Do they call this Thunderclan? (open) -spt-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do they call this Thunderclan? (open) -spt-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
*Dawnpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 8:54

Een kwade zucht verliet zijn bek. Was er dan niet één kat die gewoon een beetje pit had? Die het waard was om een Thunderclan lid te zijn? Grenetear misschien, maar de rest? Dawnpaw begroef zijn nagels in de zachte aarde. En die Lovelypaw, uch, dacht hij dat ze nog iets in haar had bleek ze toch zo'n watje te zijn!
Een plots geluid achter hem trok zijn aandacht. Aangebrand draaide Dawnpaw zich om. "Wat?"gromde hij


-open c:-


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 22:41

Leopardpaw wou net hoi zeggen, tot dat Dawnpaw gromde "wat?" Rustig maar hoor zei Leopardpaw, ik wou alleen maar "hoi" komen zeggen. "Wat is er waarom ben je zo aangebrand?" vroeg ze. "Kan ik je ergens me helpen?" vroeg ze er gelijk achteraan. Ze ging zitten en begon zichzelf  te wassen. Ze was nog niet zo lang in de Thunderclan maar voelde zich hier al heel erg thuis. Alleen ze wist niet wat ze van Dawnpaw moest denken. Hij was een sterk gebouwde kater. En niet de dunste hij was niet dik maar het leek wel of hij het meeste prooi van de clan op at. Maar ze behandelde iemand niet op z"n uiterlijk. Ze was nog steeds aan het wachten op zijn antwoord.

Heb een topic van je gelezen met twirlfang. Dat je het meeste van je eigen prooi op at vind je toch niet erg dat ik dit een beetje gebruik in mijn verhaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 10:50

"Rustig maar hoor"zei de poes, die Dawnpaw herkende onder de naam Leopardpaw, een poes die hij al eerder was tegen gekomen. Toen met Strawberry en de kittypet. Een zucht rolde over zijn lippen. Leopardpaw had toen vragen lopen stellen als een kit, volgens hem was ze de rang apprentice niet waard.  "ik wou alleen maar "hoi" komen zeggen." Dawnpaw snoof geërgerd. Voor hem stond alweer een kat die bewees wat er met de Thunderclan was gebeurd. Firestar had er een kittypetclan van gemaakt. "Wat is er waarom ben je zo aangebrand?" Dawnpaw keek haar droogjes aan. "Omdat ik jou tegen kom" Siste hij haar toe.  "Kan ik je ergens me helpen?"vroeg ze. Dawnpaw zuchtte en keek uiterste geërgerd naar Leopardpaw. "Ja, rot op en laat me met rust, kitypet"


-Trek je wat Dawnpaw zegt niet te veel aan ^^" Hij is in ene vreselijk humeur en van zichzelf is hij al irritant Dx-


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 12:51

Toen antwoordde Dawnpaw op haar vraag: "Omdat ik jou tegen kom" siste hij. Voor ze wat terug kon zeggen antwoordde hij nog een keer: " Ja, rot op en laat me met rust kittypet. "IK ben geen kittypet!!!"
Antwoordde ze hard en fel. Ze schrok ervan dat haar stem zo fel en hard klonk maar dat liet ze niet aan Dawnpaw merken. "Kittypets zijn schootkatten, die bij vieze tweebenen op hun schoot liggen." Ze spuugde de woorden uit als of ze er van moest kotsen. Ze zei alle zinnen heel fel. Ze wou Dawnpaw laten zien dat ze geen kittypet was.

Haha, Oké. Heb al een paar topic's over hem gelezen ook met lovelypaw. Gemenerik haha.


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 13:44

"IK ben geen kittypet!!!" antwoordde de poes fel en hard. Dawnpaw was totaal niet onder de indruk. Ze had hem niet op dit moment moeten opzoeken, hij had een vreselijk humeur. "Kittypets zijn schootkatten, die bij vieze tweebenen op hun schoot liggen."De poes spuugde de woorden uit. Dawnpaw keek haar droogjes aan. "Klopt." Zei hij droogjes. "Maar jij doet alles wat Firestar je opdraagt. "Eigenlijk lig je ook een soort van op zijn schoot, omdat je het niet waagt tegen hem in te gaan. Kittypets ook niet. + Dat Firestar een kittypet is" Zei hij droog. "Je bent al even erg" Zei hij minachtend. "Net als de rest van de Thunderclan tegenwoordig"Siste hij kwaad.


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 13:53

-haha Lovely komt erbij ^-^

Verveelt liep de kleine calico rond tussen de bomen, ze had niets te doen en voelde zich eenzam. Toch bleef dezelfde kater steeds in haar gedachtestroom opduiken maar waarom wist ze niet. Ze kon de kater niet uitstaan maar waarom kon ze hem dan niet haten? Allemaal gedachten kwamen in haar hoofd tot een kattenstem haar opwekte en terug zoog naar de realiteit. De kat die ze hoorde kende ze nog niet maar de volgend stem wel. En ja hoor, het was die kater weer. Rustig begon ze richting het gesprek te lopen, ze hoorde stemmen maar kon ze niet verstaan omdat zet ver weg was. Alles in haar schreeuwde nee maar toch brachten haar poten haar naar de twee katten. Gelukkig voor haar stond de wind zo dat ze haar onmogelijk konden ruiken waardoor zij ze kon verassen. Toen kwam ze aan tussen de struiken, ze wou weg gaan maar wist dat ze al te dicht bij was gekomen. Dus liet de calico zich zien. Haar gekleurde vlekken sloten mooi aan bij haar slanke , maar toch iets ronder dan eerst, lichaam en haar ogen straalde zoals ze soms deden. Haar wonde op de been was bijna helemaal verdwenen en ze liet niets meer van zwakte zien. "Alweer iemand aan het irriteren." Zei de calico meet een plagerige stem tegen de kater. In tegenstelling tot bijna iedere kat liet ze zich niet irriteren door de kater, of ze dat nou wilde of niet. De kater kon haar niet irriteren al wist de poes niet waarom.


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit


Laatst aangepast door Lovelypaw op za 13 jul 2013 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 14:02

"Klopt" antwoordde Dawnpaw. Voor ze wat kon zeggen ging hij veder. "Maar jij doet alles wat Firestar je opdraagt. "Eigenlijk lig je ook een soort van op zijn schoot, omdat je het niet waagt tegen hem in te gaan. Kittypets ook niet. + Dat Firestar een kittypet is" Zei hij droog. "Je bent al even erg" Zei hij minachtend. "Net als de rest van de Thunderclan tegenwoordig" Siste hij kwaad. "De donderclan is geen kittypets nest. En Firester was een kittypet", verbeterde ze hem. Toen kwam er een kleine calico kat uit de struiken. Leopardpaw kon haar niet. Ze zei tegen Dawnpaw: "Weer iemand aan het irriteren?" "Ja
mij!" antwoordde leopardpaw.


Haha is goed hoor lovelypaw xd
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:23

Een bekende geur drong tot hem door. O nee, niet haar..een paar tellen later kwam een mooie gevlekte poes uit de bosjes. Dawnpaw zuchtte en keek haar niet aan. Lovelypaw."Alweer iemand aan het irriteren."zei de poes met een plagerig stemmetjes. "Ja mij!" antwoordde Leopardpaw. Dawnpaw keek haar geërgerd aan. "Het is eerder andersom."

-gezellig c:-


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:38

"Ja mij!" Hoorde ze een poes antwoorden die ze nog niet kende. "Ik ben trouwens Lovelypaw." Stelde de calico zich voor aan de onbekende poes en toen draaide ze zich weer naar Dawnpaw. Pas toen merkte ze de geërgerde blik in zijn ogen maar Lovelypaw zag dat die werd gewerpt op de onbekende poes. "Het is eerder andersom." Verklaarde de kater en Lovelypaw knikte. Het was duidelijk dat ze elkaar niet mochten en daar was niets aan te doen. "Als jullie elkaar niet mogen en irriteren, waarom praten jullie dan nog? " Vroeg de poes vervolgens aan de poes en Dawnpaw maar toch hield ze haar groene ogen op Dawnpaw. Haar ogen straalde vrolijkheid uit wat je niet vaak zag en de glimlach op haar gezicht bleef hangen en maakte haar schattig. Toch leek ze ook serieus.


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 15:06

De calico poes knikte. "Als jullie elkaar niet mogen en irriteren, waarom praten jullie dan nog? "zei ze. Danwpaw wilde haar graag weg hebben, maar de irritante Leopardpaw bleef.. "Daar was ik mee bezig, maar Leopardpaw vind het blijkbaar erg gezellig"zei hij geïrriteerd.


Edit; @Lovelypaw; Hij wil Leopardpaw weg hebben ^^"


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:


Laatst aangepast door *Dawnpaw op zo 14 jul 2013 - 15:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 15:10

"Daar was ik mee bezig, maar Leopardpaw vind het blijkbaar erg gezellig" Hoorde ze de kater geërgerd zeggen. Lovelypaw rees een wenkbrauw op en draaide zich om naar de poes die blijkbaar Leaopardpaw hete. Hierbij verdwenen haar mooie groene ogen uit het zicht van Dawnpaw en wierp ze die op Leopardpaw. Wat Dawnpaw niet zou kunnen zien was dat haar blik ene beteje veranderde toen ze weg keek. Maar zelfs Lovelypaw had dat niet door. Toen bleef de poes naar de andere apprentice kijken, wachtend op haar antwoord.

edit: oke ^-^, en hoe zit het nou met Lovely? Wat denk hij dara over? Wilt hij haar ook weg of niet?


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 20:05

De poes die ze niet kende, hete Lovelypaw. Die nam het voor haar op. Nou ja misschien wouw zij haar ook wel weg hebben. Ze zei:"Als jullie elkaar irriteren waarom praten jullie dan nog?". Leopardpaw wou net antwoorden toen dawnpaw zei: "Daar was ik mee bezig, maar Leopardpaw vind het blijkbaar erg gezellig". Leopardpaw antwoordde: "Ik vind het niet gezellig, ik probeer gewoon een normaal gesprek te voeren." "Maar ja bij zo iemand als dawnpaw, gaat dat een beetje moeilijk" zei ze geërgerd. Ze had de pest aan dawnpaw, maar Lovelypaw vond ze wel aardig. En tot slot liet ze zich niet weg jagen door dawnpaw. "Ik heet trouwens Leopardpaw" zei ze nog even snel tegen lovelypaw.


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 21:09

"Ik vind het niet gezellig, ik probeer gewoon een normaal gesprek te voeren." begon Leopardpaw"Maar ja bij zo iemand als dawnpaw, gaat dat een beetje moeilijk" voegde ze geërgerd. Dawnpaw gromde even naar haar. Ze irriteerde hem mateloos. Normaal had hij wel een beetje lopen zitten met deze poes. Maar hij had nu een erg slecht humeur. Plus dat het een rommel in zijn kop was. Ergens wilde hij zich inhouden omdat Lovelypaw er was, de poes spookte de hele tijd door zijn gedachtes "Ik heet trouwens Leopardpaw" zei de poes snel tegen Lovelypaw. Dawnpaw keek haar droogjes, proberend zijn slechte humeur te onderdrukken. "Dat wist ze nog niet"zei hij droogjes.


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 21:17

"Ik vind het niet gezellig, ik probeer gewoon een normaal gesprek te voeren." Hoorde ze de poes die ze nu had herkend als Leopardpaw vertellen. En toen zei ze iets wat Lovelypaw wel had kunnen verwachten maar eigenlijk niet pikte. "Maar ja bij zo iemand als dawnpaw, gaat dat een beetje moeilijk" Lovelypaw haar groene ogen werden hard en groter. Ja Dawnpaw was soms erg moeilijk om mee te praten maar als nog, zo praat je niet over hem! "Hoe bedoel je met 'zo iemand als Dawnpaw'?" Vroeg de calico ene beetje geërgerd. Ze wist niet helemaal 100% waarom ze zo een hekel had aan die woorden maar ze wist al zeker dat het zeggen van 'zo iemand als', een conclusie was, en daar had ze ene hekel aan en al zeker als je die kat nog niet kende. "Ik heet trouwens Leopardpaw" Hoorde ze de poes toen vervolgen maar Lovelypaw reageerde daar niet op. Ze was nog steeds pissig over haar woorden. Het is niet omdat iemand in een slecht humeur is dat je mag zeggen dat ze dat altijd zijn. Ze wist dat de kater aardig kon zijn. "Dat wist ze nog niet" Hoorde ze Dawnpaw daarna droogjes zeggen en Lovelypaw keerde zich even naar Dawnpaw. Maar niet met ene geërgerde blik, nee ze keerde naar hem met een kleine glimlach om vervolgens weer geërgerd naar de poes te kijken. Ze wist dat Dawnpaw anders was, maar dat was Lovelypaw ook dus niemand zou zo maar conclusies trekken over iemand die anders was. Toch was Lovelypaw haar blik niet boos, het was gewoon ene beetje geïrriteerd over haar opmerking.,


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Do they call this Thunderclan? (open) -spt- DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Do they call this Thunderclan? (open) -spt-   Do they call this Thunderclan? (open) -spt- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 21:35

Lovelypaw zei geërgerd "Hoe bedoel je z'n iemand als Dawnpaw?" Toen Leopardpaw tegen lovelypaw haar naam zei antwoordde Dawnpaw droogjes: "Dat wist ze nog niet." Leopardpaw voelde zich eenzaam en vriendloos. Toen ze ook nog Lovelypaw's geërgerde blik zag, ging ze maar naar de grond staren. Ze kon beter weg gaan, iedereen haatte haar... Behalve haar soort mentor Appelnose dacht ze in zich zelf. Ze keek even naar Dawnpaw en naar Lovelypaw. Ze bood haar excuses maar aan wat ze had misdaan wist ze niet echt, "Sorry Dawnpaw dat ik zo chagrijnig reageerde." "Sorry lovelypaw." Kunnen we ene nieuwe start maken?


Do they call this Thunderclan? (open) -spt- 21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do they call this Thunderclan? (open) -spt-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: