I dont want to be sick!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I dont want to be sick!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightheart
StarClan
I dont want to be sick!! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: I dont want to be sick!!   I dont want to be sick!! Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 17:15

Lightpaw liet een lange gaap zien in haar diepe slaap. Haar vacht zag er dof uit, en ze at ook niet meer, ze wist zeker dat vele katten zich zorgen maakte, maar dat was hun probleem, zij was ziek, an was dom geweest om zo diep eht wqater in te gaan om vissen anar de anderen toe te jagen. Ze kreunde en bewoog wilt. Af en toe opende ze haar ogen om rond te kijken. Haar adem haling zage r neit al te besd uit, waarom ze niet in eht medicine cats den was? Wist ze niet en was ook neit duidelijk. Ze draaide een keer om in haar nest, en kromp in één van de krampen daar ze last van hat, en ze kreunde weer luid!


I dont want to be sick!! 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."


Laatst aangepast door Lightpaw op di 21 dec 2010 - 18:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
I dont want to be sick!! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: I dont want to be sick!!   I dont want to be sick!! Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 22:35

Moonpaw voelde zich niet al te best, niet alleen vanwegen dat ze met de stroom was meegevoert geweest, maar ook dat ze Lightpaw niet meteen had kunnen helpen. Ze liep naar de apperntice den en liep richting Lightpaw die zich net omgedraait had. Moonpaw ging naast haar zitten en duwde haar snuit tegen die van Lightpaw en trok daarna terug. 'Gaat het Lightpaw? Ik had nooit het water in moeten lopen en de vissen op moeten jutten zodat Thunderpaw ook kon gaan vissen. Het is mijn schuld dat je er zo aan toe bent!' zei Moonpaw met schuldgevoel in haar stem. Ze liet haar kop hangen en hoorde een zucht vallen. Niet wetend waar die vanwaan kwam omdat ze niet keek bleef ze naar de grond kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
I dont want to be sick!! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: I dont want to be sick!!   I dont want to be sick!! Icon_minitimedi 21 dec 2010 - 1:24

Ze voelde een tikje tegen haar snuit aan komen, Lightpaw spinde hees, en opende toen ahar doffe oogjes. 'Gaat het Lightpaw? Ik had nooit het water in moeten lopen en de vissen op moeten jutten zodat Thunderpaw ook kon gaan vissen. Het is mijn schuld dat je er zo aan toe bent!' zei Moonpaw met schuldgevoel in haar stem. 'A-ag' Zei ze en nieste. 'H-H-het geeft niet-niet joh' Zei Lightpaw bibberend en hoestent. 'I-ik moet nu uit mij zelf beter worden' Zei ze toen. Ze hoeste weer en liet haar kop weer liggen. Iedereen hier hielp haar wel om te eten, en begroef eht voor haar als ze klaar was, als ze ebter was, zalde ze voor iedereen hier wel weer wat terug doen! En dat verdiende ze ook! Alleen nu kon het neit, ze was er nu nog te ziek voor, neit besmtelijk ziek, anders mocht ze heir neit eens liggen! Ze sloot even haar ogen, hielt ze toen even dicht, opende ze weer en glimlachde naar Moonpaw. 'Een paar keer had de sterren clan me bijna dood laten gaan, maar ik was er nog enit klaar voor, zeiden ze' Zei ze rustig.


I dont want to be sick!! 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
I dont want to be sick!! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: I dont want to be sick!!   I dont want to be sick!! Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 19:51

Moonpaw hoorde wat Lightpaw zei, maar ze voelde zich nog niet echt op haar gemak en ging tegen Lightpaw aan liggen om haar eigen warmte ook aan Lightpaw te geven. Meer zou ze nog niet kunnen doen, want de oudere katten wilde Lightpaw te eten geven en dat was niks voor kittens in opleiding. Moonpaw wist niets meer te zeggen en zweeg dus maar voor ze nog eens iets stoms zou gaan uitkramen? Ze hoopte dat Lightpaw snel weer beter zou zijn en dat de poes weer snel op eigenkracht iets zou kunnen vangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I dont want to be sick!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: