Het reserveren van plaatjes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het reserveren van plaatjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
Het reserveren van plaatjes DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 0:08

Ik heb absoluut niets tegen gewoon reserveren van plaatjes, maar ik zie de laatste tijd steeds vaker dat mensen complete gallerijen met foto's reserveren voor hun katten. Nu is Warrior Cats een erg groot forum en zijn er niet oneindig veel plaatjes. Is het niet een beetje overdreven om hele pagina's aan plaatjes te reserveren, enkel omdat dit dezelfde kat is? Ik snap wel waar het vandaan komt, maar je kan maar 1 of 2 plaatjes, maximaal 4 plaatjes kwijt in 1 setje. Ik snap nog waar het vandaan komt voor een paar plaatjes, maar ik zie soms mensen met minstens 10 plaatjes voor 1 kat, die nog agressief worden ook van tijd tot tijd als je dit een keer over het hoofd ziet.

Ik wil niet veel zeggen, maar voor mij is het stunt en vliegwerk om het allemaal bij te houden. Dus ik wil vragen, word het reserveren van plaatjes niet een beetje overdreven tegenwoordig?

Groetjes,

Babs


Het reserveren van plaatjes T4W3e3N
Stamps
Het reserveren van plaatjes PS18GM0Het reserveren van plaatjes W0qAlxRHet reserveren van plaatjes EjrsROFHet reserveren van plaatjes FWu1gsfHet reserveren van plaatjes D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw.
Member
Het reserveren van plaatjes DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 0:19

I totally agree with this ^^


Het reserveren van plaatjes Aw73th
Some angels are destined to F.A.L.L.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Het reserveren van plaatjes DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 5:19

wat ik vooral erg vind, is dat er mensen zijn die plaatjes claimen voor een acc dat nog niet eens bestaat


Het reserveren van plaatjes 25jw4cj
Het reserveren van plaatjes ZZu0jir Het reserveren van plaatjes LcrIgCQHet reserveren van plaatjes MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
Het reserveren van plaatjes RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 8:12

+1 Babs

Maar ik neem aan dat het wel anders ligt als het om foto's van je eigen kat gaat die je op je DA heb geplaatst?


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
Het reserveren van plaatjes 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Firepaw,
Member
Het reserveren van plaatjes DPKsfdL
Melissa :D
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ღ αℓмσѕт 8 мσσηѕ ღ
Gender:
Rank:
Firepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 10:52

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je gelijk hebt. Ik had inderdaad ook een hele gallerij voor Firepaw/flies gereserveerd, ookal gebruik ik niet alle plaatjes. Er zijn sowieso heel veel katten die er ook zo uitzien dus het maakt niet echt uit als iemand de zelfde kat gebruikt. Ik heb het eventjes veranderd en maar een paar plaatjes uitgekozen (Het zijn er vveel maar ik ben nog niet zeker van welke ik gebruik) Smile


Het reserveren van plaatjes 2ywif47
Deze, Deze, Deze en deze Ga ik waarschijnlijk voor Firepaw/flies gebruiken. De naam Fireflies is ook al bezet!
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Het reserveren van plaatjes DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 11:02

ja, ik heb mijn plaatjes verminderd tot max. 3 plaatjes per acc, maar deze persoon claimt random plaatjes voor een 'eventueel nieuw acc', dat vind ik pas echt oneerlijk
http://warriorcats.bigforumpro.com/t6311p45-droppies-alle-plaatjes-enz-van-mn-accs



Het reserveren van plaatjes Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
,,Moonpaw
Member
Het reserveren van plaatjes DPKsfdL
Amy
34
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons in this wonderfull world
Gender:
Rank:
,,Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 11:26

Ik ben het volledig met je eens Babs! Maar als je nu eens 1 plaatje zou vinden, waar je heel erg naar gezocht hebt en dat je echt perfect vind passen bij een bepaald karakter, dan mag je het natuurlijk wel "reserveren", naar mijn mening... Maar hele galerijen van een stuk of 15 plaatjes, dat vind ik er dik overgaan. Ik vind zo vaak plaatjes die ik super mooi vind, maar die ik waarschijnlijk niet meteen nodig ga hebben, en ik zet ze dan gewoon bij m'n favorieten in m'n bladwijzerbalk. Dat is ook heel handig als iemand anders plaatjes zoekt. Kijk dan gewoon eens of je zelf geen plaatje hebt, niet? Ik zou mezelf veel te egoïstisch vinden als ik een hele pagina vol zou hebben staan met post's waarin ik plaatjes voor mezelf plaats, maar dat is gewoon voor mij persoonlijk zo. En als het je eigen kat is, dan zou ik het natuurlijk ook niet zo fijn vinden als iemand plots daar plaatjes van gaat gebruiken, maar als je bijvoorbeeld, net als ik, geen DA of zo hebt, dan kan je toch niet alle DA accounts over heel Warrior Cats kennen? Dat is toch gekken werk?! Als je nu wel zou weten dat net dat bepaalde DA account van een van de spelers hier is, zou je wel eerst even de moeite kunnen doen om het vriendelijk te vragen aan de eigenaar c;
En bijvoorbeeld mensen die al warrior setjes hebben gemaakt voor een kitten, en dat in hun drop-topic gezet hebben, je kan toch niet ELK topic in de dropping gaan afzoeken voordat je een setje begint te maken? Dat is nu toch ook gestoord, zeg nu zelf^^" En als je écht graag dat plaatje wilt voor je kat, als 'ie wat ouder is, maak dan al een onderschrift of zo, met de warriorname en het warrior plaatje van je kat, zo heb ik ook geen Moonpaw maar Moonnight op mijn onderschrift staan. Namen reserveren is nu nog wel net iets anders, want als je zo'n hele verhalenlijn uitschrijft, en als die naam nu net past bij het karakter, ik bedoel maar, je hebt geen galerijen met allemaal dezelfde namen dus dat is ook nog wel anders.
Omdat ik nu helemaal van het onderwerp begon af te wijken (wat ik helemaal niet wilde -_-), denk ik wel dat ik mijn mening heb uitgebracht c:


Het reserveren van plaatjes 24pxbo3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Het reserveren van plaatjes DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 12:12

Ik ben blij dat het zo goed opgenomen wordt^^ Begrijp, ik heb niks tegen het reserveren van een paar plaatjes, heck, ik heb ook een plaatje staan dat ik graag voor Snowynights wil gebruiken als warrior. Maar anders zoek ik een andere, is ook prima, of probeer ik het op te lossen met de persoon in kwestie. Ik bedoel, Appleblossom's warrior plaatje was ook in gebruik genomen tegen de tijd dat ze een Warrior was en toen heb ik een andere gezocht. ^-^ Ik wil niks radicaals hoor x'D


Het reserveren van plaatjes T4W3e3N
Stamps
Het reserveren van plaatjes PS18GM0Het reserveren van plaatjes W0qAlxRHet reserveren van plaatjes EjrsROFHet reserveren van plaatjes FWu1gsfHet reserveren van plaatjes D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
Het reserveren van plaatjes RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: Het reserveren van plaatjes   Het reserveren van plaatjes Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 14:20

Ja oke, niemand zal alle DA accs van de mensen hier kennen, maar als er een plaatje van je eigen kat gebruikt wordt (en je dit absoluut niet wilt) vind ik dat je het recht hebt om aan diegene te vragen of die liever een ander plaatje wilt zoeken. Voor de rest ben ik t er wel geheel mee eens :3


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
Het reserveren van plaatjes 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het reserveren van plaatjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: