can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 14:29

Spottednose nam een merel van de prooistapel en keek naast zich, waar Gleampool zijn muisjes op de stapel gooide. 'Heb je zin om met mij te eten?' Vroeg ze de grijze kater met een glimlach. Ze kon het niet meer negeren, ze voelde iets voor de kater, maar dat hield ze nog even voor zich. Ze ging naast enkele brandnetels zitten eten. De merel was wel lekker, maar het smaakte haar niet. Ze zag Applenose aan de overkant van het kamp zitten, alleen. Ze zuchtte even diep. Ze miste haar beste vriendin, ze wilde geen ruzie meer. 'Ik mis Applenose.' Murmelde ze in zichzelf. Ze schrok dat ze het zo luid had gezegd nu had Gleampool haar vast gehoord, ach wat, het was waar, ze miste Applenose en dat mocht iedereen weten behalve Applenose zelf. Aan de ene kant wilde ze het wel goed maken, maar iets weerhield haar, ze hield zichzelf voor dat zij dit keer niet de eerste stap zou zetten. Ze wist nu al dat dat vast niet zo zou zijn, dat ze wel degelijk de eerste stap zou zetten, uiteindelijk.

(Eerst Gleampool en dan Applenose)


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 14:48


"Heb je zin om met mij te eten?", glimlachte Spottednose naar Gleampool. "Tuurlijk, je bent altijd welkom", zei Gleampool tegen Spottednose, hij kende haar goed genoeg om te weten dat ze zich eigenlijk heel triest voelde, ookal glimlachte ze. Spottednose koos een merel uit de hoop, Gleampool nam genoeg met het konijn dat hij die morgen had gevangen. Spottednose zuchte. "Ik mis Applenose.", mompelde ze, juist luid genoeg zodat Gleampool het kon horen. "Waarom maak je het niet goed, in de plaats van hier te zitten zuchten?", stelde Gleampool voor, hij vermoede dat ze op een of andere manier nee zou zeggen, maar hij kon toch proberen de vriendschap tussen Spottednose en Applenose te redden.




can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimema 15 jul 2013 - 20:41

'Waarom maak je het niet goed, in de plaats van hier te zitten zuchten?' Probeerde Gleampool. Spottednose schudde haar hoofd, maar moest dan wel toegeven dat de ruzie nu wel lang genoeg geduurd heeft en gaf hem een beetje koppig gelijk. 'We eten wel een andere keer samen.' Stelde ze Gleampool met een glimlach gerust.Vermoeid stond ze op. 'Wish me luck.' Fluisterde ze hem nog voor ze richting Applenose liep. 'Hallo, gaat het met je poot?' Vroeg ze stilletjes aan de bruine poes voor haar. Ze wilde zitten, maar was bang dat Applenose haar zou wegsturen. Het puntje van haar staart zwiepte zenuwachtig heen en weer. Ze hoopte zo dat Applenose haar niet zou wegsturen en dat ze berijd zou zijn om met haar te praten en het goed te maken.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 15:22

-Sorry voor het late antwoord-
Spottednose kwam op haar af lopen. "Hallo, hoe gaat het met je poot?, vroeg ze. Applenose wou het niet zo snel opgeven, maar moest toegeven dat ze haar vriendin miste.. Ze wist niet goed hoe te reageren, dus zweeg ze even. "Goed", antwoordde ze uiteindelijk. Ze keek schuinsweg eens op naar Spottednose, en zag in haar ogen dat ze zich triest voelde. Applenose hield zichzelf voor dat zij zich niet hoefde te verontschuldigen, het was Spottednose die haar uitlachte toen ze viel. Ze wist in zichzelf ook wel dat ze misschien te koppig was, maar dat kon haar niet schelen. Ze had zelf gezien hoe ze haar inruilde voor Gleampool, en daarna niet meer naar haar omkeek. Natuurlijk miste Applenose Spottednose, maar zij ging niet smeken om de ruzie recht te zetten.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 22:35

Na een lange pauze had Applenose geantwoord en dat was slecht een woord geweest. Spottednose zuchtte en vocht tegen te tranen. Ze zou hier niet gaan huilen, hield ze zichzelf voor. Ze keek even hulpzoekend naar Gleampool, maar voelde dat ze dat beter niet deed want Applenose kon nog gaan geloven dat ze haar had ingeruild voor de kater en dat zou alleen nog maar meer ruzie veroorzaken, dacht Spottednose bitter. 'Kijk ik weet dat ik jou mis en ik hoop jij mij ook en ik weet ook dat we beiden te koppig zijn om het toe te geven of om sorry te verontschuldigen, maar kijk Applenose, ik heb je nodig, je bent mijn beste vriendin!' De woorden stroomden gewoon uit haar mond en ze kon ze niet meer tegenhouden, haar hart won het one's again van haar koppigheid. Ze moest het gewoon onder ogen zien dat ook al kon Applenose af en toe vervelend doen of zeuren, ze had haar vriendin nodig, ze had alles aan haar nodig om goed te functioneren, de goede en de slechte kanten van de bruine poes.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimema 12 aug 2013 - 15:38

'Kijk ik weet dat ik jou mis en ik hoop jij mij ook en ik weet ook dat we beiden te koppig zijn om het toe te geven of om sorry te verontschuldigen, maar kijk Applenose, ik heb je nodig, je bent mijn beste vriendin!' zei de poes. Applenose was even stil. "Maar jij ruilt mij in voor Gleampool! We hebben even ruzie en ik wordt al meteen in geruild!" zei Applenose Ze wou het wel goed maken maar niet als ze meteen werd in geruild! Ze liet zich niet gebruiken! Ze keek diep in Spottednose ogen. Ze meende het wel. Maar Applenose wou eerst de waarheid weten. Daarna zou ze het wel goed maken. Als Spottednose dat nog wou...

Heey, sluit dit aan op het topic? Applenose is wel een beetje koppig las ik. Dus past dit bij haar?
Groetjes Cynthia x.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimema 12 aug 2013 - 21:50

'Maar jij ruilt mij in voor Gleampool! We hebben even ruzie en ik wordt al meteen in geruild!' Zei Applenose na een korte pauze. Spottednose zag dat haar vriendin het niet goed zou maken voor ze haar alles had verteld. Spottednose ging even zitten en zuchtte toen ze achter zich keek naar Gleampool. 'Nadat wij ruzie hadden gemaakt ben ik wat dieper het woud in gegaan en daar had Gleampool me gevonden. Het begon plots te regenen dus moesten we samen schuilen in een oud hol.' Begon de poes haar verhaal. Ze wachtte even voor ze verder ging met iets wat ze nog niemand had gezegd, niet gleampool, zelfs niet tegen zichzelf. 'In dat hol, begon ik iets voor Gleampool te voelen, ik.. ik denk dat ik zelfs verliefd op hem ben. Dus nee, ik vervang je niet, niemand zou dat kunnen, maar het kan dat, als hij het wil, we misschien ooit partners worden.' Voegde ze er twijfelend aan toe. Ze keek nog eens naar Gleampool en wist dat haar gevoelens klopten. Ze keek terug naar Applenose en hoopte dat ze het zou begrijpen.

ja hoor is helemaal goed c:
kiana x


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 19:58

'Nadat wij ruzie hadden gemaakt ben ik wat dieper het woud in gegaan en daar had Gleampool me gevonden. Het begon plots te regenen dus moesten we samen schuilen in een oud hol.' Begon de poes haar verhaal. Applenose luisterde goed. Haar vriendin sprak de waarheid. Maar de poes vervolgde haar verhaal nog. 'In dat hol, begon ik iets voor Gleampool te voelen, ik.. ik denk dat ik zelfs verliefd op hem ben. Dus nee, ik vervang je niet, niemand zou dat kunnen, maar het kan dat, als hij het wil, we misschien ooit partners worden.' Voegde ze er twijfelend aan toe. Spottednose keek even naar Gleampool. Applenose was helemaal in de war. Haar vriendin was verliefd! Applenose was niet goed met verliefdheid gevoelens...Of andere gevoelens. Na een tijdje wist ze wat uit te brengen: "Ow, oké nou veel plezier dan samen hé." zei Applenose een beetje verdrietig. "Ik wil heel graag weer beste vriendinnen zijn...Maar als je een relatie gaat krijgen...Dan denk je vast alleen nog maar aan Gleampool..." Applenose stem streef weg. Ze wist niet hoe ze zicht voelde.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 16:36

'Ow, oké nou veel plezier dan samen hé." zei Applenose na een tijdje. Spottednose zag dat ze een beetje verdrietig was. "Ik wil heel graag weer beste vriendinnen zijn...Maar als je een relatie gaat krijgen...Dan denk je vast alleen nog maar aan Gleampool..." Applenose stem streef weg. Spottednose sprak haar meteen tegen. 'Wat kraam jij nou uit voor onzin? Je zult altijd mijn beste vriendin blijven Applenose en het is niet zo dat omdat ik van Gleampool houd dat ik niet meer met jou om kan gaan! Zo snel kom je niet van me af.' Die laatste woorden ze met een knipoog en glimlach om haar mond. Ze gaf haar vriendin een troostend duwtje. 'Zou je misschien naast me willen staan als ik het hem ga zeggen?' Vroeg ze daarna wat stiller terwijl ze weer naar de gestreepte kater keek.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 22:39

Spottednose sprak haar meteen tegen. 'Wat kraam jij nou uit voor onzin? Je zult altijd mijn beste vriendin blijven Applenose en het is niet zo dat omdat ik van Gleampool houd dat ik niet meer met jou om kan gaan! Zo snel kom je niet van me af.' Die laatste woorden ze met een knipoog en glimlach om haar mond. Applenose geloofde Spottednose...Maar ze voelde zich eenzaam...Zei had geen partner... Maar ze was blij voor Spottednose. 'Zou je misschien naast me willen staan als ik het hem ga zeggen?' Vroeg ze daarna wat stiller terwijl ze weer naar de gestreepte kater keek.
"Hmm, naast je nee voor je hmm...Ja!!!" Applenose rende naar Gleampool, Spottednose kwam hijgend achter haar aan. Zou ze het zeggen? Dacht ze? Nee, maar ze zou het wel leuk maken! "De lieve heer Gleampool, er is hier iemand voor U. Een heel speciaal iemand." Ze stapte op zij. Spottednose kwam achter haar te voorschijn. "Wacht!" riep Applenose en beet een bloem van een struik en gaf die aan Spottednose. Nu ging het gebeuren!


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 12:49

Gleampool scheurde zo nu en dan een stuk van zijn konijn af, hij had niet zo veel honger. Spottednoses gesprek leek goed te gaan. Af en toe keken ze naar hem. Op een gegeven moment kwam Applenose, gevolgd door Spottednose naar hem toe gerend. "De lieve heer Gleampool, er is hier iemand voor U. Een heel speciaal iemand.", Zei Applenose plechtig. "O ja?", zei hij, met een iet wat verbaasde uitdrukking. Ze deed een stapje opzij zodat Spottednose tevoorschijn kwam. Nieuwsgierig keek Gleampool haar aan. Het gesprek was blijkbaar goed verlopen. "Wacht!", riep Applenose, ze rende naar de eerste de beste struik, trok er een bloem van af en gaf die aan Spottednose. Gleampool was opgestaan en keek haar aan terwijl hij zich afvroeg wat ze ging zeggen.



can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimema 19 aug 2013 - 21:04

Applenose liep naar Gleampool en Spottednose zag dat ze iets tegen hem zei. Snel rende ze achter haar vriendin aan. Hijgend kwam ze toe toen Applenose een stapje opzij zette. Gleampool keek haar nieuwsgierig aan. Spottednose wilde net beginnen toen de bruine poes naast haar riep dat ze moesten wachten en enkele seconden later terug kwam met een bloem die ze aan haar gaf. 'Dankjewel, Applenose.' Knikte te dankbaar naar haar vriendin. Daarna wende ze zich weer naar Gleampool. 'Hallo, ik eh, moet je iets bekennen.' Begon ze op haar poten neerkijkend. Nee, ze moest hem aankijken zodat ze kon zien of hij hetzelfde voelde of niet. Ze ademde eens diep in en ging verder. 'Ik.., ik ben al een tijdje op je verliefd, Gleampool.' Ze zuchtte blij dat ze het eindelijk had opgebiecht. Nu wachtte ze alleen nog gespannen af en deed een schietgebedje naar de starclan dat hij haar ook leuk vond.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 9:50

"Dankjewel, Applenose", zei Spottednose terwijl ze dankbaar naar haar knikte. Daarna wende ze zich tot Gleampool. "Hallo, ik eh, moet je iets bekennen.", begon ze ongemakkelijk, terwijl ze naar haar poten keek. Daarna keek ze Gleampool aan. "Ik.., ik ben al een tijdje op je verliefd, Gleampool.", zei ze uitijndelijk. "Wel", begon hij. "Ik.., ik wil je al een tijdje hetzelfde zeggen", biechte hij op. Hij was zelf ook al een tijdje verliefd op haar, maar had nooit echt de goede woorden gevonden om het te vertellen, hij was bang geweesd dat zij hem niet leuk zou vinden.



can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 17:54

Applenose keek van Spottednose naar Gleampool. Ze verbrak de stilte maar. "Nou dan zijn jullie nu een koppel!" zei ze lachend. Ze was blij dat ze allebei het zelfde voor elkaar voelde. Maar nu kwma de eenzaamheid weer terug. Ze moest ook maar een opzoek naar een leuke kater dacht ze lachend in zichzelf. "Als jullie het niet egt vinden ik laat jullie even alleen. Daar loopt een leuke kater!" Zei ze sarcastisch. En liep weer terug naar haar plekje in de schaduw. En ging zitten gluren naar katers. Naja dat leek ze gluurde eigenlijk vanuit haar ooghoeken naar Gleampool en Spottednose zouden ze gaan zoenen? Dat wilde ze echt niet missen!!!


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 19:47

"Nou dan zijn jullie nu een koppel!", lachte ze vrolijk.  "Als jullie het niet egt vinden ik laat jullie even alleen. Daar loopt een leuke kater!", zei ze sarcastisch terwijl ze terwijl ze terugliep naar haar plekje in de schaduw waar ze stiekem naar verschillende katers keek. Gleampool strekte zich teen voor teen uit en een gaap verliet zijn mond. Hij was moe geworden van de hele dag achter spitsmuizen en verdwaalde eekhoorns te moeten aanzitten. Hij ging terug bij zijn konijn zitten. "Kom je erbij zitten?", vroeg hij, terwijl hij in haar gele ogen keek. ookal wist hij zeker dat ze ja ging zeggen

-meh, ik denk niet dat katten zoenen Smile , en al zeker niet wat ik me daarbij moet voorstellen XD



can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 20:07

"Wel", begon hij. Spottednose was even bang dat hij haar ging uitlachen ofzo, maar bleef stil. "Ik.., ik wil je al een tijdje hetzelfde zeggen", biechte hij op uiteindelijk op. Spottednose leek wel in de zevende hemel, nou ja daar was ze eigenlijk al. 'Nou dan zijn jullie nu een koppel!", lachte haar vriendin vrolijk.  "Als jullie het niet egt vinden ik laat jullie even alleen. Daar loopt een leuke kater!", zei ze sarcastisch terwijl de bruine poes terugliep naar haar plekje in de schaduw waar ze stiekem naar verschillende katers keek. Spottednose wist maar al te goed dat haar vriendin niet echt naar de katers gluurde, maar naar hen. Ze vond het niet erg, integendeel, het was terug goed tussen haar en haar vriendin en nu blijkt dat Gleampool ook van haar houd! Deze dag kon niet meer stuk, ook al begon hij niet al te goed. Gleampool liet een geeuw ontsnappen en ging terug liggen bij zijn konijn.  "Kom je erbij zitten?" Vroeg hij onnodig want dat was ze toch al van plan. 'Natuurlijk.' Antwoordde ze terwijl ze hem een liefdevol kopje gaf. Ze wikkelde haar zwarte staart om de zijne en leunde met haar gevlekte kopje op zijn stevige gestreepte schouders. Gelukkiger kon ze niet worden!


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 18:32

"Natuurlijk", zei glimlachend Spottednose terwijl ze hem liefdevol een kopje gaf. Ze ging naast Gleampool zitten terwijl ze haar zwarte staart door de zijne vlocht. Ze legde haar gevlekte kopje op Gleampools gestreepte schouder. Hij was zo gelukkig toen hij hoorde dat zij hetzelfde voor hem voelde, als hij voor haar, Gleampool had het haar willen zeggen, maar had het lef niet gehad. Zacht gespin steeg op uit zijn keel, hij was zijn konijn helemaal vergeten. Op dit moment bestonden alleen hijzelf en Spottednose.



can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Applenose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 19:32

Applenose staarde ondertussen naar een paar katers. Die gaven haar een knipoog. Ze keek snel naar Gleampool en Spottednose. Spottednose was naast Gleampool gaan zitten en gaf hem een kopje. Applenose zat daar maar te zitten... Ze verveelde zich.... Wat zou ze gaan doen? Naar een kater lopen? Nee, dat moesten ze zelf maar doen. Misschien moest ze maar gaan jagen..... Ze liep terug naar haar vrienden....."Ehhh....Mag ik erbij komen zitten? Het is nogal saai....En de katers maken me bang ." vroeg ze. Ze hoopte dat het antwoord "Ja was.


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Applenose






Mijn Accounts  I love you:

Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 11:41

Plots kwam Applenose terug naar hen toegelopen. "Ehhh....Mag ik erbij komen zitten? Het is nogal saai....En de katers maken me bang."  Spottednose lachte en keek naar Gleampool. 'Tuurlijk mag dat.' Antwoordde ze met een glimlach naar haar bruine vriendin. 'Trek je niets aan van die katers, je vind heus nog wel de ware zoals ik net heb gedaan.' stelde ze haar vriendin gerust terwijl ze opnieuw keek naar Gleampool, ze was zooo gelukkig!


can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-   can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 19:36

"Ehhh....Mag ik erbij komen zitten? Het is nogal saai....En de katers maken me bang.", Gleampool opende één oog en zag Applenose voor hun staan. "Tuurlijk mag dat", glimlachte Spottednose, voordat Gleampool ook maariets kon zeggen. "Trek je niets aan van die katers, je vind heus nog wel de ware zoals ik net heb gedaan", Zei ze terwijl ze hem aankeek. Gleampool lachte terug. "ja, jammer genoeg niet alle katers kunnen zo geweldig zijn als ik", grijnsde hij naar de twee poezen.



can't stay mad at you -Applenose and Gleampool- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
can't stay mad at you -Applenose and Gleampool-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: