Hay, who are you? ~spt&Melody~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hay, who are you? ~spt&Melody~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marco Polo
Member
Hay, who are you? ~spt&Melody~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Hay, who are you? ~spt&Melody~   Hay, who are you? ~spt&Melody~ Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 17:53

Met zijn rossige poten stapte er een kleine kater langs een wit hek. Hier en daar zag hij ene paar katten binnen bij het raam zitten. Ooit was hij één van die katten tot zijn mensen hem hadden buitengezet. Sinds die dag was hij een reiziger geworden. Nou ja, reiziger. Hij trok van plaats naar plaats om nieuwe dingen te leren kennen en nieuwe vrienden te maken. Hij was niet van plan om op echt avontuur te gaan in het bos of zo. Hij zou het wel graag doen. Hij zou graag een paar van die Clankatten leren kennen waar hij van gehoord had. Maar nee, hij was niet zo dom om zijn leven op het spel te zetten gewoon om een paar katten te leren kennen. Rustig in gedachten liep de kater door. Maar toen uit het niets wekte een geur hem uit zijn gedachten. 'Een andere kat' Dacht de rogue en direct begon hij richting de geur te lopen. 


~Melody~
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody
Member
Hay, who are you? ~spt&Melody~ DPKsfdL
Sarah
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Melody
BerichtOnderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~   Hay, who are you? ~spt&Melody~ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 16:41

Melody zat zoals zo vaak op haar hek, kijkend naar de straat en de mensen die erop liepen. Opeens dook een voor haar onbekende kat op. De kater liep recht op haar af. "Hallo, wie ben jij?", vroeg ze toen hij bijna bij haar was.Ze sprong soepel van haar hekje af en lande zachtjes voor de kater. "Ik ben Melody".


Hay, who are you? ~spt&Melody~ Bd1bdc0772fa671bfb6feb2
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Polo
Member
Hay, who are you? ~spt&Melody~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~   Hay, who are you? ~spt&Melody~ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 16:58

Toen de andere kat zijn kant op keek wist hij direct dat de poes wist dat hij haar richting op liep. Maar dat kon hem niets schelen, hij hield ervan om nieuwe vrienden te maken. "Hallo, wie ben jij?" Hoorde hij de andere poes zeggen voor ze soepel van het hek afsprong. "Ik ben Melody". Hoorde hij haar vervolgen. "Hay, ik ben Marco Polo, maar je kan me gewoon Marco noemen." Antwoordde hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody
Member
Hay, who are you? ~spt&Melody~ DPKsfdL
Sarah
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Melody
BerichtOnderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~   Hay, who are you? ~spt&Melody~ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 20:00

"Hay, ik ben Marco Polo, maar je kan me gewoon Marco noemen.", antwoordde de kater. "Hallo Marco", antwoordde ze. "Maar wat brengt jou hier? Weggelopen bij je mensen of een wandelingetje aan het doen?", ging ze verder.


Hay, who are you? ~spt&Melody~ Bd1bdc0772fa671bfb6feb2
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Polo
Member
Hay, who are you? ~spt&Melody~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~   Hay, who are you? ~spt&Melody~ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 20:25

Hij hoorde hoe de poes hem vroeg wat hij hier deed en hij besloot te antwoordde, het was toch niet raar dat zijn ex baasjes hem hadden weg gedaan? "Geen van beide." Begon de kater op een luchtige toon. "Een tijd geleden hebben ze mij op straat gezet dus nu trek ik van plaats tot plaats om nieuwe dingen te ontdekken en nieuwe katten te leren kennen." Vervolgde Marco Polo op een vriendelijke toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody
Member
Hay, who are you? ~spt&Melody~ DPKsfdL
Sarah
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Melody
BerichtOnderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~   Hay, who are you? ~spt&Melody~ Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 12:24








Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Love like you've never been hurt and live like it's heaven on Earth.


"Geen van beide", antwoordde Marco. Melody wou net vragen wat dan wel, maar ze kreeg geen kans om te antwoorden want Marco praatte alweer verder. "Een tijd geleden hebben ze mij op straat gezet dus nu trek ik van plaats tot plaats om nieuwe dingen te ontdekken en nieuwe katten te leren kennen.", vervolgde hij vriendelijk. "Wat vreselijk dat ze je uit hun huis gezet hebben! Als je wil kan ik je helpen nieuwe mensen te zoeken", antwoordde ze ontsteld. "Waarom hebben ze je eigenlijk buitengegooid? Was je stout?", vroeg ze, eerder nieuwsgierig nu.







Hay, who are you? ~spt&Melody~ Bd1bdc0772fa671bfb6feb2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hay, who are you? ~spt&Melody~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: