Winterstorm x Felix



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Winterstorm x Felix

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Winterstorm
StarClan
Winterstorm x Felix DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 20:00

Winterstorm en Felix zijn nu al een tijdje partners. Ze gaan 4 kittens krijgen(We zijn er nog niet helemaal over uit wanneer het gaat worden) en we hebben natuurlijk mensen nodig die de kittens willen spelen. Er zijn er nog twee over, want de andere twee worden al gespeeld

Tailkit - Kater - Word al gespeeld

Amberkit - Word gespeeld door Winterstorm
Geslacht: She-cat
Uiterlijk: Wit met zwarte vlekken en amber kleurige ogen.
Karakter: Ze houd van ondeugend zijn en wil het liefst niet vertroeteld worden door haar moeder of door anderen. Ze houd wel van uitdagingen en wil ook wel graag spelen met haar broertjes. Als haar gezegd word dat ze iets niet mag doen wil ze nog wel eens koppig zijn en het nog een keer doen.
Foto: Waarschuwing, vrij groot plaatje.
Spoiler:

Patchkit - Word gespeeld door Dawnclaw
Geslacht: Kater
Uiterlijk: Wit met zwart en blauwe ogen.
Karakter: Patchkit kan goed met zijn broers en zus overweg. Hij weet zich altijd goed aan te passen aan iedereen om zich heen, en maakt hier ook gebruik van. Aangezien hij liever ruzie's vermijd. Verder is hij wel bereid wat regeltjes te breken om bepaalde dingen te bereiken; alleen als dit zeer speciale dingen zijn(voor vrienden, liefde enz.). Maar als hij het niet hoeft te doen vermijd hij dat ook.
Foto:
Spoiler:

Zebrakit - word gespeeld door Foxfur
Geslacht: Kater
Uiterlijk: Wit met zwarte strepen en groene ogen.
Karakter: Hij is aardig tegen zijn clanmaten en hij kan goed opschieten met zijn broertjes en zusje. Hij houd van spelen en zal niet snel bang voor iets zijn. Hij is rustig en zal niet snel iets doen wat niet mag en als hij wel wat doet dat niet mag dan zal hij er heel veel spijt van hebben achteraf.
Foto:
Spoiler:


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker


Laatst aangepast door Winterstorm op di 28 dec 2010 - 20:37; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 22:35

Als je zo een kitten wilt spelen moet je dan zelf een account maken? Want ik wil wel zebrakit spelen, maar ik kan geen 2e account maken.


Winterstorm x Felix Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Winterstorm x Felix Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 7:34

Foxfur, als je een kitten wilt spelen moet je denk ik inderdaad zelf een account moet aanmaken , dan kan je ook gewoon even naar www.hotmail.com of naar www.gmail.com voor nog een nieuw email adres, en als je dat niet lukt, dan wil ik wel een account voor je aanmaken wink

PS: dit is namens Tailkit, niet namens winterstorm of felix


Winterstorm mischien moet ik andere ouders zoeken want Tailkit's kleuren vallen hier wel erg buiten de categorie, hij is namelijk rood met een witte bef en een wit sterretje op zijn voorhoofd, hier ook nog even het karakter van Tailkit:

Tailkit is een liefe zorgzame kater die zich niet nutteloos wil voelen en tegenover iedereen wil bewijzen dat hij dat niet is, ook is hij een echte wegloper.


Winterstorm x Felix Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 9:53

Wheeeeii!!! *schiet op accountverbod*
Als ik het niet had, had ik een kitten gespeeld (L)
I love kits Very Happy


Winterstorm x Felix Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 10:38

Hoeveel accounts heb je dan wel niet Xana?, mischien mag je wel een kit spelen als je een account wegdoed?


Winterstorm x Felix Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Winterstorm x Felix DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 12:05

WhootO__O Meer reacties dan ik had gedachtXD, maar ja nu even naar een serieuzer punt.

@Foxfur: Als je een van de kittens krijgt te spelen moet je daar inderdaad een ander account voor aanmaken en zoals Thunderpaw al had gezegd kun je als je geen email adres meer hebt er daar eentje aanmaken.

@Thunderpaw: Ik weet niet, er zit wel wit in je vachtkleur, maar ik heb ook niet echt verstand van hoe het met de kleuren zit...

@Iedereen: Als je een kit wil spelen kun je dat hier zeggen en dan zullen Felix en ik overleggen wie welke kit mag spelen.

EDIT: Het karakter van Patchkit is er nu ook.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Age: 23 Manen
Gender:
Rank:
Felix
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 12:37

Veel reacties is fijn, maar niet als ze niet echt... Nuttig zijn xd.
Spam, hurr.

@Foxfur & Thunderpaw; Zoals al was gezegd moet je zelf een account aanmaken. Maar om daar een heel nieuw e-mail adres voor aan te maken, wat je maar één keer kunt gebruiken is een beetje veel gevraagd. Zoek gewoon op Google 10 minute mail. Dat is volgens mij de beste manier om nog een accountje te kunnen maken zonder veel moeite (;

@ Xana; Ik weet niet hoeveel accounts je hebt. Maar als je weet dat je accountverbod hebt kun je er wat aan doen. Laat de accounts waarmee je niets doet, of het minst actief bent verwijderen. En denk er eerst GOED overna of je echt wel een kitten wilt spelen. Want een accountverbod krijg je niet niets voor niets. En ik weet nu dus niet zeker of dat ìk je wel zou accepteren om een rol van een van de kittens te spelen.
Lol, lijkt net een strafblad xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 14:51

Nine!
Ik kan niet een van deze schatjes wegdoen!
Ik heb er tien *fluit in de lucht* XD
Nine, dan laat ik liever deze kans gaan Very Happy


Winterstorm x Felix Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Seastream
StarClan
Winterstorm x Felix DPKsfdL
48

CAT'S PROFILE
Age: 27 manen (2 jaar en 3 manen)
Gender:
Rank:
Seastream
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 16:34

* Is Felix *
@ Shadowpaw; 10?... Oké... Het lukt mij nog niet eens om zes accounts actief te houden ¬¬... Dus, dat doe je dan knap goed denk ik D:
Speed RPG xd


Winterstorm x Felix Seastream3
Seek freedom and become captive of your desires.
Seek discipline and find your liberty.

Alleen lezen als je tegen een harde mening kunt.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 16:36

*kijkt trots*
En op Starshine heb ik er ook 10 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailpaw
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
66

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons!
Gender:
Rank:
Tailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimema 27 dec 2010 - 22:21

Bluewave!! OM..,
vind je het gek dat je dan een account verbod hebt?!,
Sorry, maar 10 dat is echt veel, ik heb er maar 4, Stainpaw, Thunderpaw, Swan en Tailkit.
Dat is toch netjes?!


Winterstorm x Felix Tailpawsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Winterstorm x Felix DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 17:19

Jongens, de discussie gaat hier over de kittens van Winterstorm en Felix, niet over het aantal accounts van Bluewave Wink....


Winterstorm x Felix UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 17:22

Ghehe, ik had al door dat we off-topic gingen (;
Maar dacht; mag niet ingrijpen D:

Anyway;
Winterstorm, Foxfur mag Zebrakit spelen :3
Kun je dat er eventje bij editen (a) ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnclaw
StarClan
Winterstorm x Felix DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: Passed away
Gender:
Rank:
Dawnclaw
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 17:55

Ik wil Patchkit wel zijn ^.^
Qua accounts heb ik alleen Dawnclaw, dus ik hou hem wel actief :3
Voor posts dus op Dawnclaw kijken x'd


Winterstorm x Felix Sddbmv
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Winterstorm x Felix DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 18:23

@Honeyfeather: Dat was me inderdaad ook al opgevallen, dus dankje^^

@Moonfur: Oke^^, ik zal het in het topic erbij zetten

@Dawnclaw: Ik weet niet wat Felix/Moonfur ervan vind, maar ik vind het goed als zij het ook goed vind^^

Ik gebruik veel te veel '^^' XD


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 20:27

zoeken julie echt niet nog een kitten sigh ik heb nog een kitten account minekit en ik zoek nogsteeds ouders duss...??


i am evil my eyes betray my

the devil is scared of my eye's
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 20:33

* Is Felix *
@ Dawnclaw; Mijn toestemming heb je ook, dus bij deze mag je Patchkit zijn (;

@ Evileye; Nee, sorry. En, het mag misschien wel gemeen overkomen dat ik dit zeg, maar ik vind ook dat je onvoldoende ABN beheerst. En je postlengte is ook niet echt goed om op te reageren. Sorry dat ik zeg. Maar dat is mijn mening, en die is soms nogal hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Winterstorm x Felix DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 20:35

@Evileye: Een nestje van vijf kittens word eigenlijk ook een beetje te groot, vind ik...

@Moonfur: Oke^^, dan zal ik het erbij zetten en dan is dit topic eigenlijk gesloten, denk ik.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Evileye
Member
Winterstorm x Felix DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Evileye
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 20:54

oke en moonfur ik vat het aardig op maar ik weet niet wat maar aan mijn spelling kan ik niks doen


i am evil my eyes betray my

the devil is scared of my eye's
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Winterstorm x Felix Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Winterstorm x Felix   Winterstorm x Felix Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 23:18

Effe off topic.
Evil, heb je ooit gehoord van spelling-checks op Word enzo. Zelfs op internet heb je dat.
Dus je kunt wel zeker iets aan je spelling doen. Wink


Winterstorm x Felix RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterstorm x Felix
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: