Are you alone? [Nitwit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you alone? [Nitwit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shaymin
Member
Are you alone? [Nitwit] DPKsfdL
Lis
34
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Shaymin
BerichtOnderwerp: Are you alone? [Nitwit]   Are you alone? [Nitwit] Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 16:25

Shaymin liep door de bloodclan om uit te rusten van jagen en pakte een prooi van de stapel ze keek en tuurde langs de katten en ging liggen op een rustig plekje en begon een paar happen te nemen van haar prooi. Ze bekeek de katten met haar groenen ogen meestal hopten ze dat ze niet gemeen tegen anderen ze wilden lief zijn, maar gemeen moest ze zijn net zo als elke bloodclanner. Zal ik ooit gemeen zijn zal ik ooit andere pijn doen zal ik ooit iemands nachtmerrie zijn? vroeg ze zich zelf af met haar gedachten die haar raakten in haar hoofd. Shaymin keek weer naar de bittere grond. Ze sloot haar ogen en wilden slapen in de nacht ze wilden haar eigen wereld kreeëren zij wilden speciaal zijn, maar ook het zelfde als anderen ze wist niet wat ze moest doen.


Are you alone? [Nitwit] Shaymin
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nitwit
Member
Are you alone? [Nitwit] DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Nitwit
BerichtOnderwerp: Re: Are you alone? [Nitwit]   Are you alone? [Nitwit] Icon_minitimema 24 jun 2013 - 18:54

[b[/b]Nitwit keek naar een witte poes. Ze zat alleen. Hij lachtte binnensmonds en stapte op haar af.Dat is toch die zwakkerd van een Shaymin?Vroeg hij zich af.Hé, knappe poes, wat doe jij hier?Hij grinnikte.Jij bent toch Shymin?Nou, verlegen ben je.Hij lachtte haar uit en liep weg, naar zijn prooi.Toen hij die ophad liep de rossige kater naar Shaymin.Heb je je prooi nog niet op, zwakkerd?Blies hij.Met een rossige klauw sloeg hij haar op de grond, afwachtend naar haar reactie.


Are you alone? [Nitwit] 2s0mipg
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaymin
Member
Are you alone? [Nitwit] DPKsfdL
Lis
34
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Shaymin
BerichtOnderwerp: Re: Are you alone? [Nitwit]   Are you alone? [Nitwit] Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:21

Shaymin keek naar haar prooi een kater kwam op haar af, ze wist niet wat ze moest doen dus ze bleef maar staren naar de grond. Hé, knappe poes, wat doe jij hier? zei de kater ter wel hij grinnikte. 'bedankt' zei Shaymin heel zacht, 'Jij bent toch Shymin? Nou, verlegen ben je' sprak de kater fier en lachte haar uit en liep weg, Shaymin keek hem na en bloosde toen hij weg liep en dacht houd hij van me omdat hij tegen me zei dat ik knap was?? ze had een blije lach de kater kwam terug en Shaymin kreeg meteen een schok wat zou ik moeten zeggen dacht ze maar de kater zei  Heb je je prooi nog niet op, zwakkend? Blies de kater en sloeg haar tegen de grond. Ze keek de kater aan en haar helen gezicht zat onder de modder maar ze had verdriet en stond op en wilden hem aan vallen maar in de plaats daarvan legde ze haar kop op haar poten en ging daar zachtjes huilen van de pijn...  


Are you alone? [Nitwit] Shaymin
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you alone? [Nitwit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: