{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaytail
Member
{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh?   {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Icon_minitimema 1 jul 2013 - 16:25




You make me wanna shut it all down,
Throw it all away,
Cause I’m nothing if I don’t have you.


Jaypaw's groene ogen keken rustig om hem heen, hij hoopte dat niemand hem zou opmerken. Aangezien iedereen hem herkende aan zijn litteken. Waarom hij nou weer, wat had hij fout gedaan? Hij zuchtte even en stapte op, het kamp uit, rust. Stilte. Niks aan zijn hoofd, rustig wandelen en jagen. Hij rook even in de lucht, zodra hij op een rustig plekje was. Geen geur, tenminste geen recente geur, van een kat. Jaypaw ging liggen, met zijn litteken goed in zicht. Hij sloot zijn ogen even. Zijn mentor was een redelijk goede mentor. Tenminste, dat hoopte hij. Hij had niet echt tijd om bij anderen te kijken. Zijn oren spitste even, bij een geluid, maar hij bleef relaxt liggen.

-- & Lostpath (: --

What’s the point of being on top,
All the money in the world,
If I can’t blow it all on on you.




Sucks don't it?
{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh?   {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Icon_minitimema 1 jul 2013 - 16:40

blockquote>Lostpath had de patrouille achter zich gelaten, ze waren toch al op weg terug naar het kamp, maar de rode kater wilde eventjes alleen op pad gaan. Er waren geen bedreigingen meer geweest, sinds de hond in het kamp was geweest en Bluestar overleden was. Toch leek het erop dat Fireheart geen enkel risico nam, dus bleef iedereen op z'n hoede. Lostpath keek op toen hij een bekende geur rook en al snel koppelde hij de geur aan Jaypaw, een kater die gewond was geraakt door de hond én die zijn oude mentor nu als mentor had. Hij liep rustig dichterbij en ging zitten. "Zo, kijk eens aan. Dag Jaypaw, jij bent nu het speeltje van Thunderstrike, heb ik meegekregen." Lostpath's groene ogen waren glashelder, maar met een kille blik erin. Hij had niet al te goede herinneringen aan Thunderstrike.

[Alles wat ik vertel over Thunderstrike is trouwens niet in de RPG gedaan~ Ik vind het gewoon leuk om te vertellen. Als Gabs er iets op tegen heeft, hoor ik 't graag (:]


{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh?   {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:00



You make me wanna shut it all down,
Throw it all away,
Cause I’m nothing if I don’t have you.



Jaypaw's ogen waren nog gesloten. Hij hoorde pootstappen dichterbij komen. "Zo, kijk eens aan. Dag Jaypaw, jij bent nu het speeltje van Thunderstrike, heb ik meegekregen." Jaypaw opende zijn ogen en keek wie er voor hem zat. "Ook hallo Lostpath, tenminste, zo heet je toch?" vroeg hij aan de kater. "En wat bedoel je met 'speeltje'. Hij heeft me anders wel getraind, en ben ik bijna klaar om warrior te worden." Zei hij tegen de rode kater voor zich. Stiekem vond hij Lostpath een beetje op Fireheart lijken, maar dat was vast zijn mening. Zijn staart hield hij nog steeds rond zijn litteken, Lostpath hoefde dat niet te zien als hij met hem praatte.


What’s the point of being on top,
All the money in the world,
If I can’t blow it all on on you.


Sucks don't it?
{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh?   {SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Icon_minitimema 22 jul 2013 - 13:54


"En wat bedoel je met 'speeltje'. Hij heeft me anders wel getraind, en ben ik bijna klaar om warrior te worden." Lostpath's ogen vernauwde zich. Ja, bij jou wel, natuurlijk, schoot er door zijn gedachten heen. "Dan mag je blij wezen," gromde hij zachtjes en ging zitten. Lostpath had niet echt geweldige herinneren aan zijn trainingstijd met Thunderstrike. De kater vertikte het op een gegeven moment om hem te trainen, omdat hij vond dat hij te klein was om een goede warrior te zijn. Daarna was Lostpath zelf maar gaan trainen, zodat hij zijn mentor kon laten zien dat hij het wél waardig was om een warrior te worden. En dat was hem geluk. Ha! Schaakmat!,/blockquote>


{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh? Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT}{Lostpath} So, we've had the same mentor huh?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: