Waiting voor en deputy.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Waiting voor en deputy.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 17:47

Ik wacht op een mentor, ik zit pas in de thunderclan en wacht nog op een mentor. Ik liep rustig rond door het Thunder terretorium. ik hoopte dat ik een kat zou tegen komen om te praten of een deputy die aanbood mijn mentor te zijn ik was nu bijna bij het Thunderclan kamp. Zou ik door de doorntunnel moeten gaan die de ingang van het kamp was? ik twijfelde. Ik liep toch door ik wou zo graag getraind worden tot warrior! Ik was in het kamp en zag allemaal groepjes katten en poezen bij elkaar zitten ik zocht de leider en het  apprentice hol. Ik zag het hol van Fireheart en het hol van de leerlingen. Waar zou ik het eerst heen gaan? Eerst maar naar de anderen leerlingen dacht ik. Ik liep rustig naar het leerlingen hol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 14:03

Applenose had net haar eten op. Ze keek het kamp rond en zag de nieuwe, Leopardpaw het kamp binnenkomen. Ze liep twijfelend op de apprentice den af. Applenose stond op en liep naar haar toe. "Hey leopardpaw", zei ze. "Hoe gaat het?" Ze ging zitten en begon haar vacht een beetje te verzorgen. Ze hield een oog gericht op de poes. Wachtend op antwoord likte ze met lange haren haar vacht. Ze luisterde naar de geluiden van het bos, het geritsel van de bladeren. Ze begon een beetje weg te dromen, naar haar eerste keer als apprentice. Hoe ze haar eerste prooi ving, haar eerste training... Leopardpaw was ze helemaal vergeten.


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:12

Ik had niet verwacht dat iemand me meteen aan zou spreken. Maar dat deed Applenose dus wel! Ik was blij dat ze dat deed ik had even een gesprekje nodig! Ik zei: "hoi Applenose toch?" zei ik. "Met mij gaat alles goed, alleen ik wil heel graag een mentor daar wacht ik op" zei ik. "Maar hoe gaat het met jou?" vroeg ik. Ik wist niet of ze gehoord had wat ik zie ze was volgens mij een beetje afwezig.


Waiting voor en deputy. 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 11:22

Applenose schrok op uit haar overpeinzingen toen Leopardpaw antwoordde. "Hoi, Applenose toch?", vroeg ze. "Dat ben ik.", antwoordde Applenose. "Met mij gaat alles goed, alleen ik wil heel graag een mentor daar wacht ik op", zei ze. "Maar hoe gaat het met jou?", vroeg Leopardpaw. "Met mij gaat alles goed hoor", antwoordde ze. "Anders kan ik je wel iets leren tot je je mentor hebt", stelde ze voor. "Ik heb toch geen apprentice". Eigenlijk vond ze het jammer dat ze geen apprentice had, maar ze wist dat Firestar haar een apprentice zou geven als hij vond dat ze er klaar voor was. Misschien zou hij zo zien dat ze er wel degelijk klaar voor was, en misschien kreeg ze zelfs deze jonge apprentice!

-OOC: Je moet altijd 5 regels schrijven, tenzij er SPT (short Post topic) In de titel staat ;)-


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 19:15

Appelnose vroeg of ze mij iets mocht leren voordat ik een mentor had! Natuurlijk wou ik dat, ik zei: "Ja dat lijkt me heel leuk!" Wanneer beginnen we?" Ik had er heel erg zin in en kon niet wachten om te beginnen! Maar mijn buik begon te rommelen ik keek naar een paar katten die een muis deelden. Mijn maag begon nog erger te rommelen."Ik rammel zei ik tegen Appelnose." "Mag ik eerst even een prooi voor me zelf gaan vangen of moet ik eerst voor de clan iets vangen?"vroeg ik aan Appelnose. Ik hoopte dat ik eerst even wat voor me eigen mocht vangen ik had namelijk al een hele dag niks gegeten en de zon ging al bijna onder en in de nacht kon ik geen prooi vangen. Want dan sliep al het prooi in hun veilige holletjes.

Srry voor dat te korte tekstje.


Waiting voor en deputy. 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimema 24 jun 2013 - 16:13

"Ja dat lijkt me heel leuk!" Wanneer beginnen we?", Zei Leopardpaw enthousiast. Voor Applenose antwoord kon geven begon haar maag te rammelen. "Nadat je gegeten hebt", snorde ze geamuseerd. "Ik rammel" Zei ze. "Ik hoor het". Applenose kon een klein lachje niet onderdrukken. "Mag ik eerst even een prooi voor me zelf gaan vangen of moet ik eerst voor de clan iets vangen?", vroeg Leopardpaw. "Neem maar iets van de prooistapel. Ik wacht hier wel." Om haar woorden kracht bij te zetten ging ze zitten. De zon ging al bijna onder, maar misschien kon ze voor de zon onderging haar een en ander van het territorium tonen.


-Is niet erg ;) )


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:09

Ow Appelnose heeft mijn maag dus ook gehoord haha, Want ze zei "Ik hoor het." Ze zei daarna: "Neem maar iets van de prooistapel ik wacht hier wel." Ik liep naar de prooi stapel en nam een dik muisje hij was klein maar lekker dik. Ik liep naar Appelnose en ging zitten ik keek van de muis naar Appelnose. "Wil je ook een hapje?"vroeg ik met een vragende blik. Ik wachtte op een antwoord. Ik hoopte dat ze ook een hapje wou hoe sneller de muis op was hoe sneller we konden gaan trainen! Ik kon echt niet wachten om te gaan trainen met mijn soort mentor! Ondertussen nam ik al een klein hapje van de muis en wachtte nu op Appelnose antwoord. 

Leuk tekstje?


Waiting voor en deputy. 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 11:15

Leopardpaw liep naar de prooistapel en kwam terug met een muisje, een klein maar dik muisje, zeker voor het seizoen. "Ook een hapje?", vroeg ze. "Nee bedankt, ik heb daarstraks al gegeten.", antwoordde Applenose. "En wat wil je als eerste leren dan?", vroeg ze. "Sluip techniek, aanval tactiek..." Ze keek toe hoe Leopardpaw aan haar muisje begon. Haar enthousiasme werkte aanstekelijk. Het zou leuk zijn moest deze apprentice later haar echte apprentice worden, ze wachtte nu al zo lang! Maar ze accepteerde de beslissingen van Firestar en geloofde heilig dat Starclan voor iedereen een mooie toekomst klaar had staan.

-Je doet het goed Smile-


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 14:10

"Nee bedankt, ik heb al gegeten."zei Appelnose. Terwijl ik mijn muis opat vroeg Appelnose wat ik als eerste wou leren. Ik dacht even na ik wou al heel lang leren vechten maar sluipen en prooi vangen was ook heel belangrijk voor de clan en mij zelf maar vechten ook weer voor als ik de clan moest beschermen. Ik zei: "Doe maar vechttechniek!" Ik had mijn muis ondertussen al op. Ik was klaar om te beginnen! Ik vond Appelnose heel aardig en wou graag dat zij mijn echte mentor werd! Ik dacht even na zou ik naar Firestar moeten gaan om te zeggen dat Appelnose klaar was om mentor te worden? Hmm ik dacht na, naar de training zei ik in m'n zelf. Ik keek naar Appelnose en zei: "We kunnen gaan." "Waar traint de donderclan eigenlijk?" vroeg ik, toen we richting de doorntunnel liepen die de ingang was van het kamp. Ik had wel een grote zandkuil gezien toen ik naar het donderclan kamp liep maar wist niet waar die voor was misschien was dat wel de trainingsplaats.

Dankje wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 14:52

"Waar traint de Thunderclan eigenlijk?", vroeg Leopardpaw. "Er is een zandkuil. Meestal word er daar getraind.", antwoordde Applenose. Ze liepen door de doorntunnel. Applenose begon te rennen, ze wou zien of de apprentice haar kon bijhouden. "Volg mij!", riep ze over haar schouder. Toen ze bij de zandkuil aangekomen was sprong ze naar beneden en ging ze in het midden van de kuil zitten, terwijl ze wachtte tot Leopardpaw ook aangekomen was. Ze vroeg zich af hoe ze zou beginnen. Misschien liet ze haar eerst eens sluipen, of misschien kon ze Leopardpaw haar laten aanvallen om eens te kijken of ze al een tactiek had.


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 15:06

"Er is een zandkuil. Meestal wordt er daar getraind." Antwoordde Appelnose op mijn vraag. Toen we eenmaal door de doorntunnel waren begon Appelnose te rennen. "Volg mij!" Riep ze van over haar schouder. Ik rende weg Appelnose was nog maar een staartlengte voor me. Ik had gelukkig veel energie en een goed uithoudingsvermogen. Appelnose was al in de kuil verdwenen ik sprong de kuil in met een grote sprong en landde goed stevig op mijn poten. Ik wachtte tot Appelnose zei wat ik moest doen. Ik hoopte op een gevecht tussen mij en mijn soort mentor. Dan kon ik kijken of Appelnose mijn techniek goed vond. Ik vroeg: "Wat moet ik doen?"




Waiting voor en deputy. 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:15

"Wat moet ik doen?", vroeg Leopardpaw, die ondertussen ook in de kuil gesprongen was. "We gaan je tactiek eens bekijken.", zei Applenose. "Eerst en vooral: waar moet je op letten als je iemand aanvalt en als je jaagt?", vroeg ze aan haar "apprentice". Ze zouden eerst met sluiptechnieken beginnen, dat is immers ook belangrijk als ze moest jagen. Ze keek eens naar de lucht om te zien of het nog lang zou duren voor de zon onderging, maar ze hadden nog even tijd.Ze drapeerde haar staart rond haar poten en keek Leopardpaw aan, wachtend op antwoord. Ondertussen was de wind komen opzetten en waaide al het zand in hun vacht. "Bah, dat zal ik er straks uit moeten wassen" dacht Applenose. "Dan loop ik nog een tijdje rond met een zandsmaak in mijn mond."


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 17:13

Appelnose begon met een vraag de vraag was: "Waar moet je op letten als je iemand aanvalt en als je jaagt?" Hmm... Ik dacht even na. Toen antwoordde ik: "Dat ze je niet zien, horen of ruiken!" zei ik enthousiast. Ik wachtte of Appelnose mijn antwoord goed keurde. Ik wist niks anders dus hoopte maar dat het goed was. Appelnose keek ook even naar de lucht nadat ik mijn antwoord had gegeven keek ik naar boven we hadden nog genoeg tijd. Ik hoopte dat ik Appelnose aan mocht vallen en mijn tactiek mocht laten zien. Ik wachtte op Appelnose antwoord.


Sorry hij dit keer wat korter
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 17:21

Leopardpaw dacht even na. "Dat ze je niet zien, horen of ruiken!", antwoordde ze enthousiast. "Precies ja!", zei Applenose. "We zullen eerst eens de sluiptactieken doen, en als we nog genoeg tijd hebben zullen we je aanvalstactieken bijschaven.", legde ze uit.
  "Dus kijk, en doe me na!" Applenose zakte in de sluiphouding. "Hou je staart en je kop laag en probeer zoveel mogelijk je gewicht te verdelen. Het is belangrijk dat je een goed evenwicht hebt, want anders val je zo om" Ze stapte een beetje rond om het te tonen. "En nu jij", zei ze en ze ging  weer zitten.


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 17:30

"Precies ja! antwoordde Appelnose. Toen zei ze dat we eerst sluip technieken gingen doen. Appelnose deed de sluiphouding voor. Ik keek even naar Appelnose. Makkie dacht ik in me zelf! Ik deed Appelnose na en zakte in de sluiphouding net als ze net voor deed. Precies het zelfde. Ik liep even rond in de zandkuil in sluiphouding. Toen bedacht ik iets grappigs. Ik deed net alsof Appelnose een konijn was. Ik sloop rustig naar haar toen, toen ik nog een staartlengte van haar afwas. Sprong ik boven op Appelnose. "Hebbes! riep ik. En sprong van Appelnose af en lachte ""Mijn eerst konijn gevangen!"Zei ik lachend.

Vond het wel grappig Razz en wist niks meer Razz


Waiting voor en deputy. 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 17:53

Leopardpaw deed het goed. Ze wou net zeggen dat ze het goed deed, toen ze op haar sprong. "Hebbes!", riep ze. Ze sprong van Applenose af en lachte. "Mijn eerste konijn gevangen!", zei ze vrolijk. Applenose lachte mee, ze was niet de mentor van deze apprentice dus dan mocht ze gerust eens meedollen. Haar apprentice tijd was ook nog niet zo lang voorbij. Ze sprong op Leopardpaw af. "Pas maar op jagertje, want zelfs op jagers word gejaagd", zei ze, waarna ze op haar sprong en haar omrolde, waarna ze op haar ging zitten. "Worstel je maar los, ik heb alle tijd", zei ze.


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 19:42

Appelnose dolde lekker mee. Toen sprong ze boven op me en zei: "Worstel je maar los, ik heb alle tijd."
"Ik ook hoor!" zei ik uitdagend. Ik dacht, ik ga me niet moe maken ik ga slim doen! Ik verslapte al mijn spieren net alsof ik me overgaf. Het werkte Appelnose verslapte ook een beetje. Precies wat ik wou en nodig had! Dacht ik. Ik kronkelde onder Appelnose uit. En ik was vrij! Ik gaf Appelnose niet zomaar gewonnen en liet haar ook niet zomaar gaan! Ik ging in de sluiphouding. Appelnose deed me na. Toen zwaaide ik met mijn poot dreigend naar haar oor. Appelnose ontweek het en torende hoog boven me uit. Ik schoot onder haar buik. Ik krabde 2 keer met mijn achterpoten in haar buik en veerde haar met mijn achterpoten om hoog wat verder in de zandkuil plofte ze neer.


Wat vind je hier van???


Waiting voor en deputy. 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 11:39

-Je mag andere personages niet besturen, je moet hun reactie afwachten Wink Maar ik zal nu gewoon meegaan-

 Applenose plofte een eindje verder neer. "Oef", zei ze, omdat de lucht uit haar longen geduwd werd. Ze sprong weer recht en zei: "Dat was een goede tactiek, Leopardpaw". Ze keek nog eens naar de lucht, en zag dat het al donker begon te worden. Ze konden misschien nog even jagen. "We gaan nu jagen. Voor het donker is moet je iets gevangen hebben. En onthoud de sluiptactiek, die heb je nodig. Dus kijk goed naar me". Ze sprong uit de zandkuil en ging in de sluiphouding staan. Ze rook een konijn, en sloop ernaartoe. Met een sprong had ze hem, en met een goedgerichte beet was hij dood. Ze begroef hem naast een boom zodat ze hem later op kon halen. Dan draaide ze zich om naar Leopardpaw en zei:"En nu jij!".


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimema 1 jul 2013 - 16:06

Ow okee sorry! Wist ik niet.

Applenose zei: "Dat is een goede tactiek, Leopardpaw." Ik was trost op me zelf. Maar voelde me wel een beetje schuldig dat ik Applenose pijn had gedaan. Toen zei ze: "We gaan nu nog even jagen." Voor het donker moest ik iets gevangen hebben van Applenose. Ik antwoordde: "Okee ik ga jagen." zei ik tegen Applenose. Ik wou net weg sprinten tot ik Applenose een konijn zag doden. Ik riep naar haar: "Wow een konijn?!" Een konijn vangen leek me niet echt makkelijk, maar ik ging het proberen! Ik vroeg aan Applenose moet ik als het donker is weer terug komen naar de zandkuil of moet ik naar het kamp komen? Ik wachtte nog op Applenose antwoord maar ik droomde al een beetje weg mijn dagdroom was: ik sloop achter een konijn aan door het bos mijn snorharen begonnen te tintelen van alle lekkere bos geuren. Ik was nog maar een staart lengte van het konijn vandaan ik sprong en beet hem dood. Ik droomde nog even veder terwijl ik wachtte op Applenose antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Waiting voor en deputy. DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Waiting voor en deputy.   Waiting voor en deputy. Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 14:26

"Je komt als je iets gevangen hebt terug naar de zandkuil. Ik ga ook even jagen, dus ik zie je daar. Als je verdwaalt blijf je zitten op de plek waar je zit, als de zon ondergaat en je bent niet terug ga ik je zoeken, ok?", antwoordde ze, waarna ze wegsprong en een prooi zocht. Niet zo ver vond ze een eekhoorntje dat tussen de wortels van een boom naar nootjes zocht. Applenose zonk in de jachthouding en sloop er stilletjes op af. Nog 2 stapjes en ze kon erop springen. Jammer genoeg trapte ze op een takje, waardoor de eekhoorn haar gehoord had. Hij draaide zich om, zag haar staan en vloog de boom in. "Vossenstront", zei ze zachtjes. Na nog wat gejaagd te hebben, had ze toch een vink en een klein muisje kunnen vangen. Ze keek naar de lucht en zag dat de zon al bijna onderging. Applenose zette koers naar de zandkuil, en eenmaal aangekomen ging ze in de struiken zitten wachten, eens kijken of Leopardpaw haar kon ruiken als ze in de buurt kwam.


Waiting voor en deputy. Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waiting voor en deputy.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: