I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lovelypaw
Member
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~   I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ Icon_minitimema 24 jun 2013 - 22:09

Rustig liep er ene kleine gestalte tussen de kleurrijke bomen. Ze was het kamp alweer uitgeglipt om alleen te zijn. Ze werd droevig van het zien hoe apprentices en hun mentors het kamp in en uit kwamen en dat zij niets kon doen. De poes voelde zich eenzaam. Ze had geen vrienden omdat ze anders was dan andere. Ze was kleiner en mager. Ze werd gepest omdat ze geen mentor had en niet zo sterk was. Niemand wist dat ze behendig was en niemand keek goed genoeg naar haar om te zien dat ze eigenlijk knap is, al wist ze het zelf niet. Met haar hoofd verdrietig naar de grond gericht ging de poes zitten. Omdat niemand haar zag kon ze gewoon zitten zonder haar ribben te moeten verbergen. Zacht strook de kleine poes haar gevlekte poot over een laagje stof en een mooie bloem kwam te voorschijn. Een bloem die snel zou verwelken. Een bloem die mooi was maar zijn schoonheid zou verliezen.

~Glidingpaw~


I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Glidingspear
Member
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ DPKsfdL
Viktor
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .::.8 Moons.::.
Gender:
Rank:
Glidingspear
BerichtOnderwerp: Re: I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~   I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 19:33

Met kleine pasjes slenterde de apprentice door het ThunderClan territorium. Zijn gedachten waren nog altijd bij de dag dat Bluestar was gestorven, dat hij bij Brightpaw, Hopepaw en Littlepaw was om te proberen de hond weg te jagen of te vermoorden. En dat dan de leader van de clan haar leven had gegeven om het leven van Hopepaw en Fireheart en de rest van de clan te redden. Niet echt goed wetend waar hij heen ging, stapte Glidingpaw verder tot hij de geur van een andere ThunderClan kat rook. Hij stopte met wegdromen en keek om zich heen. Daar zag hij een klein, gevlekt poesje zitten dat hij dacht te herkennen onder de naam Lovelypaw. Hij trippelde op haar af en miauwde zachtjes 'Hallo' tegen de poes. 'Jij ben Lovelypaw, toch?' vroeg hij dan maar om zeker te zijn of hij niet een verkeerde naam voor zich zou hebben.


Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~   I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:35

Met haar diep groene ogen bleef de kleine poes naar de bloem voor zich staren. Ze was zo in gedachten dat ze niet door had dat er een apprentice haar kant opkwam tot ze ene stem hoorde. 'Hallo' Hoorde de poes. Ze keek op van de bloem om een apprenetice te zien die ze nog niet kende. Toen ze met haar groene ogen in die van de kater keek wende ze haar blik snel af van de apprentice. 'Jij ben Lovelypaw, toch?' Hoorde hij de kater vervolgen. De poes knikte. "En eeh, wie ben...wie ben jij?" Zei de poes aarzelend Ze wist niet echt iets te zeggen omdat ze zo verlegen was. Haar blik ruste weer op de paarse bloem voor haar.


I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Glidingspear
Member
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ DPKsfdL
Viktor
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .::.8 Moons.::.
Gender:
Rank:
Glidingspear
BerichtOnderwerp: Re: I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~   I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 21:02

Als de apprentice bij het gevlekte poesje aangekomen was, zag hij hoe ze een zacht knikje gaf als bevestiging op zijn vraag of haar naam Lovelypaw was. Aarzelend vroeg ze vervolgens: 'En eeuh, wie ben... Wie ben jij?' Waarna ze haar blik liet glijden naar een paarse bloem voor haar. Met een glimlach antwoordde Glidingpaw: 'Mijn naam is Glidingpaw' Even keek hij rond zich en vroeg dan vervolgens nog: 'Wat doe je hier eigenlijk, zo op je eentje...?' Geïnteresseerd keek Glidingpaw haar met zijn groene ogen aan.


Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~   I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 22:28

'Mijn naam is Glidingpaw' Hoorde ze de kater zeggen. 'Wat doe je hier eigenlijk, zo op je eentje...?'  hoorde ze hem daarna geïnteresseerd zeggen. Een kleine zucht rolde over haar lippen. "Er is niemand die ook maar merkt dat ik besta." Zei de poes dan maar. "Daarom ben ik altijd alleen." Vervolgde ze ene beetje zachter. Ze probeerde ene neppe glimlach op te zetten naar de kater maar ze was te verdrietig. En dat was goed te zien in haar diep groene ogen. Ze wende haar blik terug naar de bloem. "En als ze merken dat ik besta pesten ze me." Mompelde ze nog heel zacht, bijna niet te horen.


I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~ 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm lonely but nobody cares about me ~spt&Glidingpaw~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: