[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparkingpaw
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D DPKsfdL
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons.
Gender:
Rank:
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 15:05

De kater gromde trots toen hij hoorde hoe een groepje poezen zijn naam zeiden. Hij wist dat hij zijn uiterlijk mee had, en dat mocht ook iedereen weten. De kater wilde alleen niet dat ze wisten hoe hij zich echt voelde. Hij liep naar de kater, Coyotepaw. Hij wist dat hij zo was genoemd door zijn vachtkleur. "Hllo." miauwde hij met een emotionele stem, die hij snel verving voor een felle grom.

-Kort, maar wilde even snel aanmaken xD,


[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D 1tau5h
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 9:36

Stiekem wat jaloers keek Coytepaw toe hoe een groepje poezen de naam van een knappe kater aan het fluisteren waren. Sparkingpaw, wist hij. Stiekem hield de rood/grijze tabby kater hem al een tijdje in de gaten. Hij leek de poezen met gemak te krijgen. Nu had hij geluk dat hij best knap was. Coyotepaw hoopte wat van de kater te leren, want ook hij probeerde de poezen te versieren. Alleen ging dat niet altijd even... goed.
"Hllo."klonk de emotionele stem van Sparkingpaw, al verving hij die snel door een felle grom. Coyotepaw sprong geschrokken op, en struikelde hierdoor half. Geschrokken en ietwat angstig keke hij Sprakingpaw aan. "h-hey" hakkelde hij.


[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkingpaw
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D DPKsfdL
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons.
Gender:
Rank:
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 17:25

"h-hey" miauwde de kater, die hij herkende als Coyotepaw. Dat was, volgens de katten, een hopeloze romanticus. De kater greens en zag de angstige blik van de kater. Hij keek naar de kater en hief zijn wenkbrauw denkend omhoog. "Coyotepaw." miauwde hij met een grijns en hij ging zitten. "Niet schrikken, ik ben het maar." miauwde hij en hij legde nadruk op ik en maar.


[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D 1tau5h
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 10:38

"Coyotepaw."miauwde Sparkingpaw met een grijns, en hij ging zitten. "Niet schrikken, ik ben het maar."Vervolgde zijn clangenoot, met nadruk op ik en maar. Coyotepaw stond snel recht op en probeerde er zo 'stoer' mogelijk uit te zien. Iets wat hem nogal slecht lukte. "Ik schrok niet!"miauwde hij. Helaas had hij zelf niet door hoe ongeloof waardig hij klonk. Coyotepaw keek opnieuw naar het groepje poezen En keek toen ietwat onzeker naar Sparkingpaw. "Hoe doe je dat?" Besloot hij uiteindelijk toch te vragen. Al was het met ene kleine blos op zijn wangen


[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkingpaw
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D DPKsfdL
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons.
Gender:
Rank:
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 14:25

"Ik schrok niet!"miauwde Coyotepaw en Sparking keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Aha..." zei hij en hij schudde zijn kop. Coyotepaw keek de kater wat onzeker aan en Sparking greens. "Hoe doe je dat?" zei hij en een grijns verscheen op zijn gezicht als die er niet al was. "Je moet de knapheid, like me, in je hebben. Drowning in my beauty of zo iets in die richting." miauwde hij. "Jij moet misschien nog wat aan je vachtverzorging doen, je spieren kweken en niet zo dipshitterig rondkijken en doen. DOE HET GEWOON!" miauwde hij, wat hard maar hij meende het.


[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D 1tau5h
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 15:00

"Je moet de knapheid, like me, in je hebben. Drowning in my beauty of zo iets in die richting."Coyotepaw keek de kater met grote ogen aan. Deze tips waren goud waard. "Jij moet misschien nog wat aan je vachtverzorging doen, je spieren kweken en niet zo dipshitterig rondkijken en doen. DOE HET GEWOON!" vervolgde de kater een beetje hard, maar wel gemeend. Coyotepaw keek Sprakingpaw vastberaden. "Ja ik moet het gewoon doen!"Zei hij ene beetje té hardop. De poezen keken op. Coyotepaw liep 'sexy op hun af met zijn borst naar voren. De harde waarheid was eigenlijk dat hij er uitzag als een sukkel. "Jullie lijken op mieren!"zei hij vol overtuiging, in zijn hoofd was dit een groot compliment. De poezen bliezen kwaad naar hem en gingen er vandoor. Coyotepaw bleef teleurgesteld achter. Hij liep weer terg naar Sparkingpaw. "Wat doe ik toch fout?!"Miauwde hij jammerlijk.


[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkingpaw
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D DPKsfdL
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons.
Gender:
Rank:
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 15:07

"Ja ik moet het gewoon doen!" zei de kater en Sparking wistm dit werd weer een of andere dipshit actie. De kater liep, op zijn nogal vage manier, en de kater zuchtte. Waar verdeed hij zijn tijd voor. "Jullie lijken op mieren!" zei hij en de ogen van de kater schoten open, waarna hij uitbarstte van het lachen, maar eignlijk voelde hij zich like *facepalm*. Al snel liep de kater terug, teleurgesteld. "Wat doe ik toch fout?!" zei Coyotepaw en Sparking gaf hem een kalp voor zijn kop. "één, Mieren zijn niet mooi." zei de kater grommend. Hij gaf nog een faceslam. "Je loopt als een sukkel." "En..." miauwde hij en hij gaf hem nog een faceslam. "Luister eens goed naar mij."


[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D 1tau5h
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotelove
Member
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Giphy
Beer ate kip
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyotelove
BerichtOnderwerp: Re: [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D   [Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 13:14

Het gebeurde zo onverwcahts dat Coyotepaw bijna op de grond viel. Sparkingpaw sloeg hem in zijn gezicht. Niet dat Coyotepaw het hem kwalijk nam, nee joh. Hij had het ook wel goed verprutst. Anders zou de kater hem toch niet slaan? "één, Mieren zijn niet mooi."miauwde zijn mede apprentice. Coyotepaw keek hem met grote ogen vol ongeloof aan. "Niet-niet mooi?"zie hij niet begrijpend. Mieren waren toch prachtig?
BAM
Nog een klap in zijn gezicht. Coyotepaw wankelde ietwat op zijn poten en kek versuft naar Sparkingpaw. "Je loopt als een sukkel." "En..." Nóg een klap in zijn gezicht. "Luister eens goed naar mij." Duizelig keek de rood/grijze tabby naar de andere apprentice. "Wh-what?"Mompelde hij ietwat onverstaanbaar, duizelig van de klappen. Hij grijnsde scheef naar zijn held.



[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D ImvakEb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Coyotepaw- Spt] Drowning in my beauty >D
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: