I hate mud! {Foxscent} SPT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I hate mud! {Foxscent} SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gleampool
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 14:15

Glempool keek om zich heen, stak zijn neus in de lucht en snoof de bosgeuren op. Hij zakte in sluiphouding om de muis die hij had geroken te kunnen vangen. Hij volegde zijn neus. De muis bevond zich ongeveer een staartlengte van hem af. Hij schoot vooruit en doode het diertje met een snelle beet in de nek. Toen hij lande, kwam hij er achter dat de muis vlak voor een modderpoel had gestaan. Zijn poten zakte weg in de stinkende smurrie. "Muizenstront", vloekte hij. De door de modder bruingeverfde kater ploeterde naar de kant. "Dan kan ik dat straks weer allemaal uit mijn vacht wassen", mopperde hij, Gleampool was deze herfst al vaar ten prooi gevallen aan modder. Hij keek om zich een, een eindje verder zag hij Foxscent staan.



I hate mud! {Foxscent} SPT Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 14:22

De rossige kattin was die dag al uren buiten het kamp te vinden. Ze had geen zin, geen zin in alles. Ze had geen zin in jagen, geen zin in gesprekjes, en al zeker geen zin in bladkaal. De bladeren bleven zo nu en dan vastplakken aan haar vacht, en dan schudde ze zich weer geërgerd uit. Foxscent rook een bekende geur, het was een ThunderClan kater. Toen ze dichterbij kwam zag ze dat het Gleampool was, die net uit een modderpoel kwam. Ze grinnikte eventjes, want hij zat er helemaal onder. Toen ze zag dat hij naar haar keek, hield ze op slag op met grinniken en liep ze grijnzend op hem af. ''Zo zo, een lekker modderbad genomen?'' Vroeg ze op een plagerige toon. ''Volgens mij hadden ze jou beter Mudpool kunnen noemen, niet?'' Zei ze en likte haar schouder snel.




I hate mud! {Foxscent} SPT 1zva7lw
Leafstorm x Skippy x Bravesoul x Frostlake x Fawnpaw x Sparrowkit x Peachpaw x Foxscent

Foxscent stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 14:33

''Zo zo, een lekker modderbad genomen?'', grapte Foxcent. ''Volgens mij hadden ze jou beter Mudpool kunnen noemen, niet?'', vervolegde ze. Gleampool kon er niet echt mee lachen. "Jaja, echt grappig", zei hij sarcastish. "Ik zou jou gezicht wel eens willen zien als jij in een modderpoel valt", miauwde hij terwijl hij zijn vacht begon te wassen. Zijn mond zat snel vol met de smerige smaak van modder.



I hate mud! {Foxscent} SPT Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 14:45

Foxscent keek met een wat spottende blik naar de kater. "Jaja, echt grappig," zei de kater sarcastisch, maar dat boeide haar niet echt.  "Ik zou jou gezicht wel eens willen zien als jij in een modderpoel valt." Miauwde hij en begon zijn vacht te wassen. ''Jammer voor jou, zal je dat nooit zien gebeuren. Ik ben niet zo dom dat ik z'n poel niet zie.'' Zei ze, met een licht spottende ondertoon in haar stem. Ze keek eventjes naar Gleampool, die de modder uit zijn vacht probeerde te wassen. ''Is het lekker, Mudpool?'' Vroeg ze en gniffelde eventjes.




I hate mud! {Foxscent} SPT 1zva7lw
Leafstorm x Skippy x Bravesoul x Frostlake x Fawnpaw x Sparrowkit x Peachpaw x Foxscent

Foxscent stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 16:07

''Is het lekker, Mudpool?'', spotte ze. "Ga zelf eens proeven, dan weet je het zelf", antwoorde hij koel terug. "Kwal", mompelde hij er bijna onverstaanbaar achter aan. Gleampool haatte het als iemand hem beledigde, wat niet zo vreemd was. Hij vond Foxscent nu al een van de iritantste wensens die hij ooit was tegengekomen. ze had nog maar vijf dingen tegen hem gezegd, en het waren allemaal beledegingen geweesd.



I hate mud! {Foxscent} SPT Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:59

"Ga zelf eens proeven, dan weet je het zelf." Antwoordde de kater koel terug. ''Sorry, nee. Mijn naam is Foxscent, ik ga dan ook liever achter de vossen aan. Kijk, jij heet Mudpool, jij zoekt de modderpoelen op.'' Zei ze en greens weer eventjes. Je kon haar eigenlijk wel vergelijken met een vos; even irritant om tegen te komen en even sluw. "Kwal" mompelde de kater er nog achteraan. ''Zoals ik al zei, ik heet Foxscent.'' Verbeterde ze de kater eventjes, waarna ze zelfvoldaan glimlachte. Ze wist het, haar karakter was verre van aardig. Maar ja, dat was gewoon Foxscent.




I hate mud! {Foxscent} SPT 1zva7lw
Leafstorm x Skippy x Bravesoul x Frostlake x Fawnpaw x Sparrowkit x Peachpaw x Foxscent

Foxscent stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 22:11

''Zoals ik al zei, ik heet Foxscent.'', zei ze, waarna er een zelfvoldane glimlach op haar gezicht verscheen. "Zoals jij al wist, ik heet Gleampool, en ik vind kwal of smerig stuk vossenstront een perfecte benaming voor jou", zei hij, voor hem was het vrij makkelijk om niet in woede uit te barsten, maar Foxscent maakte het hem ook niet echt makkelijk. Als ze zo door bleef gaan, kwam ze er misschien aan het einde van de dag achter hoe het voelde als je gezicht werd afgerukt.



I hate mud! {Foxscent} SPT Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 22:15

"Zoals jij al wist, ik heet Gleampool, en ik vind kwal of smerig stuk vossenstront een perfecte benaming voor jou." Ze schudde met haar kop. ''Nou, nou.. Lekkere taal gebruik jij tegenover een poes zeg.'' Zei ze, en een spottend lachje rolde over haar lippen heen. Ze zag dat ze het de kater moeilijk maakte. En als hij haar aanviel, zat hij fout. Zei deed hem immers geen pijn? Tenminste, pijn met woorden was anders dan pijn met klauwen en tanden. Foxscent keek hem aan, dit keer wat verveeld. ''En was Mudpool nog van plan iets anders te gaan doen dan modder eten? Misschien zou een moddermuisje wel lekker smaken.'' Zei ze met diezelfde, irritante stem.




I hate mud! {Foxscent} SPT 1zva7lw
Leafstorm x Skippy x Bravesoul x Frostlake x Fawnpaw x Sparrowkit x Peachpaw x Foxscent

Foxscent stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 5:12

"Nou, nou.. Lekkere taal gebruik jij tegenover een poes zeg.", zei ze. "Dan hebben we het nog niet over jouw taalgebruik gehad en daar ga ik ook niet mee beginnen want dan ben ik morgen nog bezig", zei hij rustig. "En was Mudpool nog van plan iets anders te gaan doen dan modder eten? Misschien zou een moddermuisje wel lekker smaken.", glimlachte ze. Gleampool dacht aan hoe fijn hij het zou vinden om die zelfvoldane glimlach van haar gezicht te krabben, maar hij hield zichzelf in, hij haatte het als hij in de problemen kwam. "En is Vossenstront bijna klaar met mij van belangrijkere zaken te houden?", zei hij sarcastich.



I hate mud! {Foxscent} SPT Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 13:57

"Dan hebben we het nog niet over jouw taalgebruik gehad en daar ga ik ook niet mee beginnen want dan ben ik morgen nog bezig." Zei de kater rustig, en Foxscent glimlachte wat overdreven naar hem. "En is Vossenstront bijna klaar met mij van belangrijkere zaken te houden?" Vroeg de kater toen aan haar, waarna Foxscent opstond. ''Ik ga al, ik ga al Mudpool. Ik laat jouw en je eten wel even alleen, anders krijg je natuurlijk nog krampen van het schrokken.'' Grapte ze en draaide zich om, waarna ze soepel de bosjes insprong en verdween.

- Topic uit, jij kan nog wel even posten. Eventueel doen we een nieuw topicje!




I hate mud! {Foxscent} SPT 1zva7lw
Leafstorm x Skippy x Bravesoul x Frostlake x Fawnpaw x Sparrowkit x Peachpaw x Foxscent

Foxscent stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
I hate mud! {Foxscent} SPT DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: I hate mud! {Foxscent} SPT   I hate mud! {Foxscent} SPT Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 14:54

''Ik ga al, ik ga al Mudpool. Ik laat jouw en je eten wel even alleen, anders krijg je natuurlijk nog krampen van het schrokken.'', Zei Foxscent voordat ze de bosjes in rende. "We weten allebij dat ik drie keer zoveel prooi vang als jij, en er van minder eet.", riep hij haar nog na. "Ik zou willen dat ik je nooit meer hoefde te zien! Vossenstront!", riep hij er nog achterna.

-oké, maak jij hem deze keer?



I hate mud! {Foxscent} SPT Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I hate mud! {Foxscent} SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: