Blegh [+ Snowypaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blegh [+ Snowypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 19:01

De carrionplace, een van de ranzigste plekken van het hele woud, het lag in het ShadowClan territorium. De kater gromde woedend. De ThunderClan had een prachtig woud, vol prooi en genoeg beschutting. De RiverClan had een prachtige rivier vol vette vissen. De WindClan kon leven op een mooi weiland en de ShadowClan moest leven in de rotzooi van de twolegs. Geen enkele clan gunde hun wat, de kater haatte de andere clans, maar zins de binnenval van de BloodClan, was zijn haat voor de BloodClan groter dan voor de clans. Al een lange tijd hadden de clans zich niet begeven op hun territorium, dat was een voordeel voor de ShadowClan. Ze waren bang voor de grote, zogenaamd duistere katten. Sommige gedroegen zich naar het karakter dat de clans de ShadowClan heeft gegeven, sommige zoals hij waren loyaal en vechters, maar zochten geen ruzie op in de clan zelf. De kater sloeg een rat weg die te dichtbij hem waren, ja, die beesten waren er in overvloed. Hij blies woedend naar een blazende rat en beet hem dood. Die beesten waren nog gevaarlijk ook, maar hij had al meerdere malen bijna ontstoken wonden door die beesten en leerde er wel mee omgaan. De kater gooide het dier weg en snuffelde rond. De rat kon ziektes in zich dragen, hij gunde de clan meer. Als de ShadowClan echt in voedselnood zat konden ze altijd nog geïnfecteerde ratten vangen. De ThunderClan had muizen als hoofdvoedsel, de RiverClan had vissen als hoofdvoedsel, de WindClan had konijnen als hoofdvoedsel en de ShadowClan had ratten als hoofdvoedsel. De kater spuugde en zijn blik viel op een zwarte kraai. Hij sloeg een aanvallende rat weg en het beest lag een lange tijd bewusteloos op de stapels crowfood. De kater greep zijn kans en sprong bovenop de kraai. Het beest kraste zo hard dat de prooi tot de vierboom was verjaagd, maar het beest was reusachtig dus hij was best wel trots. Het beest gilde nog harder toen de kater hem perrongeluk in zijn vleugel beet en hij een harde krak hoorde. Het dier ademde diep in, maar viel toen dood op de grond. De schok was te groot. De kater sprong van een hoop Crowfood af en gooide het dier op de grond. Nog een beet om te kijken of het dier geen toneel speelde. Nu was hij echt dood.

[+Snowypaw]


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 20:21

Snowypaw was richting de carrionplace gestuurd, en om eerlijk te zijn, ze vond het niet prettig. Ze had een hekel aan de duistere, naar rottend voedsel stinkende plek. Maar alsnog ging ze wel, geen zin hebbende om stennis te schoppen. Maar wat ze wel wist, was dat ze hief opviel als een lotusblad in een modderpoel. Schutkleuren werkten niet in haar voordeel op dit moment, tenzij er een bak sneeuw lag. Nu was haar verteld dat het seizoen der sneeuw eraan kwam, dus wie weet had ze binnenkort een keertje mazzel...
Het crowfood voelde walgelijk aan onder haar pootjes en ze wist zeker dat ze niet veel langer zo sneeuwwit zou zijn, als ze nu was. Maar misschien, was dat ook wel beter. Maar de zware, drukkende geur van de carrionplace maakte dat haar geur herkenning ernstig door de war werd gegooid. Ze was hier immers nog niet zo vaak geweest. Ze bevroor toen een hard gekras haar oren bereikte en bewoog voorzichtig in de richting van het geluid. Pas toen zag ze een andere, oudere apprentice daar staan, samen met een dode kraai. Eventjes speelde Snowypaw met de gedachte om hem te begroeten, maar toch durfde ze het niet aan. Toen ze echter een stapje achteruit zette, stapte ze op een krakend stuk afval. Ze kromp even ineen, maar toonde zichzelf toen maar. "Hallo," Miauwde ze, ietsjes voorzichtig.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 23:24




You loved me and I froze in time.

De kater keek nog even met een trotse blik naar zijn vangst en ging zitten. Hij haatte crowfood, maar prooien waren er zat. De kater sloeg een wild piepende rat die op hem af rende weg en zuchtte. Ineens hoorde hij achter zich gekraak en draaide hij zich rap om. Even was het stil en de katers diepblauwe ogen staalde kil om zich heen. Ineens verscheen een witte poes, jonger dan hem. Hij had haar eerder in de den gezien, maar met haar gesproken had hij niet. De kater keek haar aan en knikte begroetend. "Hallo," miauwde ze ietwat voorzichtig en de kater glimlachte. "Hallo, Snowypaw." miauwde hij. "Toch?" zei hij er snel achteraan en voorzichtig stond hij op. "Ik ben Bulletpaw." miauwde hij en hij pakte zijn kraai, voordat ongedierte er in ging en het op ging eten. Hij ging voor haar zitten en keek kil rond. Zijn blik verzachtte weer toen zijn blik op haar viel en hij onderzocht haar. "Heb je nog wat gevangen?" miauwde hij toen maar.


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimeza 13 jul 2013 - 13:57

Met een ietwat nerveuze blik in haar ogen keek Snowypaw vanuit de schaduwen naar de oudere en ook grotere apprentice. Het was geen vraag meer of het katertje haar gehoord had of niet. Dus daarom zette ze maar wat voorzichtige pootstappen vooruit, waardoor ook zij in het zonlicht stond met haar sneeuwwitte pels. Schaduwen waren sowieso geen goede verstopplek voor dit poesje. Een nerveuze glimlach verscheen op haar lippen en ze boog haar kopje beleefd. "Ja, Snowypaw," Miauwde ze bevestigend met een beleefd gebogen kop. Toen ze haar kop weer hief, keek ze het katertje ietsjes nieuwsgierig aan. "Aangenaam kennis te maken Bulletpaw," Besloot het poesje met een glimlach. "Ikzelf heb nog niks gevangen nee..." Voegde ze eraan toe, op een wat spijtig toontje. "Maar jij wel? Die kraai?" Haar ogen werden even wat wijder opengesperd van verbazing en bewondering.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 10:54

De poes leek erg nerveus en gespannen. Lag het aan de kater of was het gewoon het karakter van de poes. De kater herkende de poes onder de naam Snowypaw, of iets anders wat te maken had met winter. Icypaw, Icepaw, Snowpaw, Frozenpaw, Frostpaw. De kater hield het gewoon op Snowypaw. De poes had een nerveuze glimlach op haar gezicht en boog geleefd haar kopje. Dit was de kater niet echt gewend, sinds wanneer hadden apprentices respect voor mede apprentices? De kater deed het zelfde maar terug. "Ja, Snowypaw," zei ze bevestigend en de kater maakte een mentale notitie. "Aangenaam kennis te maken Bulletpaw," miauwde het poesje met een glimlach en de kater knikte. "Het zelfde!" miauwde hij vrolijk en hij ging zitten. "Heb je nog wat gevangen?" vroeg hij met een nieuwsgierige ondertoon in zijn stem, en zijn ogen fonkelde nieuwsgierig. "Ikzelf heb nog niks gevangen nee..." miauwde ze met een spijtige ondertoon en de kater keek haar medelevend aan. "Maar jij wel? Die kraai?" miauwde ze en har ogen werden groot van verbazing. De kater keek naar de grond en knikte. "Ja, ik ben er erg trots op." miauwde hij en hij keek haar weer aan. "Heb jij al een mentor of moet je nog krijgen van Shrewstar?" miauwde de kater met een glimlach, Shrewstar zal hem ook wel binnenkort zijn mentor geven.


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 23:16

Voorzichtig ging Snowypaw zitten. Ze moest oppassen, want ze wilde immers niet in de een of andere derrie of bagger gaan zitten. Dat voelde zo vies en met haar witte pels zag je het ook nog eens goed. Om maar te zwijgen over het feitje dat ze het er eigenhandig weer af moest likken... En ze wilde niet naar Smokebreath toe om daar kruiden te halen. Ze vond de chagrijnige grote kater maar eng. "Ja, ik ben er erg trots op." Miauwde Bulletpaw, als antwoord op haar vraag over de kraai. Snowypaw glimlachte warm, op een manier waarop haar ogen gingen glanzen van plezier. "Dat zou ik ook zeker zijn!" Miauwde ze vrolijk, waarna ze haar pluizige staart om haar voorpoten krulde. "Heb jij al een mentor of moet je nog krijgen van Shrewstar?" Vroeg Bulletpaw plotseling. Snowypaw keek eventjes wat verrast door de vraag, ze had hem namelijk niet verwacht, maar antwoordde wel. "Ja, mijn mentor is Frostlake, die zwarte kater met groene ogen." Miauwde Snowypaw. Eventjes viel het poesje stil, maar daarna voegde ze nog wat toe aan haar vorige zin. "Maar ik moet hem wel met iemand delen." Hierop trok ze eventjes wat ongelukkig met haar oortjes, een gebaar dat nauwelijks opviel.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 11:52

Bulletpaw schreef:



You loved me and I froze in time.

De poes glimlachte warm en hij zag hoe ze moeite deed om niet op een of ander dood beest te gaan zitten. "Dat zou ik ook zeker zijn!" miauwde Snowypaw vrolijk en ze sloeg haar staart over haar poten. "Heb jij al een mentor of moet je nog krijgen van Shrewstar?" miauwde hij toen en hij zag dat ze die vraag niet verwachtte. Als hij maar niets verkeerds had gezegd. "Ja, mijn mentor is Frostlake, die zwarte kater met groene ogen." zei ze en de kater knikte. Die kende hij. Even viel ze stil en de kater keek haar vragend, maar niet opdringerig aan. "Maar ik moet hem wel met iemand delen." zei ze en de kater keek haar aan. Ze leek er mee te zitten. "Ooh, sorry voor je." miauwde hij steeds zachter. "Met wie?" vroeg hij. "maar als je het niet wilt zeggen vind ik het ook oké!" miauwde hij met een glimlach.

NOTE:: Sorry voor laat, had geen laptop en wilde geen post afraffelen op mn tel ;D


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 17:24

"Ooh, sorry voor je." miauwde hij steeds zachter. "Met wie?" vroeg hij. "maar als je het niet wilt zeggen vind ik het ook oké!" Snowypaw keek voorzichtig omhoog, haar blauwe ogen ongelukkig en haar oren hangend. "Ik moet 'm delen met Thrushpaw..." Mompelde het poesje zachtjes, terwijl ze weer wegkeek. Snowypaw's pootjes schuifelden wat ongelukkig over de aarde heen en ze krulde haar staart om haar kleine, sneeuwwitte frame heen. Ze had ooit wel wat in Thrushpaw gezien, toen ze net apprentices waren. Als kittens waren ze ook hele goede vrienden geweest. Maar al snel begon hij haar te negeren en in de steek te laten. Uiteindelijk had hij haar ook aangevallen in het kamp, toen ze er wat van zei... Nee, zij en Thrushpaw gingen niet goed samen.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 12:51

"Ik moet 'm delen met Thrushpaw..." mompelde de poes en de kater wist, of had gehoord, dat ze ruzie hadden gehad. "O, dat spijt me voor je..." mompelde hij en hij keek naar haar mooie, witte vacht. Ze schuifelde wat over de aarde en de kater besloot maar iets te ondernemen. "Eehm, wil je wat gaan doen, weg uit dit vieze gebied?" miauwde hij om haar uit haar gedachte te schhudde. "Misschien jagen, ik heb namelijk honger en wil niet mijn prooideel afstaan aan de elders," miauwde hij met een knipoog en hij stond op. "nders neem jij mijn kraai, vang ik wat anders." miauwde hij hartelijk.


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 12:56

"O, dat spijt me voor je..." Miauwde het katertje en Snowypaw haalde haar schouders op. Haar gelaatsuitdrukking klaarde weer op, toen het katertje over jagen begon. Haar grote blauwe ogen begonnen te stralen van plezier. "Eehm, wil je wat gaan doen, weg uit dit vieze gebied?" miauwde hij en Snowypaw keek wat verbaasd op. Toch knikte ze. Ze vond de carrionplace niet prettig. "Misschien jagen, ik heb namelijk honger en wil niet mijn prooideel afstaan aan de elders," miauwde hij met een knipoog en hij stond op. "Anders neem jij mijn kraai, vang ik wat anders." Snowypaw fronste eventjes en porde toen plagerig in zijn zij. "Ik kan heus zelf wel iets vangen!" Miauwde ze, nep-beledigd, waarna ze de kraai richting Bulletpaw schoof.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 19:41

Snowypaw haalde haar schouders op en de kater knipperde met zijn ogen tegen de lichte zon in. "Eehm, wil je wat gaan doen, weg uit dit vieze gebied?" miauwde hij en hij stond op. De ogen van de poes klaarde meteen op en de kater keek haar aan. Ze keek wat verbaasd naar hem, maar de toch knikte ze. Een opgeluchte zucht ontsnapte uit zijn bek en hij hief zijn kop op. Zo vreselijk laat was het niet, dus jagen kon wel, zeker wel. "Misschien jagen, ik heb namelijk honger en wil niet mijn prooideel afstaan aan de elders," miauwde hij en hij dacht gelijk aan zijn avondmaal, nee die wilde hij zeker niet afstaan aan de elders. Hij verging van de honger, als hij 's avonds niets had gegeten. "Anders neem jij mijn kraai, vang ik wat anders." miauwde hij en de poes fronste even waarna ze een plagende pof in zijn zij gaf. "Ik kan heus zelf wel iets vangen!" miauwde de poes, met een nep-beledigde stem en hij keek haar even verontwaardigd aan, maar die blik werd snel vervangen door een speelse blik. "Nou sorry hoor, madame!" miauwde hij en hij grinnikte even. Hij prikte met zijn nagel in de buik van de dode kraai en bedacht zich ineens een ding. "Zou het eigenlijk wel goed voor je zijn om een kraai te eten, die van crowfood leefde?" miauwde hij vragend en hij prikte nogmaals in zijn verenpak. Hij dacht ooit gehoord te hebben dat het niet zo goed voor je was, dus dat moest hij zeker weten, voor hij dadelijk een kat vergiftigd met zijn vangst!


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 23:50

"Nou sorry hoor, madame!" Miauwde de kater, terwijl hij een speelse blik opzette. Snowypaw was al opgelucht dat hij wel door had gekregen dat ze alleen maar een grapje maakte. Ze keek hem eventjes speels aan, maar zette daarna een hooghartige blik op. "Het is nog altijd madame Snowypaw voor jou," Miauwde ze hooghartig. Maar dit hield ze niet lang vol, gezien het feit dat ze in de lach schoot. "Sorry heer Bulletpaw," Grinnikte ze, bij wijze van excuses. "Zou het eigenlijk wel goed voor je zijn om een kraai te eten, die van crowfood leefde?" Vroeg de kater. Eventjes beet Snowypaw nadenkend op haar lip, waarna ze de kater onzeker aankeek. "Nou... Er komen wel vaak ziektes van de kraaienplaats..." Miauwde ze zachtjes, "Maar ik weet het zelf ook niet zo zeker.." Bekende ze daarna, waarna ze haar vlekkeloze witte staart om haar voorpoten heen krulde.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 10:12

Er ontstond een speelse blik in haar ogen en Bullet grinnikte, maar die blik werd al snel vervangen door een hooghartige blik en er verscheen een grijns op zijn gezicht. "Het is nog altijd madame Snowypaw voor jou," miauwde ze hooghartig en de kater keek naar de grond. "Sorry madame Snowystar" miauwde hij zogenaamd verontschuldigend, maar ze hielden het samen niet bepaald lang uit en schoten in de lach. "Sorry heer Bulletpaw," miauwde ze en de kater grinnikte. "Vor deze ene keer vergeef ik je, madame Snowystar." miauwde hij en ij dacht ineens aan zijn prooi. "Nou... Er komen wel vaak ziektes van de kraaienplaats..." miauwde ze en hij keek haar vragend aan. "Tja..." miauwde hij. "Maar ik weet het zelf ook niet zo zeker.." miauwde ze en hij knikte. "Dan laat ik hem wel aan Shrewstar zien, dan kan ze zien wat voor'n uitmuntende jagers ze als apprentice heeft" miauwde de kater grijnzend en hij prikte nog eens in zijn kraai.


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 19:28

Snowypaw's oogjes twinkelden van plezier terwijl ze naar haar mede apprentice gaf. Ze gaf haar rug een aantal vlugge likken, om wat vuil ervan te verwijderen, maar richtte hierna haar volledige focus weer op Bulletpaw, die net weer sprak. "Sorry madame Snowystar" Zei de kater, waarop Snowypaw weer prompt zachtjes begon te grinniken. "Snowystar?" Herhaalde ze lachend, "Ach schei uit joh!" Ze had er toch wel lol in, ze vond Bulletpaw wel aardig. Maar toch bleef hij door gaan met het 'Snowystar' gedoe. "Voor deze ene keer vergeef ik je, madame Snowystar." Miauwde Bulletpaw. Snowypaw ging er uiteindelijk maar met een overdreven zucht in mee. "Dat is een hele grote opluchting, ik zou vannacht niet kunnen slapen als dit niet het geval was." Miauwde ze met een knipoog, zachtjes grinnikend. Maar het onderwerp werd al vlug serieuzer. "Tja..." miauwde hij. "Maar ik weet het zelf ook niet zo zeker.." miauwde ze en hij knikte. "Dan laat ik hem wel aan Shrewstar zien, dan kan ze zien wat voor'n uitmuntende jagers ze als apprentice heeft" Snowypaw grinnikte zachtjes. "Eigendunk, Bulletpaw? Pas maar op dat je niet over je ego struikelt." Miauwde ze met een glimlach.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 18:53

"Dat is een hele grote opluchting, ik zou vannacht niet kunnen slapen als dit niet het geval was." miauwde ze met een overdreven opgeluchte zucht. "Nou, wees maar blij dat ik je dan deze ene keer vergeef." miauwde hij met een neppe strenge ondertoon in zijn stem en bedacht zich wat. Hij besloot zijn gedachte te negeren en keek naar de poes. De kater keek met een grijns naar de poes en sprong weer over op het ander gesprek, wat best wel verwarrend was. "Dan laat ik hem wel aan Shrewstar zien, dan kan ze zien wat voor'n uitmuntende jagers ze als apprentice heeft" miauwde hij met een grijns en hij keek haar aan. Snowypaw grinnikte en Bulletpaw verwachtte een andere opmerking dan dat ze eigenlijk zei. "Eigendunk, Bulletpaw? Pas maar op dat je niet over je ego struikelt." zei ze en hij keek haar aan en liet het even tot zich doordringen. De witte poes glimlachte en toen hij door had wat ze bedoelde knikte hij en hij greens. "Nou, ik zal goed uitkijken, Snowy!" miauwde hij en hij keek haar aan. "Is het erg dat ik je Snowy noem?" miauwde hij wat onzeker maar hij ging weer verder aan zijn volgende zin. "En soms is het gewoon goed om een compliment van jezelf te krijgen, goed voor je zelfvertrouwen. Het is toch niet leuk om jezelf de hele tijd af te kraken, helemaal niet goed!" miauwde hij overtuigd en hij glimlachte.


Blegh [+ Snowypaw] 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Blegh [+ Snowypaw] DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Blegh [+ Snowypaw]   Blegh [+ Snowypaw] Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 21:32

"Nou, wees maar blij dat ik je dan deze ene keer vergeef." Miauwde Bulletpaw en Snowypaw zette grote, redelijk zielige ogen op terwijl ze naar de kater keek. "Alleen deze keer maar...?" Vroeg ze op een licht smekende toon, kijkende hoe ver ze kon gaan. Ze gooide zelfs nog even een trillend lipje in het spel terwijl ze Bulletpaw aankeek.
"Nou, ik zal goed uitkijken, Snowy!" miauwde hij en hij keek haar aan. "Is het erg dat ik je Snowy noem?" Snowypaw grinnikte en schudde haar kop. "Snowy mag," miauwde ze bevestigend, maar daarna keek ze de kater weer kritisch aan. "Maar ik ga niet uit kijken, jij moet gewoon je ego bijsnoeien, niet?" Grijnsde ze vrolijk, waarna ze eventjes tegen zijn wang prikte met haar sneeuwwitte voorpoot. "En soms is het gewoon goed om een compliment van jezelf te krijgen, goed voor je zelfvertrouwen. Het is toch niet leuk om jezelf de hele tijd af te kraken, helemaal niet goed!" Miauwde de kater. Snowypaw haalde haar schouders echter op en keek wat ongemakkelijk. "Dat zou wel kunnen ja," miauwde ze, haar toon even ongemakkelijk als haar glimlach. Dat zij daar zelf niet zo goed in was, zichzelf ophemelen, liet ze maar eventjes terzijde.


Blegh [+ Snowypaw] Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blegh [+ Snowypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: