SPT - Back on the territory



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT - Back on the territory

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Halfsight
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 22:57

Halfsight ging als voorste de krappe doorntunnel door, en kwam uit in het diepe bos van ThunderClan. De blauwe poes keek om zich heen en herrinerde zo veel dingen uit haar verleden. Ze hoorde haar vrienden ook de doorntunnel door komen. Want Spottednose had voorgesteld het territorum weer eens op te gaan. Applenose en Milkykit gingen ook mee en Halfsight vond het helemaal niet erg. Ze liepen naar de zandkuil. 'Oké we zijn bij de zandkuil.' Miauwde Halfsight en wees met het puntje van haar staart naar de kuil. 'Milkykit hier zul je vaak genoeg komen trainen als je apprentice bent met je mentor.' vertelde ze aan de kitten en gleed de kuil in. Veel herinneringen kwamen terug toen ze dat deed.

[+Milkykit, Spottednose & Applenose]


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 11:06

Ze volgde Halfsight. Die ging recht door het bos, naar de zandkuil. "Oké, we zijn bij de zandkuil.", zei ze. Applenose gleed de kuil in, herinneringen overspoelden haar. Hoe ze hier getraind was, de tactieken die ze hier geleerd had... "Milkykit hier zul je vaak genoeg komen trainen als je apprentice bent met je mentor.", zei Halfsight nog.


SPT - Back on the territory Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 21:08

Applenose gleed de kuil in. Halfsight daarna. Ze herinnerde zich hoe ze als apprentice hier de eerste keer kwam. 'Komen jullie nog?' vroeg ze aan Spottednose en Milkykit die nog niet de kuil in waren gegaan.


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 22:00

Spottednose keek lange tijd naar de kuil waar er op dit moment nog niemand trainde. Zoveel herinneringen overspoelden haar. Sinds ze krijger was geworden was hier nog niet naar terug gekeerd want het was er meestal toch te lawaaierig om prooi te kunne vangen. Daar had ze nu wel spijt van, ze moest hier veel vaker komen en dat zou ze nu ook wel doen want intussen had ze een leerling gekregen en daar was ze heel blij mee. Applenose gleed de kuil in en een beetje later ook Halfsight. 'Komen jullie nog?' Kraakte haar oude stem. Meteen sprong Spottednose op en keek ze milkykit een ogenblikje aan. 'Kom dan gaan we je toekomst van wat dichterbij bekijken.' Knipoogde ze naar de witte kitten. Ze liet zich glijden naar beneden en liep dan verder tot ze naast Applenose en Halfsight stond. Ze likte haar schouders en witte borst even mooi van het zand dat er door het glijden in was gekomen. Daarna borstelde ze ook haar zwarte staart met haar tong. Uiteindelijk stopte ze en keek haar vrienden weer aan.


SPT - Back on the territory 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
SPT - Back on the territory DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimema 17 jun 2013 - 19:43

Samen met Spottednose, Aplenose en Halfsight was ze het territorium in gegaan. Halfsight vertelde over de zandkuil waar ze aankwamen en even bleef ze er een beetje verwonderd bij staan. Deze zandbak werd een belangrijke trainingsplaats? Dat moest ze nog zien! Snel liep ze achter de katten aan toen ze vroegen of ze ook kwam. Het zand bleef aan haar pootjes en tussen haar teentjes plakken, maar het kon haar op dit moment niks schelen! Dit was gewoon geweldig! Het was hier zo groot en mooi! Zou ze hier ook ooit eens mogen komen als de sterren twinkelden? Misschien waren ze hier wel nog mooier...


Spread the looooove c:
SPT - Back on the territory 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimema 17 jun 2013 - 21:54

Milkykit leek heel blij. Halfsight's snorharen trilde toen ze muis rook. Ze zouden vast wel onderweg naar zonnerotsen gaan jagen. 'Ik ga proberen nog wat prooi te vangen zoals vroeger. Ik ben zo terug. miauwde Halfsight. 'Misschien kunnen jullie ook wat jagen of Milkykit helpen iets te vangen.' Ze sprong de struiken in die een ritselend geluidje maakte. Voordat het puntje van haar blauwe staart de struiken in waren miauwde ze nog dat ze snel terug zou zijn. Ze twijfelde even toen ze een vossenlengte of drie verder was. één oog.. Dat zal moeilijk worden. Maar ookal ving ze iets ze zou te oud zijn om terug te mogen naar de warrior den, en met een oog is het nog lastiger om te vechten en de clan te beschermen. Ze volgde het geurspoor en kwam uit bij een vogel. Het mislukte om hem te vangen, maar hij was wel zo dom richting de zandkuil te vliegen. Misschien dat een van haar vrienden die nog konden vangen. Ze richtte zich weer op de geur van het muisje. Langzaam volgde ze het. Een paar staartlengte's voor het witte beestje stopte ze. Ze sprong, en beet het muisje dood. Het dreigde te ontsnappen maar het was te laat. Het was gevangen door de jager. Halfsight. De blauwe poes keek om zich heen en nam het muisje in haar bek. Ze herinnerde hoe ze dat als warrior honderd keer deed. En als apprentice, haar eerste prooi. Ze ging weer naar haar vrienden en het muisje bungelde in haar bek en ze sprong de struik uit waar haar vrienden waren. 'Ik ben terug,' miauwde ze en legde het muisje neer bij de kuil. 'Gaan jullie nog jagen?'


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozensoul
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Frozensoul
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 20:29

Frozensoul had de oudste uit de den weg zien gaan, en ze was redelijk nieuwsgierig wat deze ging doen. Dus besloot ze om ze te volgen. Ze was langzaam met haar gehandicapte poot en al snel was ze de andere uit het oog verloren. Toch stapte ze door. Toen ze bij de Sandy hollow aankwam, zag ze de katten daar staan. "Hoi..." zei ze ietwat verlegen en ze schuifelde de Sandy hollow in. "Ik zag jullie weggaan, en ik dacht, ik volg jullie..." Het was al een tijd geleden dat ze het kamp uit geweest was, en al helemaal zo ver.

-If you dont mind Smile


SPT - Back on the territory 2hnxbfl
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimezo 13 okt 2013 - 14:54

'Natuurlijk gaan we nog jagen.' Lachte Spottednose vrolijk. 'Goede vangst trouwens, je hebt het nog steeds zie ik.' Gaf ze de oudste een compliment. Plots hoorde ze gekraak en keek achter zich. Ze zag hoe Frozensoul onhandig de zandkuil in liep. 'Hoi..' Zei ze wat verlegen. 'Hallo' groette Spottednose haar terug. "Ik zag jullie weggaan, en ik dacht, ik volg jullie..." Ging het poesje verder. 'Gezellig hoe meer hoe beter zeggen ze altijd. Ga je mee jagen?' Vroeg ze zo vriendelijk mogelijk zodat het roste poesje niet meer verlegen hoefde te zijn.

sorry was dit topic helemaal uit het oog verloren ;s


SPT - Back on the territory 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
SPT - Back on the territory DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: SPT - Back on the territory   SPT - Back on the territory Icon_minitimewo 16 okt 2013 - 23:08

Applenose bleef bij Spottednose en Milkykit achter. Halfsight ging jagen, maar was best snel weer terug. Ze had een muisje gevangen. Toen hoorde Applenose een geluid en draaide zich om. Het was Frozensoul. "hoi" zei ze verlegen. 'Hallo' begroete Spottednose haar. Frozensoul was hun gevolgd. 'Gezellig hoe meer hoe beter zeggen ze altijd. Ga je mee jagen?' vroeg Spottednose "Hoi Frozensoul!" begroette Applenose haar vriendelijk.

Sorry ik heb Applenose overgenomen en wist nog niet van dit topic......
Maar ik ga het bijhouden! ^^
Groetjes Cynthia :p


SPT - Back on the territory Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT - Back on the territory
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: