Do not laugh at me! *Spottednose*



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do not laugh at me! *Spottednose*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Applenose
Member
Do not laugh at me! *Spottednose* DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Do not laugh at me! *Spottednose*   Do not laugh at me! *Spottednose* Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 16:10

Het was een goede dag om te jagen. Applenose en Spottednose waren al vroeg op jacht gegaan, en nu renden ze zij aan zij door het thunderclan territorium. Applenose rook een muisje en zakte automatisch weg in de jachthouding. Ze sloop dichterbij. Toen ze dichtbij genoeg was zette ze zich af en landde op het muisje. Met een snelle beet beet ze hem dood. Ze ging terug naar Spottednose en begroef haar muisje zodat ze hem later kon ophalen. "Pff, dat was maar een mager muisje hoor", zei ze. "Die was zeker op dieet". "Doen we een wedstrijdje?, stelde ze voor. "Wie het snelst kan lopen!" Ze wachtte niet op antwoord en sprintte ervandoor. Lenig spring ze over de wortels en door de bladeren die op de grond lagen. Ze vroeg zich af of Spottednose ver achter haar was. Dus keek ze om. Daardoor lette ze echter niet goed meer op, en een poot bleef haken achter een wortel. Ze maakte een salto belandde op haar rug. De lucht werd uit haar longen geperst. "Uch". Ze bleef even versuft liggen.


Do not laugh at me! *Spottednose* Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
Do not laugh at me! *Spottednose* DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Do not laugh at me! *Spottednose*   Do not laugh at me! *Spottednose* Icon_minitimezo 23 jun 2013 - 19:15

Haar beste vriendin sloop naar een muisje. Spottednose zag haar vriendin op de muis springen en doodden, daarna kwam ze terug met het magere muisje in haar mond. 'Pff, dat was maar een mager muisje hoor.' Beaamde haar vriendin. 'Die was zeker op dieet.' Grapte ze. Spottednose' snorharen trilden geamuseerd, ze kon altijd wel lachen als haar vriendin er was. 'Doen we een wedstrijdje?' Stelde de bruine poes voor. 'Wie het snelst kan lopen!' Riep haar vriendin al over haar schouder. 'Hé, dat is niet eerlijk!' Riep Spottednose haar na, ze schudde lachend haar gevlekte kopje en schoot achter haar vriendin aan. Ze haalde Applenose al in, toen haar vriendin een salto maakte en op haar rug belande. Spottednose stopte naast haar. 'Hahaha, dat was hilarisch!' Gierde ze uit. Ze had niet door dat haar vriendin kreunde, ze was veel te luid met haar slappelach. Ze hielp haar vriendin recht en begon toen weer te lachen. 'Je had dat moeten zien! Je was echt geweldig! 10/10 voor je saldo, alleen nog wat werken aan je landing.' Grapte ze.


Do not laugh at me! *Spottednose* 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Do not laugh at me! *Spottednose* DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Do not laugh at me! *Spottednose*   Do not laugh at me! *Spottednose* Icon_minitimema 24 jun 2013 - 11:42

'Hahaha, dat was hilarisch!', Lachte Spottednose.  'Je had dat moeten zien! Je was echt geweldig! 10/10 voor je salto, alleen nog wat werken aan je landing.' Applenose was nu behoorlijk slechtgehumeurd. "Lach maar!", riep ze. Ze krabbelde recht en controleerde haar gewrichten. Haar poot deed pijn, maar hij was niet gebroken voor zover ze kon zien. "Niks gebroken.", zei ze. Ze ging zitten. Haar "vriendin" was nog steeds aan het lachen. "En lach me niet zo uit". Ze ging haar vacht likken om de blaadjes die erin zaten eruit te wassen. Ze was best boos op Spottednose dat ze haar lach niet kon inhouden, dit was toch niet grappig?


Do not laugh at me! *Spottednose* Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
Do not laugh at me! *Spottednose* DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Do not laugh at me! *Spottednose*   Do not laugh at me! *Spottednose* Icon_minitimema 24 jun 2013 - 13:29

'Lach maar!' Riep haar beste vriendin boos. De bruine poes ging rechtzitten en haar gewrichten controleren. Spottednose lachte nog steeds, eenmaal ze de slappelach had, kon ze die niet stoppen wanneer ze maar wilde, dan bleef ze lachen tot ze helemaal was uitgelachen. Ze had niet eens door dat haar vriendin pijn had. 'Niks gebroken.' Zei de bruine poes. 'En lach me niet zo uit.' zei ze pissig terwijl ze haar vacht waste en de blaadjes eruit haalde. 'Ik kan het niet helpen! Het was gewoon grappig!' Antwoordde Spottednose al met de tranen in haar ogen van het lachen. Ze probeerde wel te stoppen, maar dat ging gewoon weg niet. 'Hé bekijk het zo, je bent gewonnen.' Zei ze in een poging haar vriendin minder boos te maken. Ze had gewoon weg niet door dat haar vriendin pisnijdig werd door haar gelach.


Do not laugh at me! *Spottednose* 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
Do not laugh at me! *Spottednose* DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Do not laugh at me! *Spottednose*   Do not laugh at me! *Spottednose* Icon_minitimema 24 jun 2013 - 16:05

Spottednose had inmiddels al tranen in haar ogen van het lachen, en ze stopte nog steeds niet. "Ik kan het niet helpen! Het was gewoon grappig!", antwoordde ze. "Het is NIET grappig!", zei Applenose kwaad. "Hé bekijk het zo, je bent gewonnen." Alsof het haar op dit moment kon schelen. Boos stond ze op en liep ze in de richting van het camp. Spottednose was haar beste vriendin, maar ze kon er niet tegen dat ze haar uitlachte. Want zo voelde het nu aan. Het kon zijn dat ze haar niet uitlachte, maar ze was te kwaad om die mogelijkheid te overwegen. En haar pijnlijke poot hielp niet echt. Ze hinkte richting camp en probeerde haar pijnlijke poot zo min mogelijk te belasten.


Do not laugh at me! *Spottednose* Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
Do not laugh at me! *Spottednose* DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Do not laugh at me! *Spottednose*   Do not laugh at me! *Spottednose* Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 8:35

'Het is NIET grappig!' Riep haar vriendin kwaad. Daarna stond ze boos op en liep weg. Nu pas zag Spottednose dat ze last had van haar poot, maar dat was toch zeker geen reden om uit te vliegen om dat ze haar lach niet kon inhouden? Het was geen uitlachen hoor, dacht ze een beetje nijdig dat haar vriendin zo'n kort lontje had vandaag. Ze liep er een paar passen achter, maar liet het dan maar zo. Als zij ruzie wou, is dat geen probleem, dacht Spottednose. Ze wist vanbinnen wel dat ze absoluut geen ruzie wilde met haar vriendin, maar ze was op het te nijdig om het met haar goed te maken. 'Wat denkt ze wel! Zomaar weglopen en ruzie willen omdat ik eens lach, als ik dat al niet mag!' Snoof Spottednose stil. Ze liep terug naar waar Applenose daarjuist nog was gevallen. Totaal geen zin om nu terug te keren naar het kamp.

Jij mag hier nog op reageren, maar dan is het klaar c: dan springen we over naar gleampool en spottednose en dan ook nog een in het kamp met ons alle drie waarin we het weer goedmaken ^^


Do not laugh at me! *Spottednose* 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Do not laugh at me! *Spottednose* DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Do not laugh at me! *Spottednose*   Do not laugh at me! *Spottednose* Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 10:48

-Is goed :3-

Ze was nu bijna bij het camp aangekomen. Applenose hoorde dat Spottednose haar niet achterna kwam. Ergens vond ze het fijn, ze wou nu alleen zijn, maar ze vond het ook laf van haar dat ze het nog niet wou goedmaken. Ach, ze had nog genoeg vrienden. Toch was ze geraakt door het besef dat ze nu ruzie had met haar beste vriendin, degene die er altijd voor haar was. Ze kenden elkaar al eeuwen en toch... Ze wist toch hoe lichtgeraakt Applenose kon zijn? Ze stond nu voor de doorntunnel en twijfelde. Uiteindelijk ging ze toch naar binnen. Het was nu bijna zonhoog, dus pakte ze een stuk prooi en ging ze in de schaduw liggen eten, voor de eerste keer in haar leven alleen.
-Topic Klaar-


-Oeps, verkeerde account Razz-


Do not laugh at me! *Spottednose* Dmpleh
Do not laugh at me! *Spottednose* Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do not laugh at me! *Spottednose*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: