Hello Kits! [SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello Kits! [SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leafheart
StarClan
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimema 1 jul 2013 - 20:07

Voorzichtig drong Leafheart de nursery binnen. Vandaag wou ze eens op bezoek gaan bij de kittens, die schattige, zachte pluizige bolletjes. Vanbinnen wou ze graag moeder worden, maar er waren twee problemen. Ze had geen partner, en ze kon het warriorleven moeilijk opgeven, al was het maar voor een tijdje. "Hallo", zei ze zachtjes, om niemand wakker te maken. Maar hard genoeg zodat degenen die al wakker waren het hoorden.


Hello Kits! [SPT] Dmpleh
Hello Kits! [SPT] Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 20:46

Moosekit opende haar blauwe oogjes en geeuwde. Hij zag dat nog niet iedereen wakker was dus hij probeerde niet te veel lawaai te waken wanneer hij recht ging zitten. Dan zag hij ineens een poes binnenkomen. "Hallo" zei de poes die Leafheart noemde. "Hallo" antwoorde Moosekit. Hij had echt zin om iets leuk en hij zag zijn kans. "Leafheart, mag ik mee met jou op jacht?" Zei hij snel en hij keek smekend naar Leafheart.


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
Hello Kits! [SPT] 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 19:31

"Leafheart, mag ik mee met jou op jacht?", vroeg een piepstemmetje snel. Leafheart keek om zich geen en zag niemand. Dan herinnerde ze zich dat ze in de nursery was, dus dat ze voor de meeste omlaag moest kijken. Voor haar poten zat een kleine, bruine kitten, misschien 2 manen oud. De kitten, die Moosekit heette, keek haar smekend aan. "Mag het van je mama?", stelde Leafheart als wedervraag. Ze ging geen kittens meenemen naar buiten, zeker niet zonder de toestemming van zijn moeder, en zéker niet in Leaf-bare.


Hello Kits! [SPT] Dmpleh
Hello Kits! [SPT] Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 12:12

Leafheart keek naar beneden om Moosekit te kunnen zien. Moosekit bleef smekend kijken naar de grote Warrior. "Mag het van je mama?" Vroeg Leafheart vervolgens. Moosekit had al zo een vermoeden dat ze dat zou vragen. "Van mijn mama mag ik alleen uit het kamp als er een Warrior bij me is." zei hij. "Dus het mag" voegde hij er snel aan toe.


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
Hello Kits! [SPT] 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 13:32

Van mijn mama mag ik alleen het kamp uit als er een warrior bij me is.", antwoordde de bruine kitten. Hij voegde er nog snel "Dus het mag" aan toe, terwijl hij de rode poes smekend aan bleef kijken. Leafheart lachte even om zijn enthousiasme. "Sorry Moosekit, maar het heeft gesneeuwd, en ik wil niet dat je Groenhoest krijgt. Want dan is het mijn schuld natuurlijk.", knipoogde ze naar hem. "Maar als je wil kan ik je wel al een trucje tonen, in het camp.". Ze kon hem gewoon niet compleet afwimpelen, dat zou niet eerlijk zijn.


Hello Kits! [SPT] Dmpleh
Hello Kits! [SPT] Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 13:17

Leafheart lachte en zei:"Sorry Moosekitmaar het heeft gesneeuwd en ik wil niet dat je groenhoest krijgt. Want dan is het mijn schuld natuurlijk." Moosekit liet zijn kopje vallen. Langs de ene kant was hij droevig maar lags de andere kant begreep hij Leafheart wel. "Maar alsje wil kan ik ke wel al een trucje tonen, in het camp." Moosekit hief zijn kopje weer op en zijn oogjes begonnen te stralen. "Ja!" zei Moosekit vrolijk. Het tabby katertje wou graag iets bijleren van een Warrior en maakt een vrolijk sprongetje.


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
Hello Kits! [SPT] 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 15:34

"Ja". De kleine tabby sprong op. Leafheart zag zijn oogjes stralen en voelde zich blij. Ze hield van kittens, jammer dat ze er zelf geen had.. "Kom mee dan!", riep ze, aangestoken door het enthousiasme van dit kleintje, ze voelde zich zelf al bijna weer een kitten. De rode poes stapte terug naar buiten, en keek even om om te zien of Moosekit volgde.


Hello Kits! [SPT] Dmpleh
Hello Kits! [SPT] Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
Hello Kits! [SPT] DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello Kits! [SPT]   Hello Kits! [SPT] Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:47

Moosekit was blij dat hij een trucje van Leafheart mogt leren ondanks dat Moosekit nog maar een kitten was. "Kom mee dan!" Riep Leafheart. Moosekit sprong opgewonden recht en volgde Leafheart. Moosekit kon niet wachten. Zou het een trucje zijn voor te vechten? dacht hij bij zichzelf of zou het een trucje zijn voor te jagen? Het kon hem niet echt schelen. Zolang hij maar iets bijleerde.


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
Hello Kits! [SPT] 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello Kits! [SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: