Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyanide
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 13:44

Met ene zucht liet Poisonkit zich vallen op de harde grond. Ze keek omhoog naar de donkere hemel, waar sterren fonkelden en de maan zichtbaar was. Ze had weer eens ruzie met ene van de moeder poezen gehad, en toen was ze naar buiten gegaan. Nu lag ze voor de nursery, wachtend totdat de slaap kwam en genietend van de angstaanjagende duisternis.


The dosage makes it either remedy or poison
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:00

Foxykit haatte het wanneer de moederkatten ruzie maakten met poisonkit, dat verdiende ze niet! Snel liep ze achter poisonkit aan, ze negeerde haar mama want die had natuurlijk de kant gekozen van de moederpoezen. Al snel zag ze het grijze poesje in haar eentje liggen en liep erop af. 'Hallo, mag ik naast je komen zitten?' Vroeg het rode poesje beleefd met zachte stem.


Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 14:18

Poisonkit legde haar kop op haar poten en zuchtte kwaad. Haar staart zwiepte kwaad heen en weer. Zin om te slapen had ze niet, zelfs al was z enog zo moe. Ze bleef wel naar de sterren kijken. En de maan. Plots klonk er getrippel. Poisonkit gromde zachtjes. 'Hallo, mag ik naast je komen zitten?'klonk er. Poisonkit sprong ging gelijk zitten en keek naar een roodachtig poesje, die waarschijnlijk bijna apprentice werd. "Waarom?"siste ze wantrouwend.


The dosage makes it either remedy or poison
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 11:58

'Waarom?' siste het grijze poesje wantrouwend. Dat begreep Foxykit wel, ze zou vast ook niet veel katten vertrouwen als ze zo werd gepest en zoveel ruzie kreeg. 'Omdat ik het niet eerlijk vind dat de moederkatten zoveel ruzie met je maken en ik zit liever bij jou dan bij hen.' Legde het rode poesje sussend uit.


Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 12:20

'Omdat ik het niet eerlijk vind dat de moederkatten zoveel ruzie met je maken en ik zit liever bij jou dan bij hen.'legde het poesje sussend uit. Poisonkit zette haar haren overeind. "En waarom zou ik jou moeten vertrouwen? Rot toch op, ga lekker naar je mamie!"siste ze haar toe


The dosage makes it either remedy or poison
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 17:27

'En waarom zou ik jou moeten vertrouwen? Rot toch op, ga lekker naar je mamie!' ondanks haar sussende toon stonden de haren van poisonkit overeind. Foxykit liet zich niet intimideren, ze was tenslotte twee moons ouder dan Poisonkit. 'Ik rot niet op naar mn mamie, ik ga en sta waar ik wil.' Kaatste ze heftig terug, maar realiseerde zich dan dat het grijze poesje net weer ruzie had gehad en dus prikkelbaar rondliep, hoe zou ze zelf zijn? Ze probeerde het opnieuw: 'Je MOET me niet vertrouwen, maar zou het niet leuk voor je zijn om ook een vriendin te hebben in plaats van alleen maar pesters en ruziezoekers?' Miauwde het rosse poesje kalmpjes.


Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 18:32

"En waarom zou ik jou moeten vertrouwen? Rot toch op, ga lekker naar je mamie!"siste Poisonkit Foxykit kwaad toe. Enkel bleef de poes precies waar ze zat, tot haar grootste ergernis. 'Ik rot niet op naar mn mamie, ik ga en sta waar ik wil.'kaatste ze terug. Poisonkit gromde dreigend en stond op. 'Je MOET me niet vertrouwen, maar zou het niet leuk voor je zijn om ook een vriendin te hebben in plaats van alleen maar pesters en ruziezoekers?' Het rode poesje leek het niet et willen opgeven. Poisonkit begon te twijfelen, en dat was te zien in haar houding. "Misschien,misschien.. Maar hoe weet ik dat je me niet zal verraden?"Ze keek met spleetjes geknepen ogen naar het poesje voor haar, wachtend op een reactie.


Sorry vreselijk laat D:


The dosage makes it either remedy or poison
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 21:01

Eindelijk begon Poisonkit te twijfelen 'Misschien, misschien.. Maar hoe weet ik dat je me niet zal verraden?' Vroeg de poes met ogen die tot spleetjes zijn geknepen. Foxykit dacht even na, hoe kon ze het vertrouwen winnen van deze grijze poes? 'Dat weet je gewoon niet, je zult me gewoon moeten vertrouwen. Laat me desnoods iets doen waardoor je denkt dat je me kunt vertrouwen.' Stelde het rode poesje voor nog steeds op haar plek, niet van plan om het op te geven. Het werd tijd dat deze poes een vriendin kreeg!


Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 22:59

 'Dat weet je gewoon niet, je zult me gewoon moeten vertrouwen. Laat me desnoods iets doen waardoor je denkt dat je me kunt vertrouwen.' zei Foxykit Ze leek niet van plan op te geven. Poisonkit zuchtte. Ze was moe, ze had de kracht niet om ruzie te maken. Ze besloot Foxykit niet te vertrouwen. Maar tenminste wat de meeste katten 'aardig' noemden tegen haar te dien. In de hoop haar weg te krijgen. "Oke oke" mompelde ze nauwelijks hoorbaar. Er viel even een stilte. "Wie zijn jou ouders eigenlijk?"


The dosage makes it either remedy or poison
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxypaw.
Member
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- DPKsfdL
kiana
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Foxypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 14:54

Het leek erop dat de grijze poes het eindelijk had opgegeven. 'Oke oke' mompelde uiteindelijk, Foxykit had het amper gehoord. Na een korte stilte vroeg Poisonkit iets. 'Wie zijn jou ouders eigenlijk?' Foxykit zuchtte even, moest ze dat echt vragen? 'Mijn mama is Halestorm en mijn papa heb ik nooit gekend, hij is gestorven toen hij mij en mijn mama wilde beschermen tegen een das of een vos, ik weet het niet meer.' Antwoordde ze nonchalant. Ze had lang een goede band gehad met haar moeder, maar die verwaterde en tja haar vader had ze nooit gekend.


Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- 2hi2kd4

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-   Can't I just be alone? [spt]-Foxykit- Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can't I just be alone? [spt]-Foxykit-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: