Twolegs things. [SPT]. {OPEN}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Twolegs things. [SPT]. {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Boneface
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 21:43

Boneface struinde door het afval heen en probeerde door de sterke lucht prooi te ontdekken. Haar groene ogen schoten heen en weer. Ze moest iets vangen, ze was al even bezig hier. De jacht op een kraai was mislukt. Gelukkig viel ze op een zacht tweebeners-ding*, wat niet eens zo verkeerd lag. Ze wou het wel mee naar het camp slepen. Wat hadden tweebeners toch een vreemde dingen. Wat was dit nou weer? Een groot vierkant** iets, met een opening erin. Boneface kroop erin en draaide zich om. Nu kon ze alles overzien en niemand zag haar. Handig,ze bleef erin liggen.  


[*=Matras. **=Kartonnen Doos.


Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 16:51


De kat kroop het... ding in. Snowdot glimlachte. Ze kon eindelijk een keertje lol trappen! Zachtjes sloop ze naar het ding. Toen ze nog maar een paar meter van het af was stormde ze er heen en gooide het ding om. Haar lach schaterde over de kraaienplaats. De kat zou misschien een beetje boos reageren, maar dat kon haar even niets schelen. Héél even.





Twolegs things. [SPT]. {OPEN} M3fi
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 17:09

Een raar gevoel overviel de poes en geschrokken wou ze het ding uitgaan, maar opeens begon alles te bewegen. Ze werd alle kanten opgeschud en het voelde alsof al haar botten gebroken waren. Ze hoorde een kat lachen. Eindelijk stond het ding stil en Boneface vloog eruit, met een opgezette staart. Niks gebroken, gelukkig maar. Haar groene ogen zochten de dader en ze bleven hangen op een witte poes. Boneface rende weer naar boven en stond met opgezette nekharen al blazend voor de poes. ''Waar sloeg dat op!'' riep ze woedend. De poes kende ze niet goed, het enige wat ze vaag wist was dat haar naam met Snow begon.


Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 14:46


Meteen stopte ze met lachen. Ze legde haar oren in haar nek en kroop ineen. "Sorry." Piepte ze. Ze kroop een beetje achteruit. De poes zag er nu heel onaardig uit. Waarom kon ze niet mee lachen? Waarom moesten alle katten in de shadowclan zo gemeen tegen haar zijn? Als warrior leek het leven alleen nog maar om jagen, vechten en slapen te gaan. Soms een praatje, maar dat was een los ding. Het was geen dagelijkse routine om elke dag te kletsen. Hoe zouden ze in andere clans reageren? Misschien een klein beetje aardiger. Snowdot was nu net zo klein als een apprentice.





Twolegs things. [SPT]. {OPEN} M3fi
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimema 26 aug 2013 - 16:10

De poes stopte meteen met lachen en legde haar oren in haar nek en kroop ineen. "Sorry." piepte ze. Boneface keek wat verwonderd, waarom deed ze nou zo? Ze zag hoe de witte poes wat naar achteren ging en even voelde ze zich wat ongemakkelijk. Had ze iets misgedaan? Te hard gereageerd. Even had ze niks aan haar kop, maar nu dit weer. Boneface moest moeite doen om niet in tranen uit te barsten. Daar had ze opeens heel veel zin aan. Alles leek mis te gaan! ''Ik...Ik, wat doe ik nou weer mis!''ze schreeuwde het opeens uit en rende weg. Met haar rug naar de poes ging ze zitten. Ze snikte zachtjes. Waarom kon ze dit niet inhouden? Een traan gleed over haar wang. Het leven was niet voor haar. Dat wist ze prima.


Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimema 26 aug 2013 - 19:57


Snowdot werd nog banger toen de poes begon te schreeuwen. Ze rende een stuk weg en kroop in een rond gat. Toen er na een tijdje niks was gebeurd liep ze voorzichtig terug. De kat zat te huilen. "Dat zou ik beter kunnen vragen.." Het klonk erg zachtjes en aarzelend. Ze wou de poes troosten, maar was te bang voor de gevolgen. Ze had heus wel door dat de katten haar de laatste tijd wat ontweken. Snowdot sloot haar ogen en slikte langzaam. Het rotte gevoel in haar borst ging maar niet weg. Ze had niks verkeerd gedaan.. Ze had helemaal niks gedaan. Ze moest het maar eens aan haar vrienden vragen. Voor zo ver het tenminste vrienden waren.



Weet je nog dat je me (Nightpaw') een pb had gestuurd? Over die verhaallijn met Snow en dat jij er ook een had. Die er toch wel op leek. Ik heb er wel interesse in ^^ Als je me even een pb'tje stuurt met het hele verhaal (als je dat hebt). Dan kan ik er mijn eigen versie van maken en kunnen we een beetje kijken hoe we het dan gaan doen Smile



Twolegs things. [SPT]. {OPEN} M3fi
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 19:22

Maybe was dit toch niet de oplossing? Ze stelde zich aan! "Dat zou ik beter kunnen vragen.." klonk er opeens aarzelend achter haar. Boneface keek om. Wat bedoelde Snowdot? Snowdot, zo heette de poes! Boneface stond op en liep naar de poes toe, ''Sorry van mijn reactie net''. Ze ging zitten en glimlachte. ''Ik ben Boneface''stelde ze zichzelf voor.

OCC: Ik ga het morgen sturen.


Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Twolegs things. [SPT]. {OPEN}   Twolegs things. [SPT]. {OPEN} Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 10:39



Snowdot staarde Boneface nog nét niet met open mond aan. "Ik eeh.. Ik ben Snowdot." Stamelde ze verward. Misschien dat niet iedereen haar niet mocht.. Dat deze poes wel met haar wilde omgaan en niet aankwam met een smoesje dat ze bijvoorbeeld een rat zag. Ze zwiepte één keer met haar staart.






Twolegs things. [SPT]. {OPEN} M3fi
Twolegs things. [SPT]. {OPEN} 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twolegs things. [SPT]. {OPEN}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: