{SPT - Wolfkit} Wishmaster



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {SPT - Wolfkit} Wishmaster

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winterhare
Member
{SPT - Wolfkit} Wishmaster DPKsfdL
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Winterhare
BerichtOnderwerp: {SPT - Wolfkit} Wishmaster   {SPT - Wolfkit} Wishmaster Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 21:28

Een gure wind waaide over de heide heen en zodoende ook in het Windclan kamp. Winterhare sloot haar ogen eventjes geërgerd toen een ferme bries in haar gezicht sloeg als een zweepslag. Een zucht ontsnapte eventjes uit haar lippen en ze zette haar vacht iets op om warmte vast te houden. De lucht die zojuist uit haar mond gerold was, was allang meegeblazen met de luchtstromen en onherkenbaar opgelost. Mompelend pakte ze een konijn van de prooistapel en zakte ze neer. Rustig begon ze te eten, totdat ze oog in oog stond met een ander klein wezen.

{Wolfkit}


{SPT - Wolfkit} Wishmaster OpVlf5B
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit
Member
{SPT - Wolfkit} Wishmaster DPKsfdL
Chris_is_a_penguin
430

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Pass tha kitten rules.~♥
Gender:
Rank:
Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: {SPT - Wolfkit} Wishmaster   {SPT - Wolfkit} Wishmaster Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:07

Wolfkit
You are who you are, when no one is looking.

Met een trotse houding ging de jonge kitten voor een mosballetje staan en tikte die aan met haar kopje. "Kom op, opgeven heeft geen zin." Sprak ze wat hoger dan normaal en keek het kamp een enkele keer rond. Het was redelijk leeg maar hier en daar zaten wat katten te eten of enkele kittens te spelen. Haar blik gleed na enkele minuten weer terug naar het mosballetje waarna ze met haar hoge stem verder vervolgde. "Het hele kamp is een teken van leven. Jij zal een goede warrior worden." Sprak ze wijs waarna ze haar oortjes nep spitse en naar de ingang keek. "Hoor je dat een aanval we moeten het kamp beschermen tegen indringers!" Sprak ze bevelend waarna ze het mosballetje een tik gaf met haar staart en ze vervolgens naar voren sprong en haar nageltjes in de grond boorde boven het mosballetje "Gochaa!" Miauwde ze triomphantelijk waarna ze het balletje wegsloeg en vervolgens achteruit rolde door een andere onzichtbare aanval. Verward stond ze op waarna ze naar de onzichtbare kat rende en die weg sloeg met haar klauw. Nadat de klap met haar klauw keek ze om zich heen en zag een warrior zitten. "Waarom heeft deze sterke warrior niet geholpen het kamp te beschermen?" Glimlachte ze speels waarna ze naar de kat toe rende en op haar rug sprong. "Hoe ist Winterhare?" Vroeg ze  met een glimlach rondom haar gelaat.

Words: 234  Tagged: Winterhare Mood: Playfull


made by ashleigh825 of ATF


{SPT - Wolfkit} Wishmaster 6p819u
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterhare
Member
{SPT - Wolfkit} Wishmaster DPKsfdL
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Winterhare
BerichtOnderwerp: Re: {SPT - Wolfkit} Wishmaster   {SPT - Wolfkit} Wishmaster Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:18

Met een nieuwsgierige maar toch met licht behoedzame blik in haar goudkleurige ogen, nam Winterhare de kleine, zwart met witte kitten in zich op. De smaak van haar gevangen prooi hing nog in haar mond en ze slikte haar hap maar vlug door, zodat ze de kitten antwoord zou kunnen geven als het eenmaal begon te ratelen. Want, kittens kennende, zou dat vast en zeker wel gebeuren. Winterhare had nogal moeite met het contact maken met andere katten en het vertrouwen ervan, maar met kittens kon ze op zich nog wel omgaan. "Waarom heeft deze sterke warrior niet geholpen het kamp te beschermen?" Vroeg de kitten aan haar, terwijl het op haar afstuiterde. Winterhare hield haar kop wat lager om oogcontact te behouden met het kleine donsbolletje. "Ik zag dat de sterke warrior hier voor me het prima zelf af kon." Miauwde ze rustig, terwijl ze een warme glimlach op haar gelaat tevoorschijn toverde. Ze maakte even een licht 'oof' geluid toen de kitten op haar rug sprong. "Ho nou," lachte Winterhare, "Wat zijn we aan het doen?" Ze draaide haar kop om en keek om. "Met mij gaat het prima, Wolfkit" Miauwde ze glimlachend, "En met jou? Pas maar op dat ik mijn dikke vacht niet uit ga schudden." Miauwde de poes plagerig.


{SPT - Wolfkit} Wishmaster OpVlf5B
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit
Member
{SPT - Wolfkit} Wishmaster DPKsfdL
Chris_is_a_penguin
430

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Pass tha kitten rules.~♥
Gender:
Rank:
Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: {SPT - Wolfkit} Wishmaster   {SPT - Wolfkit} Wishmaster Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:30

Wolfkit
You are who you are, when no one is looking.

Ze hoorde hoe de kattin haar hap doorslikte waardoor Wolfkit goedkeurend knikte als een echte leider. "Ik zag dat de sterke warrior hier voor me het prima zelf af kon."  miauwde de kat waardoor Wolfkit haar aankeek. "Dat is waar maar je hoort je leider wel te beschermen niet?" Probeerde ze nog om Winterhare over te halen van haar mening. Nadat ze op de kattin haar rug gesprongen was hoorde ze de poes een enkel geluidje maken waardoor Wolfkit expres zich nog wat uitrekte m haar hele rug in beslag te nemen. "Ho nou,"  lachte de kattin vervolgens waardoor Wolf door haar gelach op en neer stuiterde op haar zachte rug. "Wat zijn we aan het doen?" vroeg de kattin vervolgens waarop Wolfkit haar probeerde aan te kijken. "Ik wil alle katten zien om goed te kijken of we niemand missen." Fluisterde ze zachtjes en keek vervolgens weer om zich heen opzoek naar de kittens. "Met mij gaat het prima, Wolfkit" antwoorden de warrior. "Wolfstar" corrigeerde ze de poes zo vlug mogelijk. "En met jou? Pas maar op dat ik mijn dikke vacht niet uit ga schudden."  plaagde de poes haar verder. "Het gaat z'n gangetje al heb ik het wel erg druk." Het laatste loog ze tegen de kattin omdat ze niet echt leider was maar dat wist iedereen al wel.

Words: 222  Tagged: Winterhare Mood: x


made by ashleigh825 of ATF


{SPT - Wolfkit} Wishmaster 6p819u
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterhare
Member
{SPT - Wolfkit} Wishmaster DPKsfdL
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Winterhare
BerichtOnderwerp: Re: {SPT - Wolfkit} Wishmaster   {SPT - Wolfkit} Wishmaster Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:57

"Dat is waar maar je hoort je leider wel te beschermen niet?" Miauwde het poesje. Een vrolijke glimlach verscheen op Winterhare's bleke gelaat en haar goudkleurige ogen twinkelden van plezier. "Oh, mijn excuses mijn grote clanleader." Miauwde de poes, terwijl ze haar kop wat respectvol boog naar de kitten. Ze vond het wel lollig dat de kitten zo enthousiast bezig was. Meespelen kon de poes toch wel. Ze keek warm naar de jonge kitten. "Ik wil alle katten zien om goed te kijken of we niemand missen." Fluisterde kitten uiteindelijk. Hierdoor wordt de glimlach van Winterhare alleen maar breder. "Nou als dat het geval is..." Begon de poes zachtjes fluisterend, alsof ze een groot geheim vertelde. "Houd je maar even goed vast." Voor een moment gaf Winterhare het katje de kans om zich goed vast te klemmen, maar hierna kwam ze voorzichtig overeind tot een staande positie. "Zo kun je het veel beter zien, niet waar?" Miauwde de poes met een glimlach. "Wolfstar" Werd ze al vlug gecorrigeerd. "Het spijt me, mijn clanleader." Miauwde Winterhare glimlachend, haar eerdere fout verbeterend. "Het gaat z'n gangetje al heb ik het wel erg druk." Miauwde 'Wolfstar' vanaf haar rug. "Nou Wolfstar," Begon Winterhare, "Denk je dat ik dan de volgende ceremonie een apprentice zou kunnen krijgen? Of heb je het daar te druk voor?" Vroeg Winterhare met een vrolijke glimlach, rustig meespelende.


{SPT - Wolfkit} Wishmaster OpVlf5B
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit
Member
{SPT - Wolfkit} Wishmaster DPKsfdL
Chris_is_a_penguin
430

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Pass tha kitten rules.~♥
Gender:
Rank:
Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: {SPT - Wolfkit} Wishmaster   {SPT - Wolfkit} Wishmaster Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:01

Wolfkit
You are who you are, when no one is looking.

"Oh, mijn excuses mijn grote clanleader." vervolgde de kattin met haar kop respectvol gebogen. "Dat geeft nu niet meer, maar als het kamp de volgende keer word aangevallen wil ik jou net zo hard mee zien vechten." Antwoorden ze wijs waarna ze de poes weer aankeek. Owh wacht, ze moest het hele kamp nog controleren vanaf hier. "Nou als dat het geval is..." begon te poes fluisterend waardoor Wolf haar oortjes spitste en nieuwsgierig naar haar woorden begon te luisteren. "Houd je maar even goed vast."  zei ze uiteindelijk waardoor Wolf kort knikte en de kattin goed vastpakte. Kort voelde ze niks maar daarna werd het zicht stukke beter omdat de poes was gaan staan.  "Zo kun je het veel beter zien, niet waar?" vroeg de poes nadat ze in een staande positie stond. "Inderdaad, bedankt." Antwoorden ze weer met haar hoge stemmetje waarna ze rondkeek. Gelukkig, ze miste niemand uit het kamp. "Nou Wolfstar," miauwde Winterhare verder waardoor ze van de kattin haar rug af sprong en vervolgens voor haar plaats nam. "Denk je dat ik dan de volgende ceremonie een apprentice zou kunnen krijgen? Of heb je het daar te druk voor?" vroeg ze waardoor Wolf kort nadacht. Ja acteren als clanleader kon ze als de beste, ach wat zou ze het graag in het echt willen zijn. "Ja natuurlijk voor de ceremonie maak ik altijd wel tijd vrij. En ja zo een goede warrior als jou kan ik niet overslaan niet?"

Words: 244  Tagged: Winterhare Mood: Wise


made by ashleigh825 of ATF


{SPT - Wolfkit} Wishmaster 6p819u
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterhare
Member
{SPT - Wolfkit} Wishmaster DPKsfdL
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Winterhare
BerichtOnderwerp: Re: {SPT - Wolfkit} Wishmaster   {SPT - Wolfkit} Wishmaster Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 1:35

Normaal was Winterhare niet zo mondig en trok ze zich terug. Maar met jonge kittens had de poes niet zoveel moeite. Met een glimlach luisterde ze naar de woorden van Wolfkit, oh nee wacht 'Wolfstar' "Dat geeft nu niet meer, maar als het kamp de volgende keer word aangevallen wil ik jou net zo hard mee zien vechten." Miauwde de kitten haar toe. Winterhare knikte al even plechtig en reageerde al vlug. "Dat beloof ik, Wolfstar" Miauwde de wollige crèmekleurige poes naar de kitten, met een lichte glimlach op haar gelaat.  "Inderdaad, bedankt." Miauwde de kitten met haar hoge stemmetje vanaf Winterhare's rug. "Mooizo!" Miauwde Winterhare, terwijl ze een overdreven, opgeluchte zucht uitblies. "Dan heb ik tenminste nog iets goed gedaan voor mijn grote clanleader." Miauwde ze, maar hierna verlaagde ze haar stem op een samenzweerderig toontje, zelf ook helemaal meegaande in het spel nu. "En, Wolfstar, ziet u nog vijandelijke warriors of clanverraders? Of misschien wel rogues?" Fluisterde ze, alsof ze een geheim aan het delen was met Wolfkit. Haar staart zwiepte eventjes rustig door de lucht heen terwijl ze sprak. Ze liet zelf haar goudkleurige blik over het kamp glijdne, hopende dat Wolfkit niet daadwerkelijk een confrontatie met een andere warrior aan zou gaan. Want met volwassen katten, daar was Winterhare absoluut niet goed mee. "Ja natuurlijk voor de ceremonie maak ik altijd wel tijd vrij. En ja zo een goede warrior als jou kan ik niet overslaan niet?" Miauwde Wolf'star' haar toe over de ceremonie. Winterhare glimlachte en grinnikte zachtjes. "Dat is erg prettig om te horen, Wolfstar" Miauwde de poes plechtig.

{Die 'Mood: Wise' gaf me haast een lachstuip xD}


{SPT - Wolfkit} Wishmaster OpVlf5B
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{SPT - Wolfkit} Wishmaster
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: