Do you love me?[SPT] (Goldenkit)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do you love me?[SPT] (Goldenkit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowdance
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:25

Crowkit keek zuchtend naar de hemel.StarClan, zal ik ooit verliefd zijn?Dacht ze. Het roskleurige kitje bleef kijken totdat ze zuchtend de Nursery in sprong.Wel zag ze nog een iets grotere schaduw in de vorm van een kat. Ze keek wantrouwend terug en schrok.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:34

Goldenkit lag op zijn favoriete plekje in de nursery. Dichtbij de queens, maar met zijn kopje naar de ingang gericht. Hij had geen zin om al te gaan slapen, dus ging hij staan en rekte zijn poten uit. Hij zag dat een kleine gestalte de nursery binnenkwam en een beetje angstig achteruitdeinsde toen ze hem zag. Hij liep ernaarte en herkende Crowkit. "Hallo Crowkit", zei  hij kalm. Het beetje maanlicht dat door de ingang van de nursery scheen liet zijn vacht glinsteren als goud.


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 18:02

''Hallo Crowkit,''Zei de knappe gouden kater kalm toen hij aan kwam lopen.''Eh, hoi Goldenkit...''Zei ze en gaf hem een snelle lik over de wond boven zijn oog.''Doet het nog pijn?''Zei ze zachtaardig.''Waarom pest je me soms eigenlijk?''Het roskleurige kittentje gaf hem nog een lik,langzamer nu.Wat zou hij nu over mij denken?dacht ze.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 18:50

"Eh, hoi Goldenkit", zei Crowkit, en ze likte snel aan de snee boven zijn oog die ze hem gegeven had tijdens een klein gevechtje in de nursery. "Doet het nog pijn?", vroeg ze zachtaardig. "Nee", antwoordde Goldenkit, even kalm als daarnet. "Waarom pest je me soms eigenlijk?", vroeg Crowkit. Ze gaf hem nog een lik, maar langzamer. "Jou pest ik niet", antwoordde hij. "Misschien doe ik af en toe een beetje bars", vervolgde Goldenkit. "Maar nooit om met opzet jou te kwetsen", en hij legde de nadruk op "jou".


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 19:40

"Maar nooit om met opzet jóú te kwetsen"Zei Goldenkit.''Um,wat bedoel je met jóú?Ben ik speciaal voor je ofzo?''Opeens voelde Crowkit wat voor Goldenkit.B..ben ik verliefd?Dacht het roskleurige poesje verwoed.''Goldenkit, ben je verliefd op mij?'' Vroeg ze verwachtensvol.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 19:45

''Um,wat bedoel je met jóú?Ben ik speciaal voor je ofzo?'', vroeg Crowkit. Even was hij bang dat hij haar boos had gemaakt. Maar ze vroeg verwachtingsvol: ''Goldenkit, ben je verliefd op mij?''
Hij wist het niet. Hij had een raar, gelukkig gevoel. Bedoelde ze dat? Hij wist niet hoe verliefd zijn voelde, hij had geen ervaring. Hij was ook nog maar een kitten. "Ik.. Ik denk het..", antwoordde hij.


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 18:50

"Ik.. Ik denk het.."Stamelde Goldenkit.Crowkit lachtte.''Ik ben ook op jou,''glimlachtte ze.Ze duwde hem zachtjes om en plofte naast hem neer.[b]''zal ik wat te eten halen?[''/b]Zonder op antwoord te wachtten liep ze de Nursery uit en kwam aan bij de prooistapel.Het roskleurige kittentje koos een grote haas uit. Ze liep weer terug naar de Nursery en liet de haas vallen.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 13:40

"Ik ben ook op jou", antwoordde Crowkit. Goldenkit snorde. Gelukkig maar! Crowkit duwde hem zachtjes omver en liet zich dan naast hem vallen. "Zal ik iets te eten halen?", vroeg ze. Nog voor Goldenkit antwoord kon geven was ze al vertrokken. Ze kwam terug met een grote haas en liet die vallen voor Goldenkit. "Mag ik?", vroeg Goldenkit.


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornclaw
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
onbekend
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Thornclaw
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 19:21

''Mag ik?''Vroeg Goldenkit.''Natuurlijk!Daarom heb ik hem toch gehaald!''Crowkit grijnsde.Ze liet zich zakken en nam een hap. Het roskleurige kittentje spuugde een mondvol pelsharen uit.Ze nam nog een hap.Tot haar verbazing smaakte het beter als zonder Goldenkit.Ik ben echt verliefd...dacht ze.''Heb jij zin in je Apprentice-tijd, Goldenkit?''

46 woorden! <3


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 3c707
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 19:36

''Natuurlijk!Daarom heb ik hem toch gehaald!'', antwoordde Crowkit. Ze boog voorover en nam een hap. Goldenkit boog zich ook voorover en nam een hap, en nog een. "Heb jij zin in je Apprentice-tijd, Goldenkit", vroeg Crowkit. Goldenkit slikte zijn eten in en antwoordde:"Ik kan niet wachten! Ik zal zo trots zijn op de naamceremonie waarbij ik eindelijk Goldenpaw word!". Hij nam nog een hap en hun neusjes botsten tegen elkaar. "Oeps, sorry", zei hij snorrend. Wat zag het leven er toch rooskleurig uit met Crowkit!


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 13:39

"Oeps, sorry",snorde Goldenkit toen hij haar neusje aanraakte.''Hahaha!Maakt niet uit haar,Goldenkit!''Snorde ze terug.Crowkit opende haar mond en dronk de zoete geur van Goldenkit in.Wat is hij toch lief...Dacht ze tevreden.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 14:05

''Hahaha!Maakt niet uit hoor,Goldenkit!', snorde Crowkit. Goldenkit had genoeg gegeten en stond op. "Wat zullen we nu doen?", vroeg hij aan Crowkit.
 


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:01

"Wat zullen we nu doen?"Vroeg Goldenkit.''Nou...''Crowkit dacht even na over hoe ze wou vertellen.''Ik moet je wat vertellen.''Ze ging er goed voor zitten.''Mijn vader was,um,is een Rogue.''Vloog het eruit.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 16:24

"Ik moet je wat vertellen. Mijn vader was,um,is een Rogue.", bekende Crowkit. Even was Goldenkit geschrokken, maar hij wou het haar niet laten merken. "Wat erg voor je.. Antwoordde het katertje meelevend.


Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 12:31

'Wat erg voor je...'Antwoordde de gouden kater meelevend. Maar Crowkit hield daar niet van. Ze stond verontwaardigd op en keek boos naar Goldenkit, voor ze verder de Nursery inliep om zich te installeren voor de nacht. DE VOLGENDE DAG. Crowkit stond op. Wat een prachtige dag! Dacht de roskleurige kitten verrukt. Toen rook ze Goldenkit.

OOC: Het is aan jou om te bepalen wat hij doet. Ik heb maar een tijdsprong ingestart, dan hoefden we niet meer in de nacht te schrijven.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Do you love me?[SPT] (Goldenkit) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Do you love me?[SPT] (Goldenkit)   Do you love me?[SPT] (Goldenkit) Icon_minitimema 29 jul 2013 - 11:28

Opeens stond Crowkit boos op en liep ze naar de nursery. Goldenkit keek haar verward na, wat zou hij nu misdaan hebben? Zuchtend liep hij achter haar aan, de nursery in. DE VOLGENDE DAG. Goldenkit stond al vroeg op. In plaats van in de nursery te blijven bedacht hij dat hij kon gaan ontbijten. De zon was nog maar net op, en wierp een oranje gloed over het camp. Het kleine katertje liep naar de prooistapel en koos een konijn uit. Zittend voor de nursery begon hij aan zijn prooi te knagen. Na een paar happen rook hij Crowkit, en hij vroeg zich af of hij op haar af moest gaan. Maar hij besloot om te blijven liggen waar hij was en Crowkit te laten beslissen.



Do you love me?[SPT] (Goldenkit) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you love me?[SPT] (Goldenkit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: