
What happened? DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12moons
Gender:
Rank:
Whitethroated
BerichtOnderwerp: What happened?   What happened? Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 22:45

Whitethroated werd wakker naast het donderpad net in rogue territory. wat is er gebeurt? vroeg hij zich af. Toen kreeg hij enorm veel pijn en honger. Hij ging moeizaam recht zitten en begon met veel pijn zich te wassen. Hij lag hier vast al een dag want al dat bloed was al opgedroogd. Hij ging wandelen en begon te denken wat er gebeurt was. Hij was al zover gekomen dat hij wist dat hij was geraakt door een monster maar verder wist hij niets meer. Toen hij rondkeek waar hij was zag hij dat hij in donderclan gebied was. ik moet hier opletten voor donderclan katten dacht hij. Rustig met gespitste oren ging hij verder. Hij ruikt ineens muis en ging moeizaam in sluiphouding zitten. Poot voor poot gaat hij dichter naar de muis en sprong er op en doodde het meteen. Hij eet het vlug op en begraaft het zodat andere katten het niet zouden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw,
Member
What happened? DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Re: What happened?   What happened? Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 12:51

mag redpaw, meedoen?


What happened? 2ptw93s
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitethroated
Member
What happened? DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12moons
Gender:
Rank:
Whitethroated
BerichtOnderwerp: Re: What happened?   What happened? Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 12:52

ja Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw,
Member
What happened? DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Re: What happened?   What happened? Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 13:32

Repaw was het kamp uitgelopen en ging eens kijken aan de grens tussen de donderclan en schaduwclan toen hij dicht bij het donderpad door die stank heen een onbekende geur rook . Hij besloot het te volgen en wat verder zag hij een kat een muizenskelet te begraven . De leerling stond al klaar om hem aan te vallen, maar zag dan dat de kat onder het bloed zat. Nu pas drong de sterke bloedgeur door de walgelijke donderpad geur. Redpaw dacht ik zal hem maar laten , hij ziet er niet een dreiging uit voor de clan. maar ik zal hem wel volgen tot hij van donderclan gebied gaattoen hij zich omdraaide kraakte er een takje onder zijn poten. Hij bleef stilstaan met zijn oren plat en zijn staart laag  en stuurde een schietgebedje naar de sterrenclan dat de kater het niet zou gehoord hebben. Waarom moest dat stomme takje net nu breken? Dacht de leerling gefrustreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitethroated
Member
What happened? DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12moons
Gender:
Rank:
Whitethroated
BerichtOnderwerp: Re: What happened?   What happened? Icon_minitimedi 18 jun 2013 - 17:48

Whitethroated hoorde een takje kraken en rook een angstgeur. Ging in het snelste tempo dat hij kon met die verwondingen naar de twoleg place om daar in de boom te klimmen en hopen dat ze of hij hem niet vind. Toen hij daar aankwam rook hij het niet meer en bedankte de sterrenclan. maar toen hij goed rond keek zag hij de struiken bewegen. Met veel moeite sprong hij in de boom en bleef daar loeren naar de struiken maar tot zijn opluchting kwam er een konijn uit. Maar hij bleef nog een poosje loeren rond hem heen en begon zijn haren weer plat te wassen en het bloed eraf te likken. Whitethroated begon toen heel hard te  denken aan wat er gebeurt zou zijn en wie hem volgde of wat als een donderclan krijger hem vond. dus bleef hij maar hopen dat het goed komt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw,
Member
What happened? DPKsfdL
Jarne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw,
BerichtOnderwerp: Re: What happened?   What happened? Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 23:53

Redpaw dacht: wat moet ik doen hem volgen of hem van ons territorium jagen.  De leerling besloot hem te volgen maar hij moest snel zijn ondanks zijn verwondingen liep hij snel. Toen hij bij twoleg place kwam zag hij hem in de boom springen en loeren naar een struik waar een konijn uitsprong. De leerling was blij dat de wind draaide zodat de gewonde kat hem niet kan ruiken en bleef nog een tijdje loeren. redpaw wist niet wat te doen en zag dat de zon onder ging en de clan vast ging afvragen waar hij blijft. Dus de leerling besloot maar om naar de onbekende kat toe te gaan. Hallo,wie ben jij? Je moet niet bang zijn ik doe je niks ik ga je proberen helpen. Wat is er gebeurt al dat bloed? Redpaw wist dat hij te veel vragen stelde en zijn mentor heeft dat ook al veel gezegd dat hij veel te veel vragen stelde in 1 keer maar ja zo is redpaw nu eenmaal. Hij zette hem en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitethroated
Member
What happened? DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12moons
Gender:
Rank:
Whitethroated
BerichtOnderwerp: Re: What happened?   What happened? Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 13:14

Whitethroated keek steeds maar rond en kreeg een steek van honger in zijn maag maar hij was te bang om op donderclan gebied te jagen. hij wou vlug terug naar rogue territory maar toen hij uit de boom kwam draaide de wind en rook hij de donderclan kat die hij eerder al had geroken dicht bij de grens. toen kwam een kat uit de struiken maar hij was alleen. "Hallo,wie ben jij? Je moet niet bang zijn ik doe je niks ik ga je proberen helpen. Wat is er gebeurt al dat bloed?" : zij de donderclan kat. "i-ik ben whitethroated en wie b-ben jij?" : vroeg hij en ontspande zijn spieren een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What happened?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: