Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimema 1 jul 2013 - 19:34





Een bruingrijze poes draafde in flink tempo richting de Little Creek. Haar keel was droog, ze was veel te lang door gegaan met jagen terwijl ze dorst had, maar het had wel twee mooie konijnen voor op de prooistapel opgeleverd. De poes had deze al terug gebracht, en was nu terug gekomen om te drinken en even te ontspannen bij het kreekje. Met een tevreden zucht liet ze zich zakken en dronk gulzig van het heerlijk koele water dat in snel tempo langs haar kwam.

& Hiddendance


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:27


Het was vandaag een best warme dag, om Leaf-Fall te zijn. Vogels floten vrolijk en hier en daar kon je zelfs wel eens een vlindertje opmerken. Hiddendance was vandaag al bijna heel de dag aan het rondzwerven in het territory, en begon een beetje dorst te krijgen. Hij besloot op weg te gaan naar Little Creek, want daar was altijd wel iets te doen. Aan een vlot tempo en een regelmatig patroon waarop hij zijn lange poten verplaatste, snelde hij naar het riviertje, om zijn keel wat te bevochtigen. Een donkere, smalle poes, die bijna zwart leek van vachtkleur, stond met haar sierlijke kop voorover gebogen, en met haar kleine snuitje in het water. De grote kater vertraagde zijn pas en sloop op de poes af. "Hé, daar, alles goed?", zei Hidden, met een charmante stem. Ja, Hidden, dat was zijn naam, voor de dames dan toch...


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:36





Met haar goudgele ogen gesloten, dronk Heronwing gulzig van het heldere water. 'Hé, daar, alles goed?' Klonk plotseling een charmante stem achter haar op. De zwarte poes draaide zich met een schok om, maar ontspande toen ze zag dat het een kater van haar eigen Clan was. 'Met mij is alles prima, met jou ook, hoop ik?' Haar ogen stonden wat nieuwsgierig, terwijl ze de kater in zich opnam en haar ogen over zijn gespierde, goed gevormde lijf liet glijden en hem vervolgens weer terug aankeek.


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:04


De slanke poes leek hem een beetje te inspecteren. 'Met mij is alles prima, met jou ook, hoop ik?', vroeg ze met haar prachtige stem. Hij besloot zijn eerste truc te testen, om haar karakter even te bepalen. "Natuurlijk is alles goed, jij bent in m'n buurt!", zei Hiddendance vriendelijk. Hij wachtte even af hoe de poes zou reageren, om de rest van zijn aanpak een beetje te kunnen vastleggen.

OOC; Hell yeah! Hij heeft écht wel ervaring, en hij is goooooed! :'D


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:12





Heronwing glimlachte vriendelijk naar de grijswitte kater. 'Natuurlijk is alles goed, jij bent in mijn buurt!' Antwoordde hij charmant. De poes knikte, en barstte bijna in lachen uit, al voelde ze zich diep van binnen wel gevleid. Snel beet ze op haar lip, en glimlachtte enkel als antwoord. 'Ik geloof niet dat wij elkaar eerder ontmoet hebben, ik ben Heronwing.' De bruinzwarte kop ging in een vriendelijk knikje even op en neer. Haar ogen zochten die van hem, en keken er al snel weer zonder angst en vol zelfvertrouwen in.

OOC: Yeah, he's good.


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:19

Heronwing leek hem wel uit te lachen na zijn compliment. Dus dat soort poes is ze?! Daar zal ik nog wel wat werk aan gaan hebben, maar ze is gewoon té mooi om deze kans te laten gaan!, dacht hij bij zichzelf. 'Ik geloof niet dat wij elkaar eerder ontmoet hebben, ik ben Heronwing', zei ze toen ze uitgelachen was. Haar goudgele ogen leken oogcontact te zoeken, en dat kregen ze al snel. "Ik moet jou niet kennen om jou er prachtig te vinden uitzien, toch? Mijn naam is Hiddendance, maar gewoon Hidden voor de dames. En wat een prachtige naam heb je, Heronwing!", vervolgde de grote kater de een stapje dichter naar haar toe zette.

OOC; I know, he's amazing! Zelfs ik zou nog op m'n charie verliefd kunnen worden <33


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:25





De grijswitte kater keek niet weg, toen Heronwing oogcontact zocht, in tegendeel. 'Ik moet jou niet kennen om jou er prachtig te vinden uitzien, toch? Mijn naam is Hiddendance, maar gewoon Hidden voor de dames. En wat een prachtige naam heb je, Heronwing!' De poes beet niet langer op haar lip, maar glimlachte hem vriendelijk toe. 'Wel, dankje. Hiddendance is anders ook geen verkeerde naam.' Haar ogen keken hem levendig aan, er vonkte humor in terwijl ze haar volgende woorden in overweging nam, en ten slotte toch uitsprak. 'Ik vergeet het bijna te zeggen, maar de heren mogen Heron zeggen. Dat ligt toch prettiger in de mond.' De poes knipoogde kort naar hem, als teken dat hij het iets rustiger aan mocht doen, maar ze de aandacht toch wel erg leuk vond.



Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:27

Heronwing hield haar tanden van haar lip af en er kwam een glimlachje in de plaats. 'Ik vergeet het bijna te zeggen, maar de heren mogen Heron zeggen. Dat ligt toch prettiger in de mond.' Een knipoogje maakte de poes met haar prachtige ogen. "Natuurlijk, Heron! En euh, wie zijn jou ouders eigenlijk?", vroeg hij nieuwsgierig.

OOC; Ik ga het je moeilijk maken :'D


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:32





Een geamuseerd glimlachje sierde haar lippen, terwijl ze luisterde naar de volgende vraag van de kater. 'Natuurlijk, Heron! En euh, wie zijn jou ouders eigenlijk?' Het gezicht van de poes vertrok. Er leken letterlijk wolken over haar gezicht te trekken, zeg maar gerust een storm, en snel keek de poes een andere kant op. 'Cherryfrost en Thunderstrike. Beiden al naar StarClan geholpen door een das, als je het weten wil.' Langzaam aan was haar toon wat bars geworden, maar toen Heron de kater weer aankeek was haar blik verontschuldigend. 'En de jouwe dan?' Kwam er zachter dan gewenst uit.

OOC: Yeah, dat merk ik x3
But, ze zal nog zeker niet zo erg voor hem vallen als Sequoia. Meteen als deze afgelopen is een nieuwe tussen de twee?



Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:44

Heron leek niet al te blij met zijn vraag, want haar gezicht trok helemaal weg en negerend keek ze de andere kant op. 'Cherryfrost en Thunderstrike. Beiden al naar StarClan geholpen door een das, als je het weten wil', antwoordde de poes kortaf. Even later draaide ze haar zwarte gezichtje terug in zijn richting en zette ze een verontschuldigende blik op. 'En de jouwe dan?', vroeg de zwarte warrior tenslotte. "Wauw, we hebben al iets gemeenschappelijk gevonden... Mijn ouders zijn Lotuspetal en Whitelotus, ze zitten ook opgesloten in de StarClan. Sorry, ik wilde je echt niet afschrikken of zo hoor...", verontschuldigde hij zich gouw. Hij keek haar aan, diep in haar ogen, en keek vriendelijk en teder naar de poes.


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:49





'Wauw, we hebben al iets gemeenschappelijk gevonden... Mijn ouders zijn Lotuspetal en Whitelotus, ze zitten ook opgesloten in de StarClan. Sorry, ik wilde je echt niet afschrikken of zo hoor...' Antwoordde de kater, en keek haar vriendelijk en teder in de ogen. Heronwing begon aan zichzelf te twijfelen, moest ze hem wel aanpakken op de manier waarop ze dat deed? De poes schudde licht haar kop, hij was een player, dat moest ze niet vergeten. Tenminste, daar had hij zich tot nu toe naar gedragen. Een lichte zucht rolde over haar lippen. 'Misschien is een vrolijker onderwerp een beter idee?' Opperde Heron terwijl ze ging zitten, en haar staart netjes over haar voorpootjes sloeg.



Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:55

'Misschien is een vrolijker onderwerp een beter idee?', sprak Heronwing, waarna ze ging zitten en haar staart over haar zwarte voorpoten legde. "Ja, sorry... Hoe oud ben je eigenlijk?", vroeg hij om dan toch maar van onderwerp te veranderen. Hiddendance twijfelde een beetje, en hij had een raar gevoel. Hij wist niet goed hoe hij er mee moest omgaan, en werd wat verlegen, wat toch niemand van hem zou verwachten? Zou hij Heron niet afschrikken als hij zo zou doorgaan?

OOC; Je weet toch wel dat er echt een Thunderstrike bestaat hé? x'D


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 13:05





'Ja, sorry... Hoe oud ben je eigenlijk?' Heronwing glimlachte nu weer naar de kater, en wachte een moment voor ze antwoord gaf. Zou ze de kater laten schatten? Ze was wel benieuwd hoe oud hij dacht dat ze was. Met een haast onzichtbaar knikje van haar hoofd besloot ze dat ze lang genoeg gewacht had met antwoorden. Een lichte grijns verscheen om haar lippen. 'Hoe oud schat je me?' kaatste ze de vraag simpelweg terug. Zou ze al rond het punt zitten dat de kater niet meer wist hoe haar te hendelen? De meeste poezen zouden nu ongetwijfeld al zwijmelend tegen hem aan zitten, denkend dat ze de eerste waren die de grote verleider Hiddendance tot de hunne hadden kunnen maken, hem hadden kunnen temmen. Mispoes.

OOC: Really? O gosh... :/ Dan moet ik dat snel ff veranderen in Thunderflame ofzo.
Hidden word verlegen. Is dat mogelijk?



Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 13:36

De poes grijnsde zacht naar de kater wanneer zijn vraag zijn lippen had verlate. Hij staarde haar aan, wachten op een antwoord, bevend langs de binnenkant en hopend op een goed einde van dit gesprek. 'Hoe oud schat je me?', vroeg Heronwing. Ze leek Hiddendance wel uit te dagen, wachtend tot hij zou breken en dan zou ze met hem kunnen lachen omdat hij echt niet zo sterk was als hij dacht. Oh nee, deze poes zou hem echt niet hebben! "Hmmm...  Ik weet niet.., begon hij om er dan toch maar iets uit te brengen. "En stuk of 65 moons?", sprak hij grappend. Hij had besloten om nu voor de andere aanpak te gaan, en haar niet echt te verleiden op de manier zoals normaal. Hij lachtte even: "Nee hoor, dat meende ik niet. Iets van een 18 moons? Met jou uiterlijk kan je niet veel ouder zijn he!", ging de kater verder. Hij overdreef zachtjes, maar bij een makkelijker beïnvloedbaar karakter had hij meer iets van een 15 moons gezegd, maar dat zou nu echt wel alles in het water kunnen doen vallen. Hij zette zijn mooiste glimlach op, en hij voelde gewoon dat zijn ogen een bijpassende twinkeling hadden opgezet. Hier zou toch geen enkele poes, zelfs zij niet , iets negatiefs op kunnen zeggen?

OOC; Dat kan hij echt wel! (Ooit dan toch) xD Sorry voor de late reactie, en ook als er rare, niet kloppende woorden zouden inkomen, buten you know; tablet post c;


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 13:51





'Hmmm... Ik weet niet..' Begon de kater. 'En stuk of 65 moons?' Sprak hij grappend. Heronwing grijnsde vrolijk mee, en lachte. De kater leek het over een andere boeg te willen gooien, en dat kon Heron wel waarderen. In haar buik dwarrelden miniscule vlindertje rond, en deze zorgden voor een twinkeling in haar ogen, die moeilijk weg te nemen viel. 'Nee hoor, dat meende ik niet. Iets van een 18 moons? Met jou uiterlijk kan je niet veel ouder zijn he!' De grijns van de poes werd nog iets breder. '20 Moons, om precies te zijn. Jij zult zelf ook wel zoiets zijn?' Het was geen flirtpoging, athans, zo was hij niet bedoeld.

OOC; Dat weet ik wel, maar toch. Het is Hidden, weet je wel :']


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:38

Heronwing grijnsde vrolijk mee en in haar olijfgroene ogen vormden zich stilaan twinkelen. Het gaf Hiddendance een warm gevoel, een gevoel van geluk. De grijns van de donkere poes breed nog wat uit. '20 Moons, om precies te zijn. Jij zult zelf ook wel zoiets zijn?', was ze nu aan het flirten met hem? "Hmmm, ja, ik ben 24 moons. Had je me zo jong geschat?", vroeg de kater. Hij wachtte even met zijn volgende zin. "Weet je dat je ogen echt mooi zijn? Zeker als ze zo mooi twinkelen en schitteren." Hidden's ogen begonnen ook te twinkelen. Hij zette een charmante glimlach op, maar verder ging hij nog niet.


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 20:20

De poes keek nog steeds terug, en nam het compliment met een glimlach in ontvangst. Haar hoofd ging charmant een stukje schever, terwijl ze de kater nogmaals in zich op nam. Het was onmogelijk voor haar, om te ontkennen dat hij knap was. Ontkennen dat ze wat voor hem voelde ging ook niet. Maar misschien dat ze het nog even kon verbergen...? Met een lichte zucht bekende ze voor zichzelf dat ook dit moeilijk zou worden. 'Zeg eens Hidden. Word ik je zoveelste streepje op de boom?' Haar stem was zacht, maar serieus. De ernst was af te lezen uit haar ogen.


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 10:25

Heronwing's hoofd ging een stukje schever, en kwam nu charmanter over. Ze zuchtte even, en Hiddendance had geen idee waarom... Haar oren waren prachtig, net een vleermuisje. Haar ogen waren prachtig, zo betoverend olijfgroen. Haar vacht was prachtig, en schitterde zo mooi in de zon... Wegkwijnend hoorde de kater amper wat de poes aan hem vroeg: 'Zeg eens Hidden. Word ik je zoveelste streepje op de boom?' Haar stem klonk zacht, maar haar ogen waren gevuld met pure ernst. Het duurde een paar seconden voor Hiddendance echt besefte wat de poes net aan hem gevraagd had. "Hoe bedoel je?", zei hij, maar voor Heron kon antwoorden had hij al een nieuwe zin klaar: "Ik weet dat ik in de Clan misschien bekend sta om het versieren van elke poes die ik tegenkom -en dat kan ik ook niet echt ontkennen- maar mijn gevoelens voor jou zijn echt oprecht! Het kwetst me dat je zo over me denk Heron, echt..." Ook Hidden klonk nu wel erg ernstig, hij was voor de eerste keer in zijn leven.. écht gekwetst... Hij moest wel erg veel voor Heronwing voelen, want dit was hem nog nooit eerder overkomen.

OOC; Sorry voor extreme laatheid, maar misschien kunnen we terug verder gaan met H&H? c=


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance   Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 9:36

'Hoe bedoel je?' Klonk de stem van de kater. Maar zonder haar de kans te laten verder te gaan, ging hij zelf al verder. Zijn stem was ernstig en hoop bloeide in de poes op. 'Ik weet dat ik in de Clan misschien bekend sta om het versieren van elke poes die ik tegenkom - en dat kan ik ook niet echt ontkennen - maar mijn gevoelens voor jou zijn echt oprecht! Het kwetst me dat je zo over me denk Heron, echt...' Het was moeilijk voor haar, om hem zo te zien. Zo gekwetst, zo duidelijk echt in haar geïnteresseerd... Maar als ze nu toegaf, zou het niets worden. Het zou niet werken. Ze zou niet interessant meer voor hem zijn. 'Dat weet ik wel Hidden. Ergens diep van binnen. Gun me wat tijd. Laat het me zien. Misschien dat je me dan over kunt halen.' Klonk haar stem terwijl ze haar staart onder zijn neus langs liet gaan, en de plek verliet.

OOC: Topic is done ;]
Heron brengt er even wat spanning in ;p


Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well, I'm pleased to meet you. SPT & Hiddendance
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: