(Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Splashingkit
Member
(Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here DPKsfdL
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 weeks young
Gender:
Rank:
Splashingkit
BerichtOnderwerp: (Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here   (Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 11:57




Al de hele dag dreunde de hagel en regen op wereld neer. Langzamerhand kreeg je er echt schoon genoeg van. Met een zucht ging Splashingkit weer anders liggen. Het mos onder haar voelde vochtig en klef aan. Het was een vreselijke dag, vond het witte poesje. Het was warm, en regende de hele tijd, geen goede combinatie. Ze zuchtte nogmaals, en stond toen op. Hoe dan ook, ze had dorst. Verderop zag ze een plasje water. Met gulzige slokken werkte Splashingkit het naarbinnen. Wat moest ze nu gaan doen? Weer zich gaan vervelen in bed? Nee, misschien wilde er wel iemand met haar spelen.


(Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here Xgfvhj
Theme
Didn't know that I was lost
I was losing everything
But I was still thinking that everything was going to be ok
And that there was still hope
There wasn't
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistylake
Member
(Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here DPKsfdL
Chrissy
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Mistylake
BerichtOnderwerp: Re: (Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here   (Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 23:05

De jonge poes duwde met haar poten de natte mos weg van haar bedje. De regen kletterde op het dak van de nursey, maar de warmte en de zoete geuren maakte de nursey knus en gezellig. De lucht was bijna zwart, het maakte de jonge poes een klein beetje bang. Een warme wind kwam door de wanden waardoor de poes zich draaide. Opnieuw duwde ze wat natte mos weg en verving het door het drogere mos aan de rand. Een geestachtig geluid klonk door de nursey toen de wind langs de buitenranden waaide. De nekharen van Mistykit vlogen omhoog en haar ogen keken door de ruimte. Haar moeder was weer eens verdwenen. De witte poes draaide zich enkele keren, maar lekker liggen ging niet echt. Ineens vloog een geel blaadje door het kleine gat in de doornstruik, iets wat de jonge poes wel aanstond. Ze bekeek het blaadje nauwkeurig, het bewoog zachtjes mee met de wind. De poes stond vol inspanning naar het bewegende blaadje te kijken, maar langzaam zakte ze in. Even ging de wind liggen, maar al snel werd het blaadje weer verplaatst door een windvlaagje. Ze sloeg met haar staart en sprong, maar het blaadje bewoog met de kracht van de wind mee en vloog er vandoor. De jonge kitten keek beledigd naar het blaadje dat in de wand van de nursey belandde. Ze zuchtte en zakte in. Wat moest ze gaan doen. Ze had geen idee. Ze keek rond. Er zaten een paar jonge kittens bij hun moeder te drinken, terwijl hun moeder een beetje probeerde af te koelen. Ze draaide haar hoofd de andere kant op. Ook weer queens. En een witte kitten die aan het drinken was. De jonge Mistykit stond op. Ze rende op de kitten af en remde weer snel. "Hallo," miauwde ze, hijgend van het benauwde weer. "Ik ben Mistykit, heb je zin om te spelen?" vroeg ze vriendelijk en ze glimlachte.


(Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here Sbh30h
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(Mistykit - SPT) Please, play with me or I die here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: