{SPT} What's up? {&Timberpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT} What's up? {&Timberpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunnykit
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 17:07

De zon scheen op het WindClankamp, het was windstil en best warm voor een Leaf-fall dag. Sunnykit slofte verveeld rondjes door het kamp. Ze kon niet wachten tot ze een apprentice werd, dan zou ze tenminste het kamp uit mogen en hoefde ze zich niet zo te vervelen als de meesten aan het trainen waren. Ze stond stil toen ze een bekende geur opving, Timberpaws geur!. Ze draaide zich meteen om en  zocht de kater met haar amberkleurige ogen. Toen ze hem uiteindelijk gevonden had dartelde ze vriendelijk op de bruine tabby af. "Hoi Timber." haar stem was hoger dan normaal omdat ze blij was om eindelijk weer eens met Timber te spreken.

{Timberpaw}


{SPT} What's up? {&Timberpaw} 1115t15
{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq{SPT} What's up? {&Timberpaw} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry{SPT} What's up? {&Timberpaw} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh{SPT} What's up? {&Timberpaw} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 22:45

Leafstorm ontwijken, dat was wat hij nu aan het doen was. De kater had expres wat langer liggen slapen zodat de witte Warrior zeker weg was gegaan, omdat zij zo goed voor haar Clan zorgde. Natuurlijk, maar hij werd gemakkelijk aan de kant geschoven. Ze had zelfs haar eigen kittens niet bij de ceremonie gezien. Vervolgens werd hij weken alleen gelaten zonder training. Fine. Als ze het zo wilde zou hij ook niets meer doen. "Hoi Timber." Klonk een bekende stem toen hij uit de Apprentice Den was gekropen en net een ontbijt wilde halen. Sunnykit kwam op hem afgerend. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij het poesje zag. Zij was ten minste een echte vriendin geweest. "Hey Sunny," Zei hij wat vriendelijk.


[ Theme ]
{SPT} What's up? {&Timberpaw} 2nc2dkx
You can feel the light start to tremble
Washing what you know out to sea
You can see your life out the window, tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 11:16

Sunnykit

Terwijl Sunnykit in Tiberpaws richting rende, zag ze een kleine glimlach op het gezicht van de tabby verschijnen. "Hey Sunny." zei hij vriendelijk. Toen ze bij de apprentice was aangekomen zei ze de eerste paar seconden niks. Na even nagedacht te hebben wat ze tegen hem zou gaan zeggen, opende ze haar mond. "Hoe gaat het met je training? Heb je al wat jaag- en vechttechnieken geleerd?" vroeg ze. Ze was best nieuwsgierig naar hoe het leven als apprentice zou zijn, waarschijnlijk heel anders dan het leven als kit.



{SPT} What's up? {&Timberpaw} 1115t15
{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq{SPT} What's up? {&Timberpaw} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry{SPT} What's up? {&Timberpaw} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh{SPT} What's up? {&Timberpaw} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 13:13

Toen de kitten niet meteen iets terug zei, had hij het gevoel alsof hij iets verkeerds had gezegd. "Hoe gaat het met je training? Heb je al wat jaag- en vechttechnieken geleerd?" Meteen lachte hij sarcastisch en keek even wat vervelend bij de gedachte aan zijn Mentor. "Ha! Van Leafstorm zeker?" Gromde hij wat kwaad en begon de grond met zijn voorpoten te kneden. "Die heeft geen tijd voor andere katten, dus tja, ik doe maar een beetje wat buiten het kamp. Maar hoe gaat het met jou?"


[ Theme ]
{SPT} What's up? {&Timberpaw} 2nc2dkx
You can feel the light start to tremble
Washing what you know out to sea
You can see your life out the window, tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 15:09

Sunny zag dat Timberpaw wat geïrriteerd was door haar vraag. Hij lachte sarcastisch en gromde:  "Ha! Van Leafstorm zeker? Die heeft geen tijd voor andere katten, dus tja, ik doe maar een beetje wat buiten het kamp. Maar hoe gaat het met jou?""  Sunnykit was een beetje geschrokken. Die Leafstorm is vast een vreselijke kat die geen apprentice wilde hebben. dacht ze. "Met mij gaat het goed, alleen verveel ik me nogal vaak omdat ik het kamp niet zomaar uit mag..." miauwde ze. "Wacht eens..." Ineens schoot haar een idee te binnen. "Misschien kun jij me het WindClanterritorium laten zien! Dan ben ik buiten het kamp, maar heb ik toch iemand bij me voor als er iets gebeurd!"


{SPT} What's up? {&Timberpaw} 1115t15
{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq{SPT} What's up? {&Timberpaw} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry{SPT} What's up? {&Timberpaw} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh{SPT} What's up? {&Timberpaw} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 16:20

"Met mij gaat het goed, alleen verveel ik me nogal vaak omdat ik het kamp niet zomaar uit mag..." Zei Sunnykit nadat ze wat geschrokken had gereageerd. Meteen kalmeerde Timberpaw zichzelf wat, Sunny hoefde zich niet te mengen in zijn zaken. Die loste hij zelf wel op, ook als het met geweld moest. "Wacht eens..." De tabby spitste zijn oren wat nieuwsgierig. "Misschien kun jij me het WindClanterritorium laten zien! Dan ben ik buiten het kamp, maar heb ik toch iemand bij me voor als er iets gebeurd!" Hij knikte langzaam. "Ja, dat zou inderdaad wel kunnen, ja." Snorde hij wat tevreden en rekte zich langzaamaan uit. "Waar zou je als eerste naar toe willen gaan dan?"


[ Theme ]
{SPT} What's up? {&Timberpaw} 2nc2dkx
You can feel the light start to tremble
Washing what you know out to sea
You can see your life out the window, tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:38

Sunnykit

Timberpaw knikte langzaam, waardoor Sunnykit zich blij voelde van binnen "Ja," miauwde hij. "Dat zou inderdaad kunnen, ja." YES! Dacht de ginger and wite kit toen ze hoorde wat Timberpaw zei. Timber rekte zich langzaam uit en vroeg: "Waar zou je als eerste naar toe willen gaan dan?[/i] Sunnykit keen de bruine tabby even aan, daar had ze nog niet bij nagedacht... "Ehm... Ik weet het niet..." zei ze uiteindelijk.



{SPT} What's up? {&Timberpaw} 1115t15
{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq{SPT} What's up? {&Timberpaw} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry{SPT} What's up? {&Timberpaw} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh{SPT} What's up? {&Timberpaw} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40{SPT} What's up? {&Timberpaw} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
{SPT} What's up? {&Timberpaw} DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: {SPT} What's up? {&Timberpaw}   {SPT} What's up? {&Timberpaw} Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:43

"Ehm... Ik weet het niet..." Timberpaw glimlachte bij de twijfel die hij hoorde. "Je kan kiezen uit de Small Lake, de Heatherfields of gewoon de vlaktes." Glimlachte hij naar de kitten die al aardig groot begon te woorden. Waarschijnlijk zou ze binnenkort al haar nieuwe naam krijgen, Sunnypaw. Ja! Dan konden ze gewoon elke dag leuke tripjes maken, alsof hij iets gaf om Leafstorm en d'r trainingen.

OOC; Als Sunny d'r keuze heeft gemaakt, nieuw topicje openen daar, dan? (:


[ Theme ]
{SPT} What's up? {&Timberpaw} 2nc2dkx
You can feel the light start to tremble
Washing what you know out to sea
You can see your life out the window, tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT} What's up? {&Timberpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: