[&Carlos] [SPT] Somewhere down there



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [&Carlos] [SPT] Somewhere down there

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
James
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 15:29

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Wrb

De rogue kater opende zijn groene ogen. Strak keek de kater voor zich uit. De duisternis ging nog altijd door het bos heen. Dit betekende dus dat de zonnestralen nog niet door de wolken waren gebroken en het nog nacht was. Met een zachte zucht liet hij zijn kop terug neervallen op zijn poten en staarde voor zich uit. Hij hoorde het zachte oehoe van een uil en het matige adem halen van zijn vrienden die dicht tegen hem aan lagen. Na even twijfelen over wat hij zou doen, heest hij zich omhoog en verliet de plek waar hij de nacht door bracht. Nog even trippelde hij door, tot hij een hogere steen zag. Met een elegante sprong, sprong de kater erop, en keek naar de duistere hemel. Tot hij een zachte, bekende geur rook.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  DPKsfdL
miss for you
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: why do you ask?
Gender:
Rank:
Carlos
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 18:00

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_m15l8yIwbD1r1fabt

Langzaam liep hij door de struiken heen. Af en toe sloeg er een blaadje tegen zijn neus aan, waardoor hij opzij sprong. Hij had het leuk gevonden om midden in de nacht opeens weg te gaan, hij had zin in een nachtwandeling gehad. Maar nu hij hier zo liep, was het niet zo leuk zonder zijn vrienden. En de bladeren waar hij steeds tegen aanliep omdat hij ze niet zag, dat was ronduit vervelend. Even schudde hij zich uit en liep toen verder. Hier ergens in de buurt moest hun plek zijn, maar zeker weten deed hij het niet. Rustig liep hij door, zelfs in deze omstandigheden, zag hij de lolligheid er wel van in. Alleen hij kon zulke dingen voor elkaar krijgen en het nog leuk vinden ook.  Toen zag hij in de verte een wat hogere steen, en daarop een kater. De geur rook bekend, James. Dit was zo leuk. Hij begon te rennen en sprong omhoog, recht op zijn vriend af, in een poging James van de steen af te gooien.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Carlososg
Gast don't try to break me, don't try to stop me, I'm maybe walk alone, but I'm never alone..
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 20:24

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  B505

De zachte geur werd stilletjes aan sterker. Maar zonder daar echt bij stil te staan bleef hij zijn blik op de hemel gericht. Maar als de geur heel sterk was geworden, wilde James zich omdraaien, maar net op dat moment besprong een andere kat hem. Zonder er nog maar een moment over na te moeten denken wist de langharige kater al dat dat Carlos was. Speels sloeg hij met zijn poot naar de zwarte kater om hem van hem af te krijgen. Maar dat was niet zonder gevolgen, door dit alles was hij vergeten dat hij op een steen zat. Geschrokken voelde James hoe hij van de steen aftuimelde en op zijn vier poten belande. Een glimlach stond op zijn mond gewoon omdat hij het prettig vond om dit soort spelletjes te doen.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  DPKsfdL
miss for you
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: why do you ask?
Gender:
Rank:
Carlos
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 21:40

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_m15l8yIwbD1r1fabt

Hij gromde vrolijk naar James toen die naar hem uithaalde met zijn poot. Het duurde even voordat hij zijn evenwicht hervond, maar toen zat hij trots op de steen waar hij James vanaf had gegooid. Hij zwiepte even met zijn staart heen en weer en legde zijn kop op zijn poten en ging in jachthouding liggen, en keek James aan. Dit was nou altijd zo leuk om te doen, gewoon omdat het kan. Heel even bleef hij zo zitten, hij hield zijn kop iets schuin terwijl hij naar James keek. Even wou hij weer op James afspringen, maar toen liet hij zijn aanvalshouding varen en ging helemaal liggen terwijl hij naar James staarde.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Carlososg
Gast don't try to break me, don't try to stop me, I'm maybe walk alone, but I'm never alone..
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 22:40

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  423

Als de kater zijn evenwicht terug had gevonden, zag hij hoe zijn vriend trots op de rots zat. James zijn groene ogen gaven zachtjes licht in de duisternis. Hij zag hoe Carlos dicht tegen de rots ging aanliggen om waarschijnlijk vervolgens terug op de kater af te springen. Om dat te voorkomen trippelde James dichter tegen de rots en probeerde een aanval van op de grond te plannen, maar dat werkte niet helemaal mee. Terwijl hij met zijn poot de zwarte kater probeerde te raken, miste hij en sloeg hij tegen de steen aan. Alsof er helemaal niets aan de hand was zette hij zijn poot terug op de grond waarna hij lenig terug naast Carlos sprong om hem te proberen van de steen af te krijgen.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  DPKsfdL
miss for you
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: why do you ask?
Gender:
Rank:
Carlos
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 22:49

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_m15l8yIwbD1r1fabt

Hij bleef rustig op de steen liggen. Hij volgde met zijn ogen James die dichter naar de rotsen toeliep, misschien om zijn aanslag af te slaan? Maar hij deed verder niks en bleef liggen. Hij trok zijn kop terug toen James uithaalde met zijn klauw. Hij drukte zicht tegen de stenen aan en zag daardoor niks totdat opeens James opdoemde. Hij zag hoe de kater naast hem op de steen kwam. Zou James hem er nu vanaf gooien? "Goeienacht James" mauwde hij tegen de kater naast hem. Hij had namelijk niet echt zin om van de steen te worden afgeduwd. Hij lag best lekker zo. Maar dat zou hij nooit openlijk toegeven.
 


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Carlososg
Gast don't try to break me, don't try to stop me, I'm maybe walk alone, but I'm never alone..
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 12:45

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Yr51

Vlak voor James de kans kreeg om zijn vriend van de steen af te gooien miauwde Carlos: 'Goeienacht James' Nadat hij dat had gezegd ging James naast zijn vriend neerzitten en keek hem strak aan. 'Wat doe jij hier eigenlijk zo in het midden van de nacht?' vroeg de langharige kater dan totaal uit nieuwsgierigheid. Dan pas besefte hij dat Calros dat ook prima aan hem kon vragen. Maar zonder echt te wachten op antwoord van de zwarte kater sprong hij naar hem toe en sloeg met zijn poot naar hem om niet te tonen dat hij minder sterk was dan zijn vriend en dat hij hem ook wel van de steen af kon krijgen.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  DPKsfdL
miss for you
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: why do you ask?
Gender:
Rank:
Carlos
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 12:50

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_m15l8yIwbD1r1fabt

Rustig bleef hij liggen op de steen en keek naar James die nu naast hem zat. Wat doe jij hier eigenlijk zo in het midden van de nacht?' hoorde hij James aan hem vragen. Hij keek de kater aan. "Ik zou jou hetzelfde kunnen vragen" zei hij terug zonder antwoord te geven op de vraag van James. Hij ontweek de poot van James toen die naar hem uithaalde. Hij schudde even met zijn staart maar bleef wel liggen. "ik had gewoon zin in een nachtwandeling" zei hij toen tegen James. Dat was de halve waarheid, en meer hoefde James ook niet te weten. "Dus wat doe jij hier?" vroeg hij toen aan zijn vriend
 


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Carlososg
Gast don't try to break me, don't try to stop me, I'm maybe walk alone, but I'm never alone..
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 18:38

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  2hpf

James deed een uitval met zijn poot, maar die ontweek Carlos zonder nog maar enige moeite. Als antwoord op de langharige kater zijn vraag antwoordde de zwarte kater: 'Ik zou jou hetzelfde kunnen vragen.' James keek hem aan met een glimlach, ergens had hij dat antwoord verwacht van Carlos. Zonder daar eigenlijk enig antwoord op te geven wachtte hij tot zijn goede vriend zijn antwoord nog een beetje zou verduidelijken. 'Ik had gewoon zin in een nachtwandeling.' zei hij vervolgens. Aan zijn stem te horen was het niet gelogen, maar het was wel duidelijk dat hij niet wilde dat er door gevraagd werd. 'Dus wat doe jij hier?' Even keek James rond en antwoordde: 'Ik werd  wakker en kon niet meer slapen, maar het duurt nog even voor het ochtend wordt dus dacht ik ook aan een nachtwandelin....' miauwde James dan maar.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  DPKsfdL
miss for you
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: why do you ask?
Gender:
Rank:
Carlos
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 19:18

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_m15l8yIwbD1r1fabt

Hij keek en wachtte rustig af. De stralen van de maan waren zeer geruststellend, en dat maakte hem rustig. Zou James antwoorden? of niet? Hij wist het niet, dus bleef hij rustig liggen. 'Ik werd wakker en kon niet meer slapen, maar het duurt nog even voor het ochtend wordt dus dacht ik ook aan een nachtwandelin...." antwoorde James. HIj keek even naar de kater naast zich en kwam toen loom overeind. Hij gaf weer een duw tegen James aan.
 


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Carlososg
Gast don't try to break me, don't try to stop me, I'm maybe walk alone, but I'm never alone..
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 23:02

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  2hpf

Terwijl James rustig naar zijn vriend keek, zag hij dat deze ging opstaan om hem vervolgens een duw te geven. Nog steeds een beetje geschrokken van de onverwachte aanval, zette hij een stap achteruit waarna hij bijna van de steen afviel maar nog net zijn evenwicht wist te bewaren. Speels maakte de kater een sprong naar zijn zwarte vriend en gaf hem een duw terug. Nu zou Carlos hem er niet zo makkelijk vanaf krijgen als de vorige keer.


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos
Member
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  DPKsfdL
miss for you
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: why do you ask?
Gender:
Rank:
Carlos
BerichtOnderwerp: Re: [&Carlos] [SPT] Somewhere down there    [&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 10:28

[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Tumblr_m15l8yIwbD1r1fabt

Hij zag hoe James een stap achteruit deed, waardoor die bijna weer van de steen afviel, helaas bewaarde zijn vriend zijn evenwicht. Hij zag hoe James op hem afsprong en toen hem een duw gaf. Dat had hij niet echt verwacht. Hij deed een paar stappen opzij, maar herstelde toen weer zijn evenwicht. Hij keek naar James. Hij zette zich af en sprong op James af, met zijn klauwen vooruit gestoken, hij had zijn nagels wel ingetrokken.
 


[&Carlos] [SPT] Somewhere down there  Carlososg
Gast don't try to break me, don't try to stop me, I'm maybe walk alone, but I'm never alone..
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[&Carlos] [SPT] Somewhere down there
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: