[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cyanide
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 15:33

Hallo daar ^^
ik ga geen lange intro houden, ik zeg maar gewoon gelijk wat ik zoek x3

Vriend/Vriendin
Poisonkit is niet bepaald geliefd in de clan en voelt zich daardoor nogal eenzaam. Ze is erg wantrouwig tegen over bijna alle katten. Enkel Silhouettekit is haar vriend, al durft ze Leafheart ook bijna een vriendin te noemen.
Nu zoek ik dus nog één vriend of vriendin voor haar. Eentje die ze vollop vertrouwd na een tijdje. Ze zal alles met die vriend/vriendin delen en zo vele mogelijk met hem/haar doen. Ze worden bijna onafscheidelijk en Poisonkit word eindelijk wat gelukkiger. Poisonkit word Poisonpaw, en ook haar vriend/vriendin word aprentice. Nog steeds doen ze bijna alles met elkaar. Enkel gebeurt er iets: op een dag word Poisonpaw opnieuw gepest door iemand, zoals wel vaker. Enkel loopt het nu echt uit de hand. Poisonpaw valt diegene aan en verwond die ernstig. Dodelijk ernstig. Geschrokken haalt Poisonpaw de medicine cat. Ze verzint een verhaal over dat de kat al ernstig gewond was door iets en dat diegene toen blind door het bloed in zijn ogen haar aanviel.
De medicine cat kan de pester van Poisonpaw nog net redden. Deze kat zal zijn mond houden over wat er is gebeurd uit angst.  Na lang twijfelen verteld ze het aan haar beste vriend/vriendin. Die schrikt zich rot, maar begrijpt het wel... Althans..
Na een tijdje word Poisonpaw opgezocht door een andere apprentice die blijkbaar de broer/zus was van de pester die Poisonpaw had verwond. Hij weet het echte verhaal en valt Poisonpaw aan op een dag als ze alleen gaat jagen. De beste vriend/vriendin van Poisonpaw zal hier bij zijn en niks doen. De broer of zus van de pester die Poisonpaw had verwond verteld dat haar vriend/vriendin degene was die hem/haar de waarheid had verteld. Poisonpaw zal zich dood schrikken en niet meer kunnen verdedigen. De twee apprentices laten haar ernstig gewond achter in het bos, na een tijdje vinden een paar warriors haar en brengen haar naar de medicine cat

Na een aantal manen zal Poisonpaw weer opgeknapt zijn, maar van binnen is ze nog steeds kapot. Wat later komt ze haar vriend/vriendin weer tegen in het bos. Deze bied zijn/haar excuses aan, maar Poisonpaw kan ze niet accepteren. Gek van woede vermoord ze haar beste vriend/vriendin. Ze breekt van binnen en brengt het lichaam naar het Thunderpath. Zodat het net leek alsof zij/hij was aangereden. Niemand komt er ooit achter dat Poisonpaw dat heeft gedaan en alles gaat weer gewoon verder. Enkel zal Poisonpaw nooit meer het zelfde zijn.

[b]Ik zoek[b]
-de vriend/vriendin van Poisonpaw[deze zal in haar apprentice tijd sterven, tenzij de eigenaar dat écht niet wilt dan kan ik wat anders verzinnen maar het liefst wel dat deze sterft]
-De pester die word aangevallen door Poisonpaw en het net overleefd[Deze zal niet de waarheid vertellen over dat Poisonpaw hem had aangevallen uit angst. Of andere reden ]
-De broer/zus van de pester die word aangevallen door Poisonpaw.
-Ik sta open voor andere ideeën dus heb je ene leuk idee zeg maar op ^^


eisen heb ik niet echt, enkel dat je echt actief blijft c:

xX Kip


The dosage makes it either remedy or poison
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 16:19

Owlkit kan de zus van de pester wel zijn, ze staat aangemeld voor de Windclan.

innerlijk: Owlkit is een vrolijke en actieve kitten. ze word altijd boos als ze niet krijgd wat ze wil hebben. ze is ook soms een beetje té nieuwsgierig. En als ze in een slechte bui is, kan ze zich als een zelfingenomen kwal gedragen.
uiterlijk: Ze is een mooie bruine, gestreepte poes met grote gele ogen


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- 25jw4cj
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ZZu0jir [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- LcrIgCQ[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionpaw
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Dandelionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 13:22

Ik wil wel de vermoorde beste vriend zijn, is het goed als het een nieuw acc is?


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Peqh
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 13:30

is beide prima ^^
Jullie zijn geaccepteerd =)
En Dandelionpaw, ja dat is prima ^^


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallingkit
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Fallingkit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 14:03

Hier is ie ^^
Fallingkit is die beste vriend, moet hem nog wel even bijwerken ^^

Wat ze kan zijn: (mag je zelf kiezen)
De pester
Vermoorde vriendin


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- 6mbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 16:04

Naam: Skullfur
Uiterlijk: Kijk naar de ava en os.
Wat wil je zijn: Pester mwahaha.
Karakter: Slome poes. Ze is bot tegenover iedereen en heeft daarom altijd een geërgerd/geïritteerd antwoord. Je zal merken dat ze een hele scherpe tong heeft.


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 19:06

@Fallingtear; Hmm? o.O ik denk dat ik je niet helemaal begrijp ^^" Wil je Fallenkit als de vriend die vermoord word in haar apprentice tijd?
@Skullfur; Meld je je aan als de pester die zal aangevallen worden door Poisonpaw en die het net overleefd? Dan zou je de zus worden van Owlkit, enkel zit daar aardig wat leeftijds verschil tussen Dx
Als je wil mag je ook gewoon een pester zijn ^^


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallingkit
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Fallingkit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 19:32

Ok, is goed ^^
Heb toch nog geen kat in StarClan x3


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- 6mbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 19:50

Skullfur kan misschien een zus uit een ander nest zijn, maar het zou vreemd zijn als ze een aanval van een leerling maar net overleefd...


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- 25jw4cj
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ZZu0jir [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- LcrIgCQ[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 13:45

@Kip & Hanna; jullie hebben gelijk ^^ Misschien dat ze gewoon pester is zonder aangevallen te worden. (Ze is dan niet de hoofdpester) :]


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 16:28

Ik kan nog iets met Silhouettekit doen?

Als jij iets weet?


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornclaw
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
onbekend
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Thornclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 18:34

Hoi, ik heb Bloodkit* als pester.En Crowkit als zus van de pester.


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- 3c707
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 22:23

@Autumnleaf; Dat zou leuk zijn!^^ alleen zou ik nog even moeten bedenken waarvoor ^^" miss dat Poisonkit het hem verteld en dat hij haar aanspoort om dat soort dingen meer te doen?

@Thornclaw; Bloodkit als pester is prima enkel heb ik Owlkit al als zus van de pesterijen. Dat zou dus betekenen dat Bloodkit en Owlkit broer en zus zijn. Als jullie dat liever niet willen kunnen ze ook heel goede vrienden zijn ^^
@Skullfur; Dan een topic tussen Poisonkit en Skullfur? =)
@Fallingkit; topic Fallingkit X Poisonkit? Dat ze vrienden worden?

Degenen die later in de verhaallijn voor komen, ik stuur jullie een pm als jullie nodig zijn ^^ en als jullie al een topic willen om te zorgen dat zr al een beetje ruzie krijgen of zoiets moeten jullie het zeggen!



Oke ik heb nu alle rollen die ik zoek, je kunt je daarvoor niet meer aanmelden. Ik sta nog altijd open voor ideeën!


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfeye
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Tara
176

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Wolfeye
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 22:57

Fallingkit hier:
Sure ^^
Wie maakt aan?


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- P2bp
Just some stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 13:32

@Dawnpaw:ik vindt het best, misschien dan dat Crowkit niet aangevallen wordt omdat ze vriendinnen zijn?Niet de beste vriendin maar gewoon een vriendin. En een nest van twee kittens is een beetje klein vindt ik. *Izza oftewel Bloodkit* *


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 15:02

@Kip; maak jij? Ik heb het nogal druk :]


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 12:15

@Wolfeye; zou jij willen maken? ^^
@Crowkit; Dus je bedoelt dat Crowkit het zusje word van Bloodkit en Owlkit? Wat mij betrfet is dat prima ^^ En ik zal reageren op het topic van Poisonkit en Crowkit, kunnen we kijken of ze vrienden worden. Want erg aardig is Poisonkit niet ^^"
@Skullfur; Prima, alleen is mijn moeder vandaag jarig. Dus ik weet niet precies wanneer hij komt Wink


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 13:02

@Kip; oke


[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 13:29



The dosage makes it either remedy or poison
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-   [GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Icon_minitimema 15 jul 2013 - 10:52

#kip: Mij best. Topicje doen tussen hun twee?


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn- Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Friend? -Soort van verhaallijn-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: