[Error] Bericht maken + uitklap opties



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Error] Bericht maken + uitklap opties

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowpuddle
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Snowpuddle
BerichtOnderwerp: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 19:15

Tijdens het hulpvragen voor de tables had ik origineel gezien nog iets na de coding geschreven. Dit was opeens verdwenen toen ik op ''verzenden'' had gedrukt. 
Nog een dingetje maar ik denk dat jullie hier weinig aan kunnen doen;
Als je informatie aanwijst komt er een lijstje met opties naar beneden, de reclame kan deze opties overschaduwen waardoor je er dus niet meer op kan klikken. Ik weet niet of dit kwam omdat ik niet geregistreerd was want ik zie nu geen reclame meer, anders vergeet wat ik zei xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 21:10

Vreemd.. met dat nieuwe vlak waar je kan typen kun je ook niet meer onder quotes schrijven enzo.


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 21:13

Als je het knopje aan het tekstvlak aanklikt het meest rechtse knopje, dan heb je soort van het oude tekstvlak terug. Ik bedoel dat het dan weer functioneert als daarvoor, misschien ligt het daar aan?


[Error] Bericht maken + uitklap opties 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 21:16

Hij functioneert maar voor een deel als daarvoor, als je immers de sub gebruikt en je drukt op voorbeeld is het te zien in je voorbeeldbericht, maar is de code weg in de tekst zelf en moet je hem er dus opnieuw inzetten.  Is ook zo bij quoten en editen *Irriteert zich daar ontzettend aan* Maar goed, dat is actieforums fout xD


[Error] Bericht maken + uitklap opties T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Error] Bericht maken + uitklap opties Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 22:20

Dat er dingen weg raken heb ik nooit. Alles staat er bij mij nog als ik op voorbeeld druk. Zowel bij de nieuwe box als bij de 'oude'. Dus ik denk dat, dat aan de browser of de pc ligt?


[Error] Bericht maken + uitklap opties RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 22:33

@Snowpuddle, ik heb ook al een paar keer voorgehad dat mn tekst verdwenen was als ik op voorbeeld klikte maar nu kopier ik hem telkens zodat die niet helemaal weg is.
En dat de reclame voor de tekst hangt dan kun je beter google crome (werkt bij mij toch ^^") gebruiken want bij het 'gewone' internet heb ik dat ook maar dat het vakje met het laatste nieuws in dat ervoor hangt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimema 17 jun 2013 - 6:57

Dat er dingen verdwenen heb ik vaak bij postsheets, maar niet bij gewone tekst. Maar dit is idd gebeurd tijdens het niet tekstvak, dus ik denk dat het daar aan zal liggen.


[Error] Bericht maken + uitklap opties Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpuddle
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Snowpuddle
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimedi 18 jun 2013 - 8:16

Mijn browser is gewoon oké ik heb alles gechekt maar er is niks vreemds en het gebeurd niet op andere forums. Ik gebruik Chrome. Een bug van actieforum?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunny
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
200
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼4 moons☼
Gender:
Rank:
Sunny
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 15:08

Dat van die reclame waardoor je de opties niet kan lezen is gewoon omdat je niet geregistreerd bent. Dat is volkomen normaal hoor, bij mij is dat ook zo c; Kan wel irriterend zijn dus daarom registreer ik me altijd meteen ;'D
Van dat andere gedoe snap ik niet veel en ik heb ook niet veel verstand van dat soort dingen dus daar hou ik me buiten xD


[Error] Bericht maken + uitklap opties 2h4vvk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Error] Bericht maken + uitklap opties Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 14:22

Jup, nu bij mij ook dat stukken uit sheets gewoon verdwijnen als je op voorbeeld enzo drukt. Ook hele kaders willen wel eens weg zijn. Dit is niet iets dat wij kunnen fixen helaas, het ligt aan de nieuwe editor. Om jullie even op de hoogte te stellen van de gang van zaken. Op het Engelse Forummotion is er al een error topic over de nieuwe editor, die al zo'n 26 pagina's lang is. Ze hebben hem dus zeer onzorgvuldig afgewerkt als je het mij vraagt.

Iemand postte wat, met een voorbeeld, over de sheets etc. die zij gebruiken op hun RPG forum. Het antwoord daarop was dit:

Hello, About the problem with HTML and BB codes, it was already fixed according to the reports of the French staff, the problem about the tables is already reported to the techs:
from the French staff:
Citaat :
Bug: Added a border = "1" to the table tag when the message is edited
>> problem reported

We will need to wait until next week, we apologize for the delay.

About reverting it back to the old one, I'm not sure either as I'm no developer. The only reason that TGF said is that the 2 editors are not compatible.

Dus we moeten nog even wachten, neem ik hiervan aan.


[Error] Bericht maken + uitklap opties RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpuddle
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Snowpuddle
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 16:52

Okay bedankt voor de verduidelijking ^^
Gewoon geduldig wachten dus en alles kopiëren voordat we op ''voorbeeld'' drukken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Error] Bericht maken + uitklap opties Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 17:36

Jup, en bij je drop topic alles in codes zetten helpt ook. Want die blijven gewoon staan.


[Error] Bericht maken + uitklap opties RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimema 24 jun 2013 - 1:42

Het Quoten werkt bij mij weer en ik heb ook nooit reclame voor het 'textboxdinges' of dat ik op voorbeeld druk dat alles gone is. =^.^=

Ik gebruik Google Chrome, op een Windows 8 Computer. (met mijn slapende kat er boven op o.O)


[Error] Bericht maken + uitklap opties 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 14:10

Ik kan met geen enkele acc van mij nog pm's sturen ;s 
ik weet niet of jullie daar iets aan kunnen doen, maar zou ja alsjeblieft even willen kijken?


[Error] Bericht maken + uitklap opties 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Error] Bericht maken + uitklap opties Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 15:46

Dat ligt volgensmij ook aan actieforum, omdat ik het wel langs heb zien komen in het foutmeldings topic daar. We kunnen er dus niets aan doen als beheerders van wc.


[Error] Bericht maken + uitklap opties RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
[Error] Bericht maken + uitklap opties DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: [Error] Bericht maken + uitklap opties   [Error] Bericht maken + uitklap opties Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 16:56

ok toch bedankt


[Error] Bericht maken + uitklap opties 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Error] Bericht maken + uitklap opties
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Errors-
Ga naar: