{Gleampool & SPT} Hello?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Gleampool & SPT} Hello?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 16:19

Eerst, was alles rustig. De wind fluisterde door de bladeren van de bomen heen en een dikke duif pikte rustig naar de wormen in de grond. Het was een vredig aangezicht, totdat een bruin met witte poes plotseling uit de struiken explodeerde en de duif tegen de grond werkte. Nog voordat het dier zijn alarmschreeuw uit kon krijsen, had Strawberry hem al het zwijgen opgelegd met een nette beet. Al snel hield het getrek van de vleugels op en blies Strawberry opgelucht uit. Weer een prooi voor de clan.

{Gleampool}


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 17:39

Gleampool keek om zich heen. Hij vond het een geschikt moment om terug naar hat kamp te gaan, hij had meer dan genoeg gevangen. De grijze kater maakte een serieuze omweg om bij het kamp te komen, zodat hij nog eerst al rijn prooi kon oppikken. vlakbij de plaats waar hij eerder die dag, een eekhoorn had begraven, stond Strawberry. "Dag Strawberry", zei hij, toen hij vlakbij haar stond. "Goede jacht gehad?", voegde hij er aan toe. Niet dat hij Strawberry goed kende, maar Gleampool vond het altijd leuk om met iemand een babeltje te maken.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:26

Opgelucht blies Strawberry de lucht die ze onbewust vastgehouden had in haar longen uit en mompelde ze een bedankje naar de Starclan. Elke gevangen prooi, was een mooi gegeven. Ze was er blij mee. Ze spitste haar oren en keek ietwat behoedzaam op toen de struiken ritselden en een kater tevoorschijn kwam. Beleefd boog de poes haar kopje, ze had namelijk deze kater nog echt gesproken. "Hallo Gleampool," Miauwde ze, met haar zachte stem. "Ik heb nog niet zo erg veel prooi gevangen, maar deze duif was een mooie vangst," Miauwde ze, terwijl ze een glimlach tevoorschijn toverde. "En jij dan?"


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 12:00

"Ik heb nog niet zo erg veel prooi gevangen, maar deze duif was een mooie vangst," glimlachte ze. "En jij dan?" voegde ze er aan toe. "Ik ben wel al een tijdje bezig, ik was juist mijn prooi aan het ophalen", miauwde de grijze kater. Hij stelde vast, dat hij Strawberry wel vriendelijk vond.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 0:19

Strawberry glimlachte bescheiden en richtte haar blik op haar prooi, een ietwat verlegen trekje. "Mooi zo," Miauwde de poes, terwijl ze haar staart om haar poten heen krulde. "Ik stoor je dan zeker verschrikkelijk... Niet?" Ze keek eventjes schuldig.


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 11:07

"Mooi zo," zei ze. Ze krulde haar staart rond haar rond haar poten. "Ik stoor je dan zeker verschrikkelijk... Niet?", ze ze met een schuldige blik in haar ogen. "Nee, natuurlijk niet", glimlachte Gleampool. "Ik praat graag met andere katten", vervolgde hij. 'Behalve als die kat Foxscent heet', zei hij er in zichzelf achtaraan.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 22:49

"Nee, natuurlijk niet", glimlachte Gleampool. "Ik praat graag met andere katten" Maakte hij zijn zin af. Strawberry glimlachte voorzichtig. "Dat is mooi," Stemde de poes in, waarna ze eventjes naar haar sneeuwitte voorpoten keek. "Ik vind het zo nu en dan wel een beetje lastig." Gaf ze toe, maar ze keek weer op met een glimlach. "Maar ik word er al iets beter in."


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 10:40

"Dat is mooi," glimlachte Strawberry waarna ze even haar witte poten bestudeerde. "Ik vind het zo nu en dan wel een beetje lastig." gaf ze toe. "Maar ik word er al iets beter in." vervolgde ze. "Oefening baard kunst", lachte Gleampool. zelf kon Gleampoool best goed met andere katten overweg, maar hij nam aan dat niet iedereen het op dat vlak even makkelijk had.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 21:08

"Oefening baart kunst." Miauwde de kater op vriendelijke en lachende toon. Strawberry glimlachte terug. "Ze zeggen van wel ja," Gaf ze toe, terwijl ze een paar vlugge likken over haar voorpoot gaf en deze over haar oren heen trok.


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 21:21

"Ze zeggen van wel ja," antwoorde ze waarna ze zichzelf vlug begon te wassen. Toen Gleampool zichzelf eens goed bekeek, zag hij dat hij ook wel aan een wasbeurd toe was. "Ik hou niet zo van de herfst", gaf de grijze kater toe, om maar eens van onderwerp te veranderen. "En jij?", vroeg hij op vriendelijke toon.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 21:36

"Ik hou niet zo van de herfst" Miauwde de grijze kater op toegevende toon, waarna hij haar ook om haar mening vroeg. Strawberry keek op vanuit haar wasbeurt en knipperde eventjes met haar lichte, blauwe ogen. "Ik vind de herfst wel leuk," Miauwde de poes, "Alle mooie kleuren en bladeren. Elk seizoen heeft wel zijn leuke dingen eigenlijk." Miauwde ze met een glimlach op haar gelaat.


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 21:44

"Ik vind de herfst wel leuk," glimlachte Strawberry. "Alle mooie kleuren en bladeren. Elk seizoen heeft wel zijn leuke dingen eigenlijk.", vervolgde ze. "Wel, ik vind het nogal vervelend dat ik elke herfst vol modder zit", verduidelijkte hij. "maar de bladeren zijn wel mooi, ja", gaf hij toe. "maar ik hou vooral van warm weer, en dat vind je laat in de herfst niet meer", zei de grijze kater.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 22:11

"Wel, ik vind het nogal vervelend dat ik elke herfst vol modder zit", verduidelijkte hij. "maar de bladeren zijn wel mooi, ja", gaf hij toe. Strawberry haalde haar schouders op. "Zo heeft elk seizoen ook weer nadelen." Miauwde de poes, het seizoen verdedigende. "maar ik hou vooral van warm weer, en dat vind je laat in de herfst niet meer", Maakte Gleampool het af. "Maar te warm is ook niet prettig..." Miauwde Strawberry zachtjes. "Wacht maar op de sneeuw."


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 22:17

"Maar te warm is ook niet prettig...", miauwde ze. "Daar heb je gelijk in, maar ik kan persoonlijk beter warm dan koud weer", miauwde Gleampool vriendelijk. "Wacht maar op de sneeuw.", zei Strawberry. "Sneeuw vind ik persoonlijk een regelrechte marteling", lachte hij, een beetje somber. "Maar een sneeuwlandschap is meestal wel mooi", vervolgde de grijze kater.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 22:22

"Daar heb je gelijk in, maar ik kan persoonlijk beter warm dan koud weer", miauwde Gleampool vriendelijk. "Sneeuw vind ik persoonlijk een regelrechte marteling", lachte hij, een beetje somber. "Maar een sneeuwlandschap is meestal wel mooi" Maakte hij het af. Strawberry grinnikte zachtjes. "Bereid je dan maar voor op de marteling," Miauwde ze, lachend, "Of kweek een dikkere vacht. Wie weet, als je je goed concentreert..."


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 22:26

"Bereid je dan maar voor op de marteling," lachte ze. "Of kweek een dikkere vacht. Wie weet, als je je goed concentreert...", vervolgde ze. "Ik denk wel dat ik 'de marteling' overleef", lachte hij. "Ik heb wel ergere dingen megemaakt", zei de grijze kater terwijl hij er aan terugdacht.



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimema 15 jul 2013 - 22:30

"Ik denk wel dat ik 'de marteling' overleef", lachte hij. "Ik heb wel ergere dingen megemaakt" Miauwde hij. Strawberry glimlachte, dit maal ietwat waterig. "Het is je geraden dat je het overleefd," Miaude ze droogjes, "En daarin ben je niet de enige.." Mompelde ze er nauwelijks verstaanbaar achteraan, reagerende op zijn laatste zin.


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 16:08

"Het is je geraden dat je het overleefd," zei ze droogjes, waarna ze nog iets onverstaanbaar mompelde. "Ik denk dat ik maar eens terug ga naar het kamp, het begind laat te worden", glimlachte hij terwijl hij naar de boom liep en zijn eekhoorn begon op te graven. Hij keek naar boven. "Dag Strawberry", riep hij nog even over zijn rug, waarna hij in het bos verdween.

-ik denk dat dit topic klaar is, jij mag eventueel nog reageren-



{Gleampool & SPT} Hello? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Gleampool & SPT} Hello? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gleampool & SPT} Hello?   {Gleampool & SPT} Hello? Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 19:34

Strawberry keek de kater met een voorzichtige glimlach na toen hij weg begon te lopen. "Dag Strawberry!" Riep hij nog over zijn schouder. Hierna vervolgde Strawberry ook haar dagpatroon. Tijd om te gaan jagen. "Nog een fijne middag, Gleampool!" Miauwde ze terug, waarna ook zij in het bos weer verdween.


{Gleampool & SPT} Hello? T4W3e3N
Stamps
{Gleampool & SPT} Hello? PS18GM0{Gleampool & SPT} Hello? W0qAlxR{Gleampool & SPT} Hello? EjrsROF{Gleampool & SPT} Hello? FWu1gsf{Gleampool & SPT} Hello? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Gleampool & SPT} Hello?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: