Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sailor-
Member
Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) DPKsfdL
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 years already..
Gender:
Rank:
Sailor-
BerichtOnderwerp: Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)   Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) Icon_minitimema 1 jul 2013 - 21:27

Een heldere straal zonlicht scheen in mijn gezicht en ik opende mijn ogen. Ik knipperde om ze tegen het heldere licht te beschermen en sta op. Na wat rekken en gapen, besluit ik om op pad te gaan en wat rond te kijken. Ik ging mijn zelfgemaakte den uit en sloeg linksaf. De zon verwarmde mijn lichtrode vacht en ik maakte een rilling van plezier. Hoewel het weer juist de hele tijd slecht was, was vandaag toch wel een meevallertje. Het was weinig bewolkt en de zon scheen wel lekker. Ik liep wat door en lette maar vaag op mijn omgeving. Zachtjes zong ik de woorden van mijn lievelingslied, ''What shall we do with the dronken sailor'' Ik herhaalde dezelfde zin een paar keer en begon bij elke keer wat luider te zingen. Opeens was er gekraak en mijn kaken sloegen dicht. Ik draaide me op en zocht behoedzaam naar de oorzaak van het geluid.

-Sailor is een goede zanger-


Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) 2lng8ao


look:
Terug naar boven Ga naar beneden
Drytwi
Member
Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender:
Rank:
Drytwi
BerichtOnderwerp: Re: Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)   Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) Icon_minitimema 1 jul 2013 - 22:24

Nog steeds voelde ik me niet helemaal thuis in dit gebied. Het had iets vreemds, het was sowieso al warmer hier dan waar ik vandaan kwam en alles was zo vlak. Ik was het gewend om over stenen heen te moeten klauteren, iets waardoor mijn spieren gehard waren en mijn nagels sterker dan van de laagland katten. En nu was ik zelf een laagland kat, doordat ik en mijn familie uit ons territorium waren gejaagd. Ik zuchtte zachtjes en keek om me heen, ik had geen idee waar ik heen moest. Ik liep maar ergens, geen benul hebbent van de grenzen ofzo. Ik stopte toen ik een kat hoorde spreken en ik opende mijn bek om de lucht te proeven. Niet veel later zag ik de kater in mijn blikveld komen. Ik ging zitten en zwaaide met mijn staart, om aan te geven dat ik geen bedreiging vormen. "Hallo daar, laagland kat," miauwde ik, met mijn typische zware stem.


Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) 72a8ts
I shall write the story, my story, my l.e.g.e.n.d!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sailor-
Member
Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) DPKsfdL
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 years already..
Gender:
Rank:
Sailor-
BerichtOnderwerp: Re: Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)   Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) Icon_minitimema 1 jul 2013 - 22:44

Een langharige kater verscheen in mijn gezichtsveld en ging voor me op de grond zitten. Zijn staart zwaaide en uit zijn houding nam ik maar aan dat hij niks van plan was."Hallo daar, laagland kat," hij had een zware stem, het deed me denken aan de stem van mijn vader. Voor hoever ik die nog kon weten. Laagland kat, kwam deze kater uit de bergen of zo? Ik had ze gezien op mijn eerste en laatste zeereis. ''Gegroet, landrot''Wat hij kon, kon ik ook. De zee zat in mijn bloed! ''Mijn naam is Sailor en wat is de uwe?''Ik ging zitten en wachtte af, benieuwd op zijn reactie.  

-Fijn gesprek, elkaar benoemen bij bijnamen-


Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) 2lng8ao


look:
Terug naar boven Ga naar beneden
Drytwi
Member
Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender:
Rank:
Drytwi
BerichtOnderwerp: Re: Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)   Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:20



De kater die voor mijn neus stond, was waarschijnlijk iets jonger dan dat ik zelf was. Hij begroeten me met een woord waarvan ik alleen verhalen had gehoord. Een landrot, een kat die niet op zee was geweest. Dit was dus een zeekat, dat was eens wat nieuws. De kater stelde zich voor als Sailor en vroeg me naar mijn naam. Ik ging zitten, liet de wind met mijn lange, ruwe vacht spelen. Mijn staart krulde ik langs mijn voorpoten en bewoog iets heen en weer totdat ik goed zat. "De naam is Drytwi. Aangenaam," stelde ik mezelf rustig voor. "Ben jij bekend met dit gebied, Sailor?" miauwde ik daarna vragend.


Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) 72a8ts
I shall write the story, my story, my l.e.g.e.n.d!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sailor-
Member
Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) DPKsfdL
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 years already..
Gender:
Rank:
Sailor-
BerichtOnderwerp: Re: Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)   Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:27




"De naam is Drytwi. Aangenaam," stelde de kat tegenover me zichzelf voor, Drytwi. Ik sloeg het op in mijn geheugen en keek de kater weer aan, "Ben jij bekend met dit gebied, Sailor?" vroeg Drytwi aan me. Hij was hier nog nooit geweest dus, ''Ik leef hier, maar ik ken niet alle plaatsen''Hopelijk had hij genoeg aan dit antwoord. ''Waar kom jij vandaan?''Zal hij mijn gedachte over de bergen bevestigen?




Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT) 2lng8ao


look:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nope, I'm not drunk my friend. {Drytwi}(SPT)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: