[Twilightmoon SPT] Where will this lead to?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cherryleaf
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 23:32

Cherryleaf liep door het hoge gras heen. Ze was bezig met jagen, ondertussen had ze twee muizen en een konijn gevangen. Ze had haar vangst begraven onder de dode bladeren die van de bomen afvielen. Leaf-fall had zich al snel aangekondigd. Er was een koud briesje en de bladeren werden bruin tot rood. Juist nu moest zoveel mogelijk prooi worden gevangen, zodat er genoeg was voor in de leafbare. Cherryleaf was de hele morgen gaan jagen, en had dorst gekregen. Ze was op weg naar het meer, waar ook nog ander prooi vaak kwam. Terwijl ze liep dwaalde ze af over de ene na de andere gedachte. Voor ze het wist hoorde ze het stroompje stromen, en voelde ze de natte aarde onder haar pootjes. Ze ging aan de rand van het meer staan en boog voorover om te drinken. Haar oren waren gespitst om eventueel gevaar te horen. Ze keek naar de rimpels die het water door haar bewegingen maakte. Ze zag haar spiegelbeeld weer langzaam tevoorschijn komen. Maar naast haar spiegelbeeld vormde er iets wazigs....? Ze zag het spiegelbeeld van een kat ontstaan!

Words;; 185 // Tag;; Twilightmoon // Note;;


[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:


Laatst aangepast door Cherryleaf op zo 15 sep 2013 - 12:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 12:59

Het was een koude dag vandaag, maar ondanks de waterdruppels die zo nu en dan uit de grote wolken vielen en de vochtige lucht, raakte de grote kater snel uitgedroogd. Hij kon het niet over zich heen krijgen om vandaag niet te gaan jagen, dus besloot hij te gaan jagen bij de Small Lake, een meertje in het WindClan territory. Met grote passen en aan een vlot tempo, snelde hij naar de gigantische waterplas. Toen hij bijna aankwam, vertraagde hij zijn pas geleidelijk en zette hij voorzichtig zijn tocht verder. Een sierlijke poes dronk voorzichtig van het heldere water. Wat ziet zij er mooi uit zeg!, dacht hij in zichzelf. Stilaan stapte hij, dichter naar de poes toe. Hij kon ruiken dat het Cherryleaf was, daar had hij al wel eens iemand over horen praten in het camp. Twilightmoon ging naast de calico WindClanpoes staan en knikte naar haar spiegelbeeld, dat helderder werd wanneer ze haar hoofd stil hield. "Hallo, Cherryleaf is het, toch? Ik ben Twilightmoon, maar zeg maar gewoon Twi of Light", zei hij, waarna de kater soepel knipoogde met zijn olijfgroene ogen.

OOC; Sorry voor het lange wachten, en sorry voor de flut post... Moet er terug wat inkomen met Twilightmoon...


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 20:43

Cherryleaf keek een beetje geschrokken van het plotselinge beeld naar de spiegelbeeld van de kat. De kat knikte in het spiegelbeeld naar haar. Ze draaide zich om. Meteen herkenden ze Twilightmoon. Ze had hem al wel eens ieder gezien, en had hem toen gezien als een knappe kater, en nu nog steeds."Hallo, Cherryleaf is het, toch? ''Ja, dat klopt'', zei ze verast. Ik ben Twilightmoon, maar zeg maar gewoon Twi of Light",Hij knipoogde er soepel bij. ''Ohw, oke''. Noem mij dan maar gewoon Cherry als je dat wil.een beetje verlegen keek ze hem aan. Ze probeerde minder te blozen. ''En... wat kom jij hier zoal doen?,'' zei ze op haar zachte maar liefelijke manier.  

Words;; 110 // Tag;; Twilightmoon // Note;; Sorry, slechte post >.<


[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:


Laatst aangepast door Cherryleaf op zo 15 sep 2013 - 12:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 10:38

Words; 89 || Tags; Cherryleaf || Notes; Ik ben slecht met codes^^"  

Cherryleaf keek wat verlegen en antwoordde zacht: 'Ohw, oke. Noem mij dan maar gewoon Cherry als je dat wil. En... wat kom jij hier zoal doen?' Twilightmoon dacht even na over wat hij net gezegd had. "Twi? Echt waar? Kon ik nu echt niet beters bedenken?!", ging hij na in zijn gedachten. "Wel, ik kom wat drinken, en ik dacht ook te jagen... Jij? Behalve drinken natuurlijk", sprak de grote kater. Hij grijnsde vriendelijk naar de poes en zette een stapje dichter om haar nog beter te kunnen bewonderen.

Sheet codes © Quinty~


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 18:41


Wel, ik kom wat drinken, en ik dacht ook te jagen... Jij? Behalve drinken natuurlijk", zei Twilightmoon. Door het vochtige weer was Twilightsmoon vacht fris gaan ruiken, en het was iets wilder geworden maar het zag er nog even zacht uit. ''Ongeveer hetzelfde, komt door het de vochtige mist die in de lucht hangt'', lachte Cherryleaf. Twilightmoon kwam een stapje dichterbij, waardoor Cherryleaf zich rood en zenuwachtig voelde worden. De grote en knappe kater was wel heel dichtbij voor haar gevoel. Ze vond het niet onprettig, maar het maakte haar wel verlegen. Ze keek een beetje opzij om hem niet in de ogen aan te kijken, al wilde ze dat wel. Haar hoofd was vol met gedachtes. Ze wist even niet meer wat ze moest zeggen....?

Words;; 125 // Tag;; Twilightmoon // Note;;


[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:


Laatst aangepast door Cherryleaf op zo 15 sep 2013 - 12:37; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 10:23

De mooie kattin leek wat onrustig te worden van de kleine afstand tussen haar en Twilightmoon. 'Ongeveer hetzelfde, komt door het de vochtige mist die in de lucht hangt', lachte Cherryleaf. Ze draaide haar hoofdje weg, waarschijnlijk om geen oogcontact te maken. "W...", wilde de kater zeggen. Hij stopte even met praten en haalde diep adem. "Sorry voor mijn gedrag, Cherry... Het spijt me als ik...", wat speet hem? Hij wist gewoon niet wat te zeggen; Deze poes wat te goed voor hem... Met zijn ogen neergeslagen op zijn voorpoten zette hij een stapje naar achteren.


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 17:56


"W...", wilde hij zeggen. Iets onderbrak hem, Cherryleaf keek op en keek hem recht in zijn ogen aan. Hij haalde diep adem; "Sorry voor mijn gedrag, Cherry... Het spijt me als ik....''
Waar veronschuldig je je voor? Je hebt toch niks verkeerd gedaan?'', zei Cherryleaf op een gerust moedige toon. Ze had hem een verkeerde indruk gegeven. Ze was niet bang voor hem, maar gewoon verlegen..!

Words;; 60 // Tag;; Twilightmoon // Note;;


[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:


Laatst aangepast door Cherryleaf op zo 15 sep 2013 - 12:40; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimema 9 sep 2013 - 17:07

'Waar verontschuldig je je voor? Je hebt toch niks verkeerd gedaan?', zei de mooie poes geruststellend. Twilightmoon wist niet goed wat hij moest zeggen. Langs de ene kant voelde het geweldig om bij Cherryleaf te zijn, maar langs de andere kant voelde zijn gedrag gewoon totaal verkeerd aan. Hij mompelde wat onverstaanbaars in zichzelf, en keerde zijn ogen verlegen naar zijn lichte tabby voorpoten. De kater besloot na een kort moment van stilte om zijn groen-bruine kijkers te laten spreken. Hij maakte oogcontact met Cherry en keek haar eigenlijk wel wat verliefd aan. Hopelijk begreep ze wat de grote bruin-grijze kater haar wilde duidelijk maken...

OOC; Hij is de weg even kwijt, maar dat komt wel weer goed hoor ;p


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 21:21


De brede kater mompelde iets onerstaanbaars en draaide toen zijn kop naar zijn poten. Hij keek naar zijn tabby voorpoten. Uit het niets keek hij op en staarde in Cherry's ogen. Zijn olijfgroene ogen spraken nu voor hem. Cherryleaf wilde wegkijken, maar haar heldere groene blik bleef maar kleven aan de zijne. Het leek wel of ze een eeuwigheid naar elkaar keken. Cherryleaf deed een stapje naar voren om dichterbij hem te staan. Ze  wilde zijn zachte warme vacht voelen. Ze wou meer dan dichter bij hem zijn...

Words;; 89 // Tag;; Twilightmoon // Note;; Edit, ik ga hier ook mijn ganzenopdracht in verwerken c;


[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 15:00

Cherryleaf leek eerst even te proberen van hem weg te kijken, maar besefte al snel dat dat geen optie was. Haar prachtige ogen schitterden in het zonlicht. Het was een heerlijk gevoel! De calico poes zette een stapje dichterbij, en Twilightmoon's hart bloeide helemaal open. Ook hij kwam nog net iets dichter, net dicht genoeg om met zijn staart over haar zachte vacht te kunnen strelen. Een beetje nerveus wachtte hij haar reactie af. Blijkbaar had deze manier meer effect, dan zijn andere poging(en)... De kater glimlachte eventjes. Zijn grote, groene ogen twinkelden van geluk.

OOC; Sorry voor het lange wachten... ;3
OOC²; Wat is/was je ganzenopdracht? c:


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Twilightmoon SPT] Where will this lead to?   [Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:54

Terwijl zij dichterbij hem kwam, begon hij zijn beweging naar haar te maken. Zijn zachte staart kwam streelde over haar vacht. Cherryleaf kreeg er kippenvel bij. Zijn beweging stopte. Twijfelde hij...? Er verscheen een zachte glimlach op het gezicht van Twilightmoon. Cherryleaf bewoog haar hoofd op het zijne om een kopje te geven. Ze ging op haar tenen staan en reikte haar hoofd totdat ze een warme zachte vacht voelde. Door de zenuwen voelde ze haar hart in haar keel kloppen. Het hart klopte snel en constante terwijl haar adem versnelde. Zo voelde het dus om verliefd te zijn....

Words;; 99 // Tag;; Twilightmoon // Note;; Geeft niet ;3. Dat ik vergeet waar ik mijn vangst gelaten heb xD


[Twilightmoon SPT] Where will this lead to? Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Twilightmoon SPT] Where will this lead to?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: