Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Locustpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 7 moons
Gender:
Rank:
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 11:52

Rustig liep er een bruine kater tussen de bomen. Omdat hij niets te doen had in het kamp was de apprentice er maar op uit getrokken om wat te jagen. Ondertussen had hij al twee konijnen gevangen en daar was hij best trots op. De bruine kater had een glimlach op zijn gezicht. 'Nog 1 of 2 prooien vangen en dan keer ik terug naar het kamp.' Bedacht de kater zich. Rustig liep de kater door en soms spreidde hij zijn kaken om de geuren in zich op te nemen. Dat bleef hij doen tot hij een andere geur dan gewoon modder en bomen binnenkreeg. Het was geen prooi en geen vos of das, het was een andere apprentice! En daar zag hij de apprentice. Direct wist hij wie het was. 'In naam van de starclan waarom moet ik hem nou tegenkomen?' Dacht de kater en zijn glimlach verdween. Hij had van de andere kater gehoord. Hij was arrogant en gemeen, hij was Dawnpaw....

only *Dawnpaw


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Untitled-2-3
I could really usa a wish right now


Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Stormpaw x Fatekit x Desertkit x Sharpkit x Spiritkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 12:45

Met een zucht liep Danwpaw verder. Een konijn was hem net ontglipt, iets wat zijn humeur verpestte. Met een zucht stapte de kater door. Gelukkig kalmeerde de bosgeuren hem een beetje. En tot zijn geluk zag hij even later een muis zitten. Nog maar net kon hij het beest vangen. Hij begroef de muis en liep tevreden door. Plots rook hij de geur van een mede apprentice. Locustpaw was als hij het goed had zijn naam. even haalde de kater zijn schouders op en daarna liep hij op de geur af, hij had geen wat het karakter van hem was. Maar misschien kon hij er nog wat lol aan beleven. Al snel zag hij de knappe somali kater. "Goedemiddag" Grijnsde hij. "Goede jacht gehad?"


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Locustpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 7 moons
Gender:
Rank:
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 13:36

"Goedemiddag" Hoorde hij de andere kater zeggen en Locustpaw antwoordde met een begroetende knik. "Goede jacht gehad?" Vroeg de kater vervolgens. "Best wel, 2 konijnen." Antwoordde de somali. "En jij?" Vroeg hij vervolgens. Rustig ging hij zitten.

i know het is echt heel kort....


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Untitled-2-3
I could really usa a wish right now


Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Stormpaw x Fatekit x Desertkit x Sharpkit x Spiritkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 16:08

-Daar is het spt voor =D-
"Best wel, 2 konijnen."Dawnpaw trok zijn ogen tot spleetjes. Had deze kater zijn konijn gestolen? "En jij?"De kater ging zitten. Dawnpaw haalde zijn schouders op. "Gaat wel" mompelde hij. "Hee,zeg eens. Waar heb je die konijnen gevangen?"


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Locustpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 7 moons
Gender:
Rank:
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 16:13

Hij zag hoe de kater zijn ogen tot spleetjes versmalde nadat hij hem had geïnformeerd dat hij 2 konijnen had gevangen."Gaat wel" Hoorde Locustpaw de kater antwoorden nadat hij had gevraagd hoe zijn jacht was. "Hee,zeg eens. Waar heb je die konijnen gevangen?" Vervolgde de kater voor Locustpaw. Locustpaw was verrast dat de andere apprentice dat had gevraagd maar al snel herstelde hij zijn verbazing om op een normale toon te antwoorden. "1 konijn bij de owltree en de andere bij de Snakerocks, waarom?" Antwoordde de somali rustig.

-Ja ^-^


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Untitled-2-3
I could really usa a wish right now


Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Stormpaw x Fatekit x Desertkit x Sharpkit x Spiritkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 13:56

De kater was verrast door zijn vraag, maar herstelde zich snel. "1 konijn bij de owltree en de andere bij de Snakerocks, waarom?"antwoordde de kater. Danwpaw siste. "Omdat ik een konijn heb verloren bij de Snakerocks, jij dief!"


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Locustpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 7 moons
Gender:
Rank:
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 14:22

De somali hief zijn schouders op nadat Dawnpaw had gesproken. "Het is niet mijn schul dat ik een konijn heb gevangen dat jou is ontsnapt." Zei de kater op een rustige toon. Hij was niet bepaald het soort kat dat kwaad werd. Of toch niet snel.


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Untitled-2-3
I could really usa a wish right now


Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Stormpaw x Fatekit x Desertkit x Sharpkit x Spiritkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimema 1 jul 2013 - 18:44

"Het is niet mijn schul dat ik een konijn heb gevangen dat jou is ontsnapt." Dawnpaw snoof minachtend. "Rook je mijn geur die er aan hing dan niet? Ik was nog op dat beest aan het jagen, maar jij hebt het voor mijn neus weggegrist"


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Locustpaw
Member
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ DPKsfdL
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 7 moons
Gender:
Rank:
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~   Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Icon_minitimema 1 jul 2013 - 19:07

"Rook je mijn geur die er aan hing dan niet? Ik was nog op dat beest aan het jagen, maar jij hebt het voor mijn neus weggegrist"  Hoorde hij de kater minachtig zeggen. Natuurlijk geloofde Locustpaw daar niets van. "Ik rook een andere kat zijn geur aan het konijn ja, en het is mogelijk dat dat jou geur was. Maar denk nou niet dat ik geloof dat ik hem voor je neus heb weg gepakt. Jou geur was in die buurt niet sterk genoeg om te zeggen dat je op dat konijn ana het jagen was op het mompent dat ik het heb gedood. En als ik het zou hebben gedaan zou jij niet hebben gevraagt van waar ik mijn prooien heb en dan zou je direct hebben gezegt dat ik jou prooi had gestolen." Zei Locustpaw op ene nog steeds rustige toon.


Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~ Untitled-2-3
I could really usa a wish right now


Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Stormpaw x Fatekit x Desertkit x Sharpkit x Spiritkit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh no, not you! ~spt&Dawnpaw~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: