[SPT] We're like yin and yang



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] We're like yin and yang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimema 1 jul 2013 - 13:47

Foxstream
Met lome pootstappen volgde de kater Foxstream, welke er uiteraard veel gelukkiger uitzag als hem. "En hoe gaat het eigenlijk met jou ... liefdesleven?" Besloot hij maar te vragen met een klein grijnsje op zijn gelaat.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimema 1 jul 2013 - 13:52

"En hoe gaat het eigenlijk met jou ... liefdesleven?" klonk plots een vraag achter haar. Even bleef ze stil staan en wachtte tot hij haar bereikt had. 'Ach, het gaat zoals het gaat. Niet echt iets speciaals,' miauwde ze vrolijk, 'Maar... je zei dat het bij jou niet zo goed ging?' Dat laatste vroeg ze nogal voorzichtig. Ze wou de kater immers niet depressief hebben.


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimema 1 jul 2013 - 14:36

'Ach, het gaat zoals het gaat. Niet echt iets speciaals,' Miauwde de poes vrolijk. Wolf glimlachte lichtjes en keek haar met een opgeklaard gelaat aan. Haar vrolijkheid stak hem aan, en dat gebeurde dus telkens wanneer hij bij d'r in de buurt was. 'Maar... je zei dat het bij jou niet zo goed ging?' De bruine kater trok even beide wenkbrauwen op en liet een sadistische grijns tevoorschijn komen. "Timesong probeert d'r af te pakken, en ik weet niet eens waarom ik nog zoveel moeite voor haar doe, ze is me toch altijd ondankbaar."


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 21:44


"Timesong probeert d'r af te pakken, en ik weet niet eens waarom ik nog zoveel moeite voor haar doe, ze is me toch altijd ondankbaar." Een beetje ongelovig keek ze de kater aan. 'Het is altijd handig om te weten wie je rivalen zijn.' sprak ze zoetjes, 'Maar hoezo is je niet dankbaar? Zoals?' Natuurlijk was ze geïnteresseerd! Dit gebeurde niet altijd met goede vrienden van je. Als dat gebeurde, moest je er van profiteren om het zo goed mogelijk te weten te komen. Dat was haar reden althans. Normaal gezien...


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:03

'Het is altijd handig om te weten wie je rivalen zijn.' Hij knikte, maar tegelijkertijd haalde hij ook z'n schouderbladen op. 'Maar hoezo is je niet dankbaar? Zoals?' "Als ik d'r zeg dat ik van haar hou lijkt ze gewoon juist kwader te worden." Murmelde de kater. "Ik snap het gewoon niet." Het leek wel of een geamuseerde lach zijn keel verliet, echter was het eerder een trieste lach.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:13

"Als ik d'r zeg dat ik van haar hou lijkt ze gewoon juist kwader te worden." Murmelde de kater. "Ik snap het gewoon niet." Een lachje was te horen en het klonk eerder geamuseerd dan verdrietig. Dat zou ze wel fout gehoord hebben. Het paste er immers niet bij. 'Dat is...' Even zocht de poes de juiste woorden en keek Wolf toen aan, 'Dat is gewoon idioot!' Voorzichtig keek ze de kater aan, 'Weet je zeker..' begon ze, maar schudde toen haar hoofd, 'Nee, laat maar, ik had gewoon een idiote gedachte. Dat kan niet.' Shrewleap zou zeker nog trouw zijn aan Wolftail en anders had ze echt medelijden met hem. Had ze eigenlijk nu al. Shrewleap kon ze sowieso niet uitstaan. Dus dat scheelde.


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:17

Ietwat nieuwsgierig keek hij op. "Wat weet ik zeker?" Vroeg hij met lichte interesse in zijn zware stem. Wat bedoelde ze? Of hij nog wel zeker wist dat de poes nog van hem hield? Nee, dat was juist hetgeen dat zo onduidelijk voor hem was.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:21


"Wat weet ik zeker?" Er was een glimp van interesse te horen in zijn stem en even twijfelde ze. 'Nou...' begon ze wat voorzichtig, 'Weet je zeker dat...' Ze stopte weer, ze wou geen ruzie veroorzaken ofzo... 'Dat ze je nog trouw is? Met Timesong enzo' Ze sprak het nogal mompelend uit en het was nog maar de vraag of hij het verstaan had. Misschien wel, misschien niet.

~ Ach je hebt al voor ruzie gezorgd, Fox, wees niet bang xD


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:27

Hij schrok totaal niet van haar vraag, in tegenstelling, hij vulde zijn blauwe blik juist met nog meer interesse. "Nee, maar als ze echt vreemd zou gaan met Timesong... Dan zou ik daar niet van verschieten. Ze praat over hem alsof hij heilig is." Sprak hij, ietwat kwaad.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:34

"Nee, maar als ze echt vreemd zou gaan met Timesong... Dan zou ik daar niet van verschieten. Ze praat over hem alsof hij heilig is." de kwade ondertoon in haar stem deed haar lichtelijk verschieten. 'Denk je dat echt of...?' Ze verbaasde zichzelf over de vrij aarzelende toon op welke ze de zin uitsprak. Waar was ze in godsnaam mee bezig? 'Nee, maar even serieus, zou je echt denken?' vroeg ze deze keer zelfzekerder, 'Wat zegt ze dan allemaal over hem? En wat zegt hij eigenlijk over haar? Heeft hij echt gezegd dat hij haar zou afpakken trouwens of is het gewoon een vermoeden?' Ja, haar voorzichtigheid was weer weg. Nu dat hij hier zo simpel op had geantwoord...


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:38

Met zijn ogen ietwat vernauwd keek hij haar aan. "Ze praat niet vaak over 'm, maar wanneer ze dat wél doet, lijkt het of hij het van het is," Verklaarde 'ie. "En hij zei me dat ik 'm toch niet zou kunnen weghouden bij mijn 'geliefde' vriendinnetje." Pure haat jegens de kater weerklonk in zijn stem toen hij dit uitsprak.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:43

"Ze praat niet vaak over 'm, maar wanneer ze dat wél doet, lijkt het of hij het van het is," Sprak hij, "En hij zei me dat ik 'm toch niet zou kunnen weghouden bij mijn 'geliefde' vriendinnetje." Ze kon het niet laten een grinnik te laten horen. Dat geliefde klonk niet echt alsof hij het meende. Daarbij was de haat voor de kater ontzettend in zijn stem te horen. 'Ach, het komt wel goed. Tenminste, als jij het nog wilt. Want hoe langer we praten, hoe meer ik het gevoel heb dat het voor jou genoeg is geweest.' De kater zat wel opgescheept met 2 nestjes van de poes, maar daar zou hij waarschijnlijk weinig last van hebben, toch? Ze had ergens vaag gehoord dat het eerste zich al tegen Shrew had opgezet.


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:49

Door de geruststellende woorden van Foxstream bekroop een onbehaaglijk gevoel hem. Wou hij het eigenlijk nog wel goedmaken? Misschien was het beter dat hij even gewoon zijn problemen met haar ontweek en een heel nieuw leven startte? "Ik snap het gewoon niet, misschien is het beter dat ik gewoon even alles vergeet en helemaal terug opnieuw start, een nieuw leven." De kater wist de zucht die over zijn lippen rolde niet te onderdrukken en keek voor een poosje naar zijn bruine voetjes. Hierna tilde hij zijn kop op en keek hij de lichte bruine poes voor hem weer aan.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:54

"Ik snap het gewoon niet, misschien is het beter dat ik gewoon even alles vergeet en helemaal terug opnieuw start, een nieuw leven." De poes moest even grijnzen. 'Enkel is dat onmogelijk, Wolf. Het spijt me' grapte ze vrolijk en gaf de kater even een duwtje om hem wat op te vrolijken. Hij moest niet zo depressief doen. Dat hoorde gewoon niet, dat was Wolf niet.


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 22:58

Hij grinnikte even bij de opmerking van Fox. "Tja, helaas wel." Plots drong er een gedachte zijn hoofd binnen; Hoe zou het eigenlijk zijn verlopen zou hij in plaats van met Shrewleap te zijn gegaan, partners was geworden met Foxstream? De kater schudde zijn kop en keek de poes bedachtzaam aan.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 23:05

"Tja, helaas wel." De kater grinnikte en zij grijnsde weer even. 'Hoe gaat het trouwens met de kittens? 2 nestjes toch?' Ze bleef opgewekt en hoopte ergens dat Wolf niet negatief zou antwoorden op haar vraag.

~ Really short one xD


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 23:16

Hij keek even rondom hem heen en merkte op dat ze nog altijd stonden waar ze voorheen waren. "Slecht," Antwoordde hij simpel, geen zin hebbende om daar veel uitleg over te geven. "Maar volgens mij kunnen we dat grenzen nakijken beter schrappen." Grinnikte de kater.


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 23:21

"Slecht," Antwoordde hij simpel, "Maar volgens mij kunnen we dat grenzen nakijken beter schrappen." Een beetje verbaasd over die opmerking keek ze om zich heen. Het was pas nu dat ze merkte dat ze nog geen centimeter verder waren dan net. Even moest ze lachen, 'Tja, ik denk inderdaad dat dat er niet echt meer van zal komen.' Een bries ging door haar vacht en ze keek omhoog. Wolken klitten samen, langzaam, maar het zou sowieso gaan regenen. Niet dat het haar kon schelen, op de een of andere manier wou ze nog niet weg. Niet nu.


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 23:30

Hij glimlachte even en knikte. Ondertussen voelde hij hoe een kleine regendruppel kapot spatte op zijn neusje, en meer volgden; Het duurde niet lang of een heel leger van regendruppels viel uit de lucht naar beneden. "Kom mee," Sprak hij kalm. Hierna trippelde hij naar één van de struiken toe, waar  zich ergens tussen die struiken een klein, verlaten dassenhol bevond. Het was verlaten, en dat kon je merken aan de muffe, oude geur die er rondhing. De kater wurmde zich het hol binnen en draaide zich om zodat hij kon zien waar Fox bleef.

~ Nu nog zo'n romantisch liedje :'D


[SPT] We're like yin and yang CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[SPT] We're like yin and yang DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] We're like yin and yang   [SPT] We're like yin and yang Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 23:38

En niet veel later druppelden inderdaad de druppels al uit de lucht. Binnen enkele minuten was het een echte stortbui geworden en waren beiden als bijna doorweekt. "Kom mee," sprak Wolftail, waarna hij naar een aantal struiken liep. Lichtelijk verbaasd en nieuwsgierig liep ze achter hem aan. De kater liep een oud dassenhol in. Snel volgde ze hem. Ze was veel minder stevig gebouwd en met haar slanke lichaam wist ze het hol dan ook makkelijk binnen te gaan. 'En toen zaten we droog,' miauwde ze vrolijk. Het was toch zo? Of niet soms?


[SPT] We're like yin and yang 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] We're like yin and yang
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: