An adventure ღ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 An adventure ღ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zoia
Member
An adventure ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: An adventure ღ   An adventure ღ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 11:51

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
Een klein kopje kwam tevoorschijn, waarna een smal lichaampje achter de deur vandaan kwam. Haar blauwe ogen gleden over het hek. Ze wilde naar buiten, maar het hek was misschien net iets te groot voor haar. De shadowclan poes die ze pas had ontmoet, had haar aan het denken gezet. Zij wilde ook zo worden, dat was haar droom vanaf nu. Ze wilde sterk zijn, kunnen jagen zoals die katten in de clans. De poes rende op het hek af en duwde haarzelf van de grond af. Ze vloog door de lucht, maar haar sprong was niet sterk genoeg. Ze kwam tegen het hek aan en met haar kleine klauwtjes probeerde ze zichzelf vast te houden aan het hout. Het mislukte echt weer, waardoor ze naar beneden viel en zachtjes kreunde toen ze de grond raakte. "Dit moet me lukken.." Zei ze, waarna ze met haar kopje schudde om de klap te verwerken. Ze nam weer een aanloop, begon weer te rennen en sprong. Dit keer kwam ze wat hoger, maar nog steeds niet hoog genoeg. Nu greep ze haarzelf nog steviger vast aan het hout, haar nageltjes zonken in het hout. Ze maakte een pootje los en probeerde wat hoger te komen. Enkele keren lukte het haar, tot ze bovenop het hek stond. Haar blauwe ogen gleden over het gebied heen. "Wow.." Zei ze zachtjes, onder de indruk van het uitzicht.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS -- 232
COMPANY -- No one
NOTES -- Zoia zit op haar hek, bij haar tuin.

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Polo
Member
An adventure ღ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: An adventure ღ   An adventure ღ Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 16:46

Stap voor stap liep er een rossige kater langs de hekken van een twoleg huis. Niet lang geleden was hij zelf een kittypet geweest, een eigendom van de twoleg, een speeltje maar nu niet meer. Hij was het huis uit gezet maar in tegenstelling tot veel andere katten vond hij het niet erg. Als zijn ex baasjes hem niet hadden buitengezet zou hij waarschijnlijk nooit een rogue zijn geworden en zou hij er nooit achter zijn gekomen hoe leuk hij het vond om rond te reizen. Natuurlijk was het op het begin moeilijk geweest. Je moest je eigen eten vangen en soms zelfs jezelf verdedigen tegen andere katten. Maar stiekem was hij de twolges dankbaar voor het buiten zetten. Diep in gedachten liep de kater verder. Tot een gelid zijn oren bereikte. Hij hoorde een tel nagels dat over hout kraste en vervolgens een plof alsof iets op de grond was gevallen. Geïnteresseerd draaide de kater zijn kop in de richting van waar het geluid vandaan kwam. Rustig begon hij in die richting te lopen. Weer hoorde hij het geluid van nagels dat hout raakte, maar dit keer luider en kwam er geen plof achter. Een daar, in de verte zag hij een bolletje bond op een hek klimmen. De oranje kater versnelde zijn pas en kwam niet veel later aan bij de andere kat. "Aan het genieten van het uitzicht?" Vroeg de kater met ene vriendelijke stem aan de andere kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoia
Member
An adventure ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: Re: An adventure ღ   An adventure ღ Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 15:14

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
Ze schrok wel een beetje van de andere kat, die plots in haar zicht stond. Haar blauwe oogjes stonden plots ook heel groot, verbaasd dat iemand zo snel en stil naast haar was gekomen. De woorden van de kater bereikten haar oren amper. Een tijd bleef ze stijfjes stil zitten, waarna ze met haar hoofdje schudde om de schrik weg te slaan. "J-ja. Dat is de eerste keer dat ik op het hek ben gekomen.." Sprak ze helder uit, haar blauwe ogen bekeken de kater. Hij had een vage kittypet geur, maar voor de rest leek het bijna weg te zijn. Was hij een kittypet? Of was hij netzoals Shrewleap een clankat? "Ben jij een clankat?" Vroeg ze zachtjes, bang dat hij hem kwaad zou maken om haar vraag.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS -- 130
COMPANY -- Marco Polo
NOTES -- ~

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Polo
Member
An adventure ღ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 maanden
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: An adventure ღ   An adventure ღ Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 19:07

Hij zag hoe de kleine kitten schrok van zijn verschijning en hoe ze stijf werd. "Wees maar niet bang little kitten. Ik zal je niets doen." Zei de oranje kater, proberend de kitten gerust te stellen. "J-ja. Dat is de eerste keer dat ik op het hek ben gekomen.." Hoorde hij haar zeggen. Marco knikte, hij weet nog de eerste keer dat hij op zijn vroegere hek was gesprongen. "Ben jij een clankat?" Hoorde hij haar daarna vragen. Marco schudde zijn kop. "Nee, ik ben geen Clankat, ik ben ene rogue." Marco wist niet zeker of de kitten wel wist wat een rogue is dus besloot hij het in ieder geval uit te leggen. "Een rogue is een kat die alleen buiten woont. Je bent je eigen baas, je doet at je wilt, je zoekt je eigen slaapplaats en je vangt je eigen eten. Het is erg leuk maar soms ook wel hard werken." Legde de kater uit.

~kort en flut...~
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoia
Member
An adventure ღ DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Four Moons ღ
Gender:
Rank:
Zoia
BerichtOnderwerp: Re: An adventure ღ   An adventure ღ Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 19:19

ZOIA RAGNA CARAMBOULI
De poes ontspande wat bij zijn kalmerende woorden en bekeek de rood met witte kater. Zo gevaarlijk zag hij er niet uit, ze hoefde helemaal niet bang te zijn! Als ze een keer luid schreeuwde, zou haar moeder dat wel horen. Die beschermde haar wel! "Nee, ik ben geen Clankat, ik ben ene rogue." Een rogue? Waren er nog meer soorten katten dan? Ze had nu al gehoord van de Clankatten, Bloodclanners, Kittypets.. en een rogue? Wat was een rogue? "Een rogue is een kat die alleen buiten woont. Je bent je eigen baas, je doet at je wilt, je zoekt je eigen slaapplaats en je vangt je eigen eten. Het is erg leuk maar soms ook wel hard werken." Was dat een rogue? Wauw, dat klonk leuk zeg! Maar hoe ving hij zijn eigen eten dan? Ze wist niet dat er brokjes in het wild waren. "Hoe vang je je eigen eten dan? Zijn er ook brokjes in het wild?" Vroeg ze, haar blauwe ogen vol interesse op de kater gericht. Ze wist natuurlijk niet dat er ook prooidieren waren, waar katten op jaagden. Ze had er nooit van gehoord en was, sinds haar geboorte, ervan overtuigd dat er niets anders was dan de brokjes die haar moeder at, en zij nu ook, en de melk die ze in haar eerste weken gedronken had.

De stem van een van haar tweebenen liet haar opschrikken. Ze hief haar oortjes verbaasd omhoog en luisterde naar het geluid. "Zoia!" Werd er geroepen. Waarschijnlijk kreeg ze weer brokken. Ze richtte haar blik iets twijfelend op de kater voor haar. "Mijn baasje roept me, sorry. Ik moet gaan!" Ook al wilde ze graag weten of er ook brokken in het wild waren, was het nu tijd voor haar om te gaan. Ze was nog te jong om lang buiten te blijven volgens haar tweebenen, gelukkig mocht ze later wel gewoon rondlopen. Haar moeder mocht dat ook, dus zij zou geen uitzondering zijn, toch? Ze draaide zich om en rende door het kattenluikje naar binnen, waarna ze zich meteen op haar voederbakje richtte en begon te eten. De brokken waren droog en zonder enige smaak erin, maar zij wist niet anders en at het met veel plezier op.

WORDS -- COMPANY -- NOTES

WORDS -- 373
COMPANY -- Marco Polo
NOTES -- Topic uit~

"Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur,
Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr."


setting fire to our insides
SHADOWS SETTLE ON THE PLACE THAT YOU LEFT OUR MINDS ARE TROUBLED BY THE EMPTINESS DESTROY THE MIDDLE ITS A WASTE OF TIME FROM THE PERFECT START TO THE FINISH LINE --------- AND IF YOURE STILL BREATHING YOURE THE LUCKY ONES CAUSE MOST

-- VOORSTELTOPIC --
Terug naar boven Ga naar beneden
 
An adventure ღ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: