I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:41

Crowkit keek naar de nachtelijke hemel.Prachtig. Dacht ze.Ooit zullen mijn kittens dit ook zien.Ze zuchtte en liep naar de nursery.Als ik ooit kittens krijg...Het roskleurige katje gaapte.Ik ga naar bed.Dat was valse hoop.



[& Goldenkit]


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 16:58

Goldenkit kon maar niet in slaap raken. Hij had zich zo neergelegd dat hij de ingang van de nursery kon zien. Crowkit was nog niet naar binnen gegaan. Opeens begon er iets te ritselen. Even later drong Crowkit de nursery binnen. Goldenkit sprong op. "Waar ben je geweest?", vroeg hij bazig.


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimevr 21 jun 2013 - 17:09

¨Waar ben jij geweest?¨vroeg de andere kitten blazend.¨Wat gaat jou dat wat aan, muizenbrein?¨Blies ze.¨Maar als je het wilt weten, ik was buiten.¨Crowkit zette haar haren op.Ze was klaar voor een gevecht.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 10:40

"Wat gaat jou dat aan, muizenbrein?",blies Crowkit. "Maar als je het wilt weten, ik was buiten". "En was je niet bang, zo alleen zonder je moeder?", zei de kleine kater honend. Hij was dicht genoeg bij de queens om ernaartoe te vluchten als ze hem aanviel, en toch ver genoeg om ervoor te zorgen dat ze niet hoorden wat hij zei. Hij genoot ervan als hij iemand op stang kon jagen, wat was dat toch leuk. Hij grinnikte in zichzelf.


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:30

"En was je niet bang, zo alleen zonder je moeder?" Treiterde Goldenkit haar.Het was verstandig daar niet op in te gaan.Opeens zette ze haar haren overeind en gaf hem een lelijke kras, net boven zijn oog. Vuurrood bloed droop van zijnwond in zijn oog.Gelukkig,Dacht het roskleurige poesje.Gelukkig hebben de queens het niet gezien.Maar meteen zette ze zich strap voor de tegenaanval, die zeker zou komen."Kun je niet eens tegen een poes op?''Lachtte ze hem uit.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:44

-Hmm.. De twee topics zijn wel een beetje tegenstrijdig, niet :3-
Opeens haalde Crowkit uit en maakte ze een snee boven zijn oog. Het blood liep in zijn oog en het prikte. Hij zette zijn haren op en haalde uit naar haar oor. Het begon te bloeden, en hij rende naar een van de moederkatten.

-Zal ik een van de moederkatten gaan halen of jij?-


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:57

-Maar dat is nou juist het geinige!-
"Lafaard!"Gilde Crowkit toen Goldenkit naar de moederkatten rende.Ze voelde net haar oor prikken toen ze flauwviel van het bloed.

-Ik denk jij, Crow is flauwgevallen, ze kan niet tegen bloed-


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:15

-Aanvraagje geplaatst :3-
"Lafaard!", riep Crowkit naar hem. Goldenkit stopte en keek eens om. Hij kon nog net Crowkit zien flauwvallen en hij twijfelde. Moest hij eerst gaan kijken of Crowkit ernstig gewond was? Maar uiteindelijk rende hij verder naar de queens. "Crowkit is flauwgevallen!", riep hij toen hij er bijna was.


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:53

Crowkit werd weer wakker.Net zag ze Goldenkit naar de Queens rennen en ze riep:''Goldenkit, Stop!!!!!!!!''


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimema 1 jul 2013 - 15:43

"Goldenkit, stop!!", riep Crowkit naar hem. Goldenkit probeerde te stoppen, slipte en viel. Hij stond weer op en riep terug: "Hoezo? Wat is er?". Bezorgd draaide hij zich om en zette enkele stapjes in de richting van Crowkit. "Ben je ernstig gewond?", vroeg hij, iets zachter.


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:16

-Woh,je bent echt een goeie RPG`er,Sarah!!!-

"Ben je ernstig gewond?",Vroeg Goldenkit.Hij zei het zacht,maar voor Crowkit was het een enorme schreeuw.''Natuurlijk niet, stom stuk afgesleten vossenstront!Muizenbrein!Ik haat je!'' Riep ze woedend uit.Vossenstront,dacht ze en stormde de Nursery uit en viel huilend neer vlak voor de Warriors Den.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:07

-Dankje :3-

"Natuurlijk niet, stom stuk afgesleten vossenstront! Muizenbrein! Ik haat je!", Gilde Crowkit woedend terug. Het voelde alsof hij een stomp in zijn maag kreeg. Crowkit stormde de nursery uit, en Goldenkit stormde achter haar aan. Toen hij buiten was, was ze verdwenen. Hij keek om zich heen en zag Crowkit liggen voor de warriors den.  Hij stapte op haar af, en zag dat ze huilde. "W.. Wat is er?", fluisterde hij zacht. Een beetje onwennig stond hij daar, hoe moest hij nu reageren?


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:42

"W.. Wat is er?"Vroeg Goldenkit zacht.''Ga dan lekker naar je mama toe!Jij kent je vader tenminste!''Schreeuwde Crowkit woedend.Ze liep naar de doornstruiken die aan de rand van het kamp groeide en sprong erdoorheen, het kamp uit.Ik wou dat mijn vader een WindClankat was en géén Rogue...Ze zuchtte.Goldenkit kan er ook niets aan doen.Maar als ik het hem vertelde zou hij me er alleen maar mee pesten.Ze rende door tot ze bij Fourtrees was.Wat zal ik eens gaan doen?Naar ander territoria?

-Goldenkit heeft PM-


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:19

"Ga dan lekker naar je mama toe! Jij kent je vader tenminste!", schreeuwde Crowkit. Goldenkit kromp ineen. Ja, dat was zo, maar wat had dat er nu mee te maken? Crowkit sprong op en rende het camp uit. Goldenkit twijfelde. Moest hij achter haar aanlopen en de kans lopen gesnapt te worden of een warrior waarschuwen die haar kon gaan halen? De tweede optie was waarschijnlijk veiliger, maar toch koos Goldenkit voor de eerste. Hij rende naar de uitgang, wrong zich erdoor en rende door het territorium. Hij hoopte dat hij nu geen patrol tegen zou komen, voor een kitten was het immers verboden om het camp uit te komen. Naar waar zou Crowkit gegaan zijn? Misschien naar Fourtrees. Goldenkit besloot het daar te proberen. Gelukkig wist hij min of meer waar Fourtrees was, dus hij ging op zijn gevoel af en rende er recht naartoe. En inderdaad, toen hij daar aangekomen was zag hij Crowkit. Hij rende op haar af en riep: "Crowkit! Wacht! Je kunt het territorium niet uitgaan!". Hij stopte naast haar en likte een keer aan de wond die hij aan haar oor gegeven had. "Niet doen..", fluisterde hij nu. "Niet weggaan..". Crowkit mocht niet weggaan, niet nu.. "Kom mee, terug naar het camp. We mogen niet buiten zijn", probeerde hij haar over te halen.

-Ik heb geantwoord :3 en dit is waarschijnlijk de langste post die ik ooit geschreven heb :3-


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 13:58

-OMG, keilange post,mijn computer hangt bijna vast Laughing-

"Kom mee, terug naar het camp. We mogen niet buiten zijn."Probeerde Goldenkit haar over te halen.NEE!Gilde de roskleurige kitten en rende ShadowClan territory in.Uiteindelijk was ze uitgeput en viel neer.''Waarom zou ik meegaan?Iedereen haat me.Ik ben dood beter af.Laat een ShadowClan Patrol me maar vinden, of een vos.Het liefste een vos, die maken je snel af.''Zei Crowkit verwaasd.''Als niemand me vind pleeg ik zelfmoord.Hahaha, hahaha!StarClan of Sabrefang, kom me maar halen.''Ergens in haar hart voelde ze wel dat ze niet echt dood wou.Als Goldenkit komt, loop ik regelrecht het ShadowClan camp in.Dan kan hij me niet meer pesten.Dacht ze. Crowkit was gek geworden.

-Sabrefang is een Dark Forest kat,hij heeft zijn eigen kittens vermoord terwijl ze lagen te slapen.- 103 woorden. <3 Haal jij maar de Medcine cat, dan haal ik een ShadowClan patrol.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 14:27

- Is goed :3-
"Nee!", gilde Crowkit, waarna ze het Shadowclan gebied inrende. Goldenkit was in tweestrijd. Moest hij de Warriorcode overtreden en het Shadowclan gebied ingaan om Crowkit te zoeken? Of moest hij teruggaan naar het camp om Brindlepool en een paar warriors te waarschuwen? Dit keer koos hij de verantwoorde optie, en hij rende terug naar het camp. Daar aangekomen rende hij regelrecht naar de medicine cat den. "Hallo?", riep hij naar binnen. "Ik denk dat Crowkit gek geworden is", riep hij erachteraan.
-Aanvraagje geplaatst Wink-


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: б мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 18:04

impossible
Tell them all I know now, shout it from the roof tops. Write it on the sky line, all we had is gone now  ----------------------------

cinnamonpaw
88 words
with goldenkit
windclan camp
ty lexy <3



Cinnamonpaw stak haar hoofd om het hoekje van de Medicine Cat den toen ze een stem hoorde roepen. Voor haar stond een kitten, die ze herkende als Goldenkit. Ze keek hem even verward aan toen hij tegen haar sprak. "Crowkit? Gek? Denk je?" Ze dacht even na. Het zou waarschijnlijk wel meevallen, maar als ze zich beter op hun gemak voelden als ze even ging kijken zou ze dat zeker doen. Brindlepool zou het vast niet erg vinden. "Waar is ze nu dan?" vroeg Cinnamonpaw vriendelijk aan Goldenkit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]   I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 20:16

"Waar is ze nu dan?", vroeg Cinnamonpaw vriendelijk. Goldenkit was helemaal paniekerig, waardoor het even duurde voor hij antwoord gaf. "Ik.. Ik weet het niet precies.. We maakten een beetje ruzie, en toen krabte Crowkit boven mijn oog, en.. En toen werd ik boos en gaf haar een kras aan haar oor, dan.. Dan viel ze flauw, ma.. Maar toen ze bij.. Bijkwam rende ze het camp uit, en.. En ik ging haar achteraan, maar daar.. Daar werd ze no.. Nog bozer van, en toen.. Toen rende ze.. Ze Rende gillend Shadow.. Shadowclan Ge.. Gebied in.., hakkelde hij uiteindelijk.

-oeps, verkeerde account-


I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Dmpleh
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT] Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I WANNA BE ALONE![Goldenkit][SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: