{SPT}{Open} Hi there



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT}{Open} Hi there

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 12:51

Een langharige bruine poes liep door het moerassige territorium van de ShadowClan, in haar kaken hield ze een duif. Toen ze het kamp in kwam, legde ze de duif op de fresh-kill pile en liep naar het midden van het kamp. Sequoiafall keek even rond en trippelde toen naar de eerste beste kat die ze zag. "Hoi" begroette ze haar Clangenoot.


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 13:51


De grote en gespierde kater hing wat rond in het camp, opzoek naar een nieuw slachtoffer, die zou gaan leiden onder zijn charmes. Hij wilde net wat van de prooi stapel gaan halen, wanneer een goed uitziende poes hem begroette: 'Hoi.' Een vriendelijke blik verscheen in zijn oranje ogen. Hiddendance knikte vriendelijk en zette een stapje dichter naar haar toe. "Wel hallo daar! Ik ben Hiddendance, voor als je me nog niet zou kennen, Hidden voor de dames", zei hij charmerend.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 14:05

"Wel hallo daar!" Zei de kater tegen Sequoiafall. "Ik ben Hiddendance, voor als je me nog niet Zou kennen, Hidden voor de dames."  De langharige bruine poes keek Hiddendance even aan,e kende hem natuurlijk al, maar had nog niet zo heel vaak met hem gesproken. "Hoe gaat het? Heb je nog nieuws?" vroeg ze. Die Hiddendance is wel een knappe kater... Dacht ze en keek de kat aan in zijn oranje ogen.


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 14:14

Sequoiafall keek met haar prachtig groene ogen in de zijne, en dat was al een goed teken voor de kater! 'Hoe gaat het? Heb je nog nieuw?', vroeg de bruine, langharige poes. Natuurlijk was alles goed, zeker nu hij in gesprek was met deze mooie poes, en dat liet hij maar al te goed merken! "Goed, goed! Nee, ik heb niet echt nieuws, behalve dat je er erg goed uitziet vandaag, net als alle andere dagen", antwoordde hij vleiend. Hopelijk vond ze Hiddendance niet te opdringerig, maar als dat zo zou zijn ging hij wel opzoek naar een andere poes.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 14:28

"Goed, goed!" Hiddendance gaf op een charmante manier antwoord op haar vragen. "Nee, ik heb geen nieuws, behalve dat je er erg goed uitziet vandaag, net als alle dagen." Die Hidden weet wel hoe hij met poezen om moet gaan. dacht ze. Sequoiafall giechelde even. "Bedankt voor het compliment, jij ziet er ook goed uit." ze gaf hem een complimentje terug. Ze werd een beetje verlegen door Hiddendance's gevlei.


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 14:34

Na het compliment dat Hiddendance had gegeven, begon Sequoia een beetje te giechelen. Tweede goede teken!, dacht hij met een verleidelijke glimlach op zijn knappe snoetje. 'Bedankt voor het compliment, jij ziet er ook goed uit', gaf de poes antwoord. Yes! Bingo!, dacht hij. "Bedankt Sequoiafall, mag ik je ook even vertellen dat je een prachtige naam hebt?, vertelde hij verder, zeer bewust van de scores die hij maakte.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 20:06

Hiddendance was blijkbaar nog niet klaar. "Bedankt Sequoiafall, mag ik je ook even vertellen dat je een prachtige naam hebt?" miauwde hij. Ook al wist Sequoia dat het geflirt van de kater alleen maar een soort spel was, kon ze het niet laten om zich toch even speciaal te voelen. Dat gevoel, het voelde alsof er een vlam in haar hart begon te branden, op de positieve manier natuurlijk. "Ehm..." Het geflirt en gevlei van Hiddendance had haar een beetje verlegen gemaakt. "Bedankt..  Hiddendance is ook een mooie naam, vind ik." snorde ze vriendelijk. Ze stapte iets dichter naar hem toe en begon te spinnen.


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimema 1 jul 2013 - 20:51

Sequoiafall werd een beetje verlegen van z'n geflirt, dat was altijd zo fijn, vond hij! 'Ehm... Bedankt... Hiddendance is ook een mooie naam, vind ik', zei ze een beetje twijfelend. Ze zette een stapje dichterbij en snorde zacht. Hidden hief zijn poot op en schoof hem ver naar voren, in de richting van de poes. De kater was nu dicht genoeg en legde zijn hoofd in haar pluizige nekje. "Weet je, dat je echt iets speciaals hebt? Je geeft me een gevoel, dat ik nog nooit heb gehad...", zei hij dan maar. Stiekem, voelde hij echt wel iets speciaals voor haar, en dat mocht ze ook wel weten!

OOC; Yeah, he's still in love, maar waarschijnlijk niet voor lang. Toch wel minstens dit topic lang. c;


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 9:39

De grijs met witte kater schoof iets dichter naar haar toe en legde zijn hoofd in haar nek, waardoor Sequoia wat harder begon te spinnen.  "Weet je, dat je echt iets speciaals hebt?" miauwde de kater "Je geeft me een gevoel, dat ik nog nooit heb gehad..." Sequoiafall werd steeds meer verlegen door de woorden die uit Hiddens mond kwamen. Ze wist niet wat ze moest terugzeggen, Hiddendance maakte haar sprakeloos. Misschien... Dacht ze. Misschien moet ik dat gewoon zeggen... Ze schraapte wat moed bij elkaar en zei: "Jij geeft mij het beste gevoel dat er bestaat." Was dit wat ze dacht dat het was? Echte liefde? Stiekem hoopte ze van wel...


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:34


Het spinnende geluid dat Sequoia maakte, werd steeds luider en luider. 'Hij geeft mij het beste gevoel dat er bestaat', zei ze zacht. "Jij bent het beste dat er bestaat!", snorde hij. Hiddendance maakte nu hetzelfde, spinnende geluid als dat zij maakte. De kater plooide zijn lange staart en legde deze voorzichtig tegen haar heen.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 17:00

Hidden begon ook te spinnen. "Jij bent het mooiste wat er bestaat!" snorde hij. Sequoiafall voelde de "vlam" in haar hart steeds heter en feller worden, het gevoel van liefde begon zich uit te spreiden door haar lichaam. Het gevoel in haar maakte haar gelukkig, haar dag en misschien zelfs haar leven zou zeker niet meer stuk kunnen nu ze wist dat Hiddendance's geflirt geen spelletje was. "Meen je dat echt?" Sequoia was altijd al een beetje onzeker over zichzelf geweest, maar nu de grijze kater er was, leek dit verdwenen te zijn.


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 18:21

'Meen je dat echt?', vroeg Sequoia verontwaardigd. Hoe kon ze nu aan hem twijfelen? Hiddendance giechelde zachtjes en vervolgde: Maar natuurlijk! Je prachtige ogen, je oh zo mooie vacht, gewoon alles aan jou is geweldig! Zou je een keertje met me willen afspreken, ergens in het bos of zo, een rustig plekje waar bijna nooit iemand komt, lekker romantisch?'', vroeg hij uitnodigend.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:23

Ze hoorde Hidden zachtjes giechelen. "Maar natuurlijk!" miauwde hij. "Je prachtige ogen, je oh zo mooie vacht, gewoon alles aan jou is geweldig! Zou je een keertje met me willen afspreken, ergens in het bos of zo, een rustig plekje waar bijna nooit iemand komt, lekker romantisch?" Was dit echt? Vroeg Hiddendance haar nou om een romantische wandeling of zo te gaan maken? Sequoiafall opende haar mond om iets te zeggen, maar er kwam niet meer dan een piepje uit. Ze was sprakeloos...  Ze deed haar mond weeg dicht en slikte even. "Natuurlijk wil ik dat!" mauwde ze iets harder dan dat ze eigenlijk wilde. "Je bent het beste dat mij ooit is overkomen" fluisterde ze in Hiddens oor voordat ze hem een lik over zijn hoofd gaf.


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:38

Voor een momentje leek Sequoia sprakeloos, maar een kort piepje ontsnapte uit haar mond. Ze deed haar mondje weer dicht en slikte. 'Natuurlijk wil ik dat', zei ze op een best luide en dus zeer overtuigde toon. 'Je bent het beste dat mij ooit is overkomen', fluisterde de poes in zijn oor, waarna ze hem een lik over zijn kop gaf. Luid begon Hiddendance te spinnen, en zei: "Dus, misschien kunnen we naar Pinewoods, maar dan wel een plekje waar niet al veel gejaagd, laat staan getraind wordt." Hidden knipoogde even met zijn oranje ogen.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 20:30

Sequoiafall voelde zich helemaal warm worden van binnen, of eigenlijk nog warmer dan dat het al was toen Hiddendance luider begon te spinnen. "Dus, misschien kunnen we naar Pinewoods, maar dan wel een plekje waar niet al veel gejaagd, laat staan getraind wordt." miauwde hij met een knipoog. Sequoia hoefde niet na te denken om een antwoord te verzinnen. "Lijkt me een geweldig idee." spon ze en keek even in Hidden's oranje ogen voordat ze naar de lucht keek, waar al enkele sterren begonnen te verschijnen. Hoe lang zit ik hier al met Hidden te praten? Vroeg ze zich opeens af.


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 7:22

'Lijkt me een geweldig idee', spinde ze waarna ze in Hiddendance's oranje ogen keek. Sequoia's blik dwaalde even af naar de sterren die boven hun verschenen waren, dus hij volgde haar voorbeeld op. Zitten we hier al zo lang? Dat kan toch niet? vroeg hij in zichzelf. "Het lijkt erop dat het al best laat wordt hé? Maar er is niets zo gezellig als samen naar de sterren kijken...", sprak de kater terwijl hij opstond en met een soepele beweging naast haar ging zitten.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 15:00

"Het lijkt erop dat het al best laat wordt hé? Maar er is niets zo gezellig als samen naar de sterren kijken..." Hiddendance kwam wat dichter bij haar zitten. Sequoiafall keek even in zijn oranje ogen voordat ze antwoordde. "Ja..." haar antwoord was niet meer dan een zacht gefluister. Hopelijk had Hidden dat gehoord.

{Flut ^^"}


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 10:16

Sequoia keek in Hidden's oranje ogen voordat ze antwoord gaf. 'Ja...', fluisterde ze nadien met een zachte stem. Hij snorde en ging tegen de poes zitten met zijn hoofd tegen haar zij aanleunend, en zijn vuur oranje ogen naar de sterrenhemel gericht. Wat was dit een mooi moment! Het voelde alsof zijn hard in brand stond, maar dan veel leuker!

OOC; Laat antwoord, sorry... x3


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 15:40

Hiddendance begon te spinnen en ging tegen haar aan zitten met zijn hoofd tegen haar aangeleund. Dit was gewoonweg geweldig, liefde op het eerste gezicht en ook nog eens van beide kanten! Tenminste...  Zo voelde het. Ze kroop dicht tegen Hidden aan en richtte haar blik op de sterrenhemel, de maan en de Silverpelt. Deze dag kan niet veel beter worden. Dacht ze.

{Best wel flut xD}

(Liese en ik gaan dit topic weer wat nieuw leven inblazen, dus sluit het A.U.B. niet omdat ik een oud topic bump)


{SPT}{Open} Hi there Rcio38
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
{SPT}{Open} Hi there DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Open} Hi there   {SPT}{Open} Hi there Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 15:48

Sequoia kroop dicht tegen hem aan en richtte haar blik op de sterrenhemel, de maan en Silverpelt. "Weet je, mijn ouders zitten daarboven waarschijnlijk nu naar ons te kijken, terwijl wij zonder besef naar hen kijken... Ze zullen vast trots zijn, dat ik hier zit met zon mooie poes als jij!', sprak Hiddendance charmerend. Hij gaf de zachte poes een lik over haar kop.


{SPT}{Open} Hi there 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT}{Open} Hi there
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: