[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swiftfur
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimema 15 jul 2013 - 16:58

Swiftfur kwam net terug van jagen. Ze liep naar de nursery met haar vers gevangen konijn. Ze gaf hem aan een queen. Net toen ze weer wou gaan zag ze Poisonkit alleen zitten. Ze liep naar het katje toe. "Is alles goed?"vroeg ze.
(flutpost had niet veel inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 13:52

Plots kwam er een poes op de kitten aflopen. Ze keek de zwart witte poes wat wantrouwend aan. Ze was niet gewend dat katten op haar af kwamen lopen, meestal keken ze haar enkel afkeurend aan. Tja, misschien was dat ook wel logisch. Veel katten hadden het gevecht tussen haar en Goldenkit een paar dagen geleden gezien. En aangezien zij ook niet de beste reputatie had, hadden sommige veel haar de schuld gegeven. "Is alles goed?"miauwde de poes. "Alles gaat prima" miauwde ze wat geërgerd.

-maakt niks uit het is een spt =3-
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 19:45

Swiftfur keek naar het katje. "Alles gaat prima."mauwde Poisonkit geërgerd. "Ik heb gehoord van het gevecht met Goldenkit. Ik kan je anders helpen zodat je je wat meer kan beheersen." zei Swiftfur aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 19:44

 "Ik heb gehoord van het gevecht met Goldenkit. Ik kan je anders helpen zodat je je wat meer kan beheersen."zei de poes aarzelend. Poisonkit wilde net naar haar gaan snauwen fat ze zich prima kon inhouden totdat ze iets bedacht. Ze keek zo kalm mogelijk naar Swiftfur. "Graag, maar ik viel hem niet aan zonder reden.."zei ze kalm. Dat haar kalm houding en toon nep was was niet aan haar te merken. Misschien kon Swiftfur dit wel bedenken, aangezien ze niet bepaald de beste reputatie in de clan had, nu al


Wha sorry verkeerde account D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 22:06

"Graag,maar ik viel hem niet aan zonder reden..."zei Poisonkit kalm. Swiftfur had door dat haar houding en toon nep is. "Oh ja,zeg die reden dan maar tegen mij."zei Swiftfur kalm en een klein beetje uitdagend.
(geeft niet en ik gebruik nu ook het verkeerde account)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 18:22

"Oh ja,zeg die reden dan maar tegen mij."zei de zwart witte warrior kalm en ietwat uitdagend. Piosonkit vernauwde dreigend haar ogen. "Omdat die rotzak van een Goldenkit me liep uit te schelden"zei ze kwaad. Haar nagels begroeven zich in de grond bij de herinnering aan de andere kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 12:52

Swiftfur zag dat Poisonkit haar ogen dreigend vernauwde. "Omdat die rotzak van een Goldenkit me liep uit te schelden"zei ze kwaad. "Heb je er al over gesproken met iemand?"vroeg Swiftfur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)   [SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.) Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 22:54

"Heb je er al over gesproken met iemand?"vroeg Swiftfur. Poisonkit keek weg. "Nee" zei ze zachtjes"Want dan zou ik uiteindelijk toch de schuld krijgen." Siste ze kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT]hello there, little kitten (Poisonkit.)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: