Pleegouders via ceremonie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pleegouders via ceremonie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leafstorm
StarClan
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 11:52

Ik zat te denken, er zijn de laatste tijd best veel kittens zonder pleegouders. Wat nu als we doen dat deze in een ceremonie een pleegouder krijgen, dan kan er bijvoorbeeld daar ook voor worden aangemeld.

Het is maar een ideetje, om het gewoon wat realistischer te maken.


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Moriarty
Member
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 11:56

Ik vind het wel een leuk idee c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherfur
Member
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
~.~ Chrissy & Lis
185

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons.
Gender:
Rank:
Pantherfur
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 12:04

Ik vind het een leuk idee, ook om het realistischer te maken.


Pleegouders via ceremonie 2vkjbkk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Pleegouders via ceremonie Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 12:10

Pleegouders kun je niet kiezen als leider. Dat is iets dat door de pleegouders besloten moet worden. Dus daar is niet echt een ceremonie voor nodig. Meer gewoon een topic tussen de personen die de kittens en de pleegouders spelen. Als ze dat willen tenminste.


Pleegouders via ceremonie RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Errorpaw
Member
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Errorpaw
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 19:29

Ik vind het alsnog een goed idee. Het kan ook zo dat de Clanleader even tijdens de ceremonie vraagt of er iemand de zorg voor een weesje wilt opnemen? C:


Pleegouders via ceremonie Wrgks7
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Pleegouders via ceremonie Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 19:48

De Clankatten horen het sws meteen als er een weesje is, omdat er dan iemand dood moet zijn gegaan. Natuurlijk gebeurt dit nie allemaal in de RPG, maar dat is nu eenmaal zo.


Pleegouders via ceremonie RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 21:09

Mmm, het enige is dat het soms best wel moeilijk is om een pleegouder te zoeken.


Pleegouders via ceremonie 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Pleegouders via ceremonie V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 21:48

Ik ben het hierbij met Wazoula eens. Het is ook nooit zo in de boeken geweest. In de boeken kwamen de katten er altijd wel achter wanneer er iemand dood is, een Queen sterft en daardoor een nestje kittens alleen achter blijft. Dus lijkt mij dat de clanleader dat niet bepaald hoeft te melden in een ceremonie, zo zou je wel heel veel katten kunnen noemen. Bovendien moeten mensen dan ook weer heel lang wachten, omdat er tussen de ceremonies vaak een maand tijd zit en dat vind ik al redelijk lang als je dan als kit zijnde moet wachten tot de clanleader jou een pleegmoeder moet geven.

Daan: Als je geen pleegmoeder vind in de accountmarkt, dan zou je ook gewoon kunnen doen alsof? Ze hoeft geen echt bespeeld karakter te zijn, je kunt ook gewoon een NPC(non played character) gebruiken, lijkt mij.


Pleegouders via ceremonie DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Pleegouders via ceremonie Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashingkit
Member
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 weeks young
Gender:
Rank:
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 21:51

Sinds wanneer moeten we alles doen zoals in de boeken? :/ En doen alsof je een pleegmoeder hebt is nog altijd veel minder leuk dan een echte...


Pleegouders via ceremonie Xgfvhj
Theme
Didn't know that I was lost
I was losing everything
But I was still thinking that everything was going to be ok
And that there was still hope
There wasn't
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Pleegouders via ceremonie Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 22:00

Je kan er toch gewoon eentje zoeken op de acc markt? Dat zul je sws moeten doen.
Als je het laat afhangen van ceremonies dan kan het idd soms lang duren, omdat die niet altijd even snel komen.


Pleegouders via ceremonie RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 23:54

Misschien een apart topic waar pleegouder(s) zich kunnen aanmelden en kittens?


Pleegouders via ceremonie Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 23:57

@Marijn, zoiets had ik ook al.

Gewoon een groot topic op de acc markt misschien waar vrijwilligers zich kunnen aanmelden :]


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Pleegouders via ceremonie E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Pleegouders via ceremonie DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimema 1 jul 2013 - 9:46

Ik vind het idee van Marijn ook wel leuk, en inderdaad, we moeten toch niet altijd doen als in de boeken? Het zou wel handig zijn om zo'n groot topic te maken, want als je met een account pleegmoeder/-vader wilt zijn, en je vind geen topic waarin ze eentje zoeken van jou Clan, of als je een pleegmoeder/-vader wilt krijgen, dan komen er ook niet altijd meteen reacties, en soms is dat wel zeer irritant!
*Enkel mijn mening*


Pleegouders via ceremonie 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Pleegouders via ceremonie Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Pleegouders via ceremonie   Pleegouders via ceremonie Icon_minitimema 1 jul 2013 - 10:50

Als je er zelf geen kan vinden, dan kom je er ook niet aan door een ceremonie? Want we kunnen niet gewoon mensen gaan aanwijzen daarvoor.


Pleegouders via ceremonie RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pleegouders via ceremonie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: