Playing... [Foxykit][SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Playing... [Foxykit][SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aurum
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 19:02

Goldenkit verveelde zich. Poisonkit kon hij niet vinden, dus kon hij haar niet pesten, en de andere kittens waren vrolijk aan het spelen. Maar Goldenkit wou niet meedoen met die kinderachtige spelletjes. Althans, dat hield hij zichzelf voor. Dus hij lag voor de nursery en keek naar de drukte in het kamp. Hij zag dat een andere kat, blijkbaar ook nog een kitten, naar hem toekwam. "Hoi", mauwde hij verveeld.


Playing... [Foxykit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 19:23

Foxykit zag goldenkit verveeld liggen voor de nursery en vond dat dat niet kon voor zo'n jonge kit. Dan moest hij plezier maken! Zijzelf was ook nog een kit, maar niet lang meer, binnenkort werd ze apprentice. En ze maakte nog steeds veel plezier, niet met kleine kitten spelletjes, maar door "op te passen" of door te gaan jagen met een warrior of haar mama. Ze liep erop af. 'Hoi.' Miauwde het katertje verveeld. 'Hallo, waarom doe je niet mee met de andere kits?' Viel ze meteen met de deur in huis.


Playing... [Foxykit][SPT] 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 19:31

"Hallo, waarom doe je niet mee met de andere kits?",vroeg Foxykit. "Ach, ze doen altijd zo'n kinderachtige spelletjes", antwoordde Goldenkit. Hij keek naar de kitten die al bijna apprentice zou worden, en voelde een steek van jaloezie. "Ik wou dat ik bijna apprentice mocht worden", zei hij.


Playing... [Foxykit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:44

'Ach, ze doen altijd zo'n kinderachtige spelletjes.' Antwoordde Goldenkit terwijl hij haar aankeek. 'Ik wou dat ik bijna apprentice mocht worden.' Zei de gestreepte kitten. 'Hé, toon ik je anders hoe je iets besluipt? Dat heb ik al geleerd door mijn mama.' Antwoordde Foxykit in de hoop de kitten wat op te beuren.


Playing... [Foxykit][SPT] 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 12:01

"Hé, toon ik je anders hoe je iets besluipt? Dat heb ik al geleerd door mijn mama.", antwoordde Foxykit. Goldenkit sprong op en riep enthousiast: "Ja". Hij probeerde al eens de sluiphouding die hij bij de apprentices zo vaak gezien had, maar het was vrij klungelig en hij viel na een stapje al om. "Oeps"


Playing... [Foxykit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 16:24

De kitten sprong enthousiast op en probeerde al eens de sluiphouding, maar viel na een stapje al om. 'Oeps.' Piepte de jonge kitten. Foxykit glimlachte naar de kitten. 'Geeft niet joh! Ik kon het nog niet tot ik 4 manen was.' Moedigde ze de kitten aan. Daarna deed ze hem voor hoe ze het had geleerd van haar moeder. 'Je moet je poten wat wijder zetten zodat je meer in evenwicht staat.' Legde het rode poesje uit.


Playing... [Foxykit][SPT] 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 17:02

Foxykit toonde het voor."Je moet je poten wat wijder zetten zodat je meer in evenwicht staat.", legde ze uit. "Nu wil ik eens proberen!", antwoordde Goldenkit. Hij ging net zo staan als hij Foxykit zag doen en lette erop dat hij zijn poten wijder zette. Helaas zette hij zijn poten té ver waardoor hij een soort split deed. "Au", kreunde hij.


Playing... [Foxykit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 12:09

Goldenkit probeerde het nog eens, maar zette zijn poten te ver uit elkaar. ouch, dacht Foxykit toen hij een soort split deed, dat ziet er pijnlijk uit. 'Au' Kreunde het katertje. 'Je moet ze natuurlijk niet té ver uit elkaar zetten.' Lachte Foxykit plagerig. Daarna zocht ze een mosballetje. 'Misschien lukt het je beter als je hierop oefent.' Stelde ze huppelend met het mosballetje in haar mond voor. Ze legde het mosballetje een eindje verder zodat Goldenkit kon doen alsof het een muisje was.


Playing... [Foxykit][SPT] 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 14:14

"Je moet ze natuurlijk niet té ver uit elkaar zetten.", lachte Foxykit. Goldenkit sprong weer recht. "Misschien lukt het beter als je hierop oefent", zei Foxykit met een mosballetje in haar mond. Ze legde het een eindje van Goldenkit neer. Goldenkit sloop ernaartoe, dit keer zette hij zijn poten dichter tegen elkaar maar niet te dicht. Het lukte, en toen hij dichtbij genoeg was sprong hij erop af en had hij het mosballetje te pakken. "Hebbes!"; riep hij.


Playing... [Foxykit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 9:57

Goldenkit probeerde het opnieuw en hij zette zijn pootjes perfect uit mekaar. Het sluipen lukte uitstekend en al snel had hij het mosballetje te pakken. 'Hebbes!' Riep de kitten blij. 'Zie je wel dat je het kunt!' Riep Foxykit enthousiast. Ze gaf de kitten een vriendschappelijk kopje.


Playing... [Foxykit][SPT] 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:10

"Zie je wel dat je het kunt!", riep Foxykit even enthousiast als Goldenkit zich voelde. "En wat ga je me nu leren?", vroeg hij. Nu was hij hyper en kon hij niet stoppen met van links naar rechts springen en cirkeltjes lopen. "Ga je me misschien leren vechten? Of jagen? Of.. Of..", zei hij nogal enthousiast. Hij vergat dat Foxykit ook nog een kitten was en nog geen mentor had.


Playing... [Foxykit][SPT] 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Playing... [Foxykit][SPT] DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Playing... [Foxykit][SPT]   Playing... [Foxykit][SPT] Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 12:01

'En wat ga je me nu leren?' Vroeg de bruine kitten terwijl hij enthousiast rondjes liep. 'Ga je me misschien leren vechten? Of jagen? Of.. Of..', Goldenkit was zo enthousiast dat hij vergat dat zijzelf ook nog geen leerling had, maar ze kon jagen. 'Misschien kunnen we het kamp uitglippen? En dan echt jagen?' Stelde ze fluisterend zodat niemand hen kon horen voor.


Playing... [Foxykit][SPT] 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Playing... [Foxykit][SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: