Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 13:46




Sketch.
Met een kleine glimlach liet de poes haar nagels enkele keren in de dikke deken verdwijnen, en keek af en toe stiekem even op naar de kater. 'Vertel eens wat over jezelf.' Sprak ze na een paar minuten, toen de stilte haar lang genoeg geduurd had. Ze wilde zijn stem horen.
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks




Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 14:09





'Vertel eens wat over jezelf.' Een enkel moment fronste de kater, zoekend naar zijn woorden. 'Je weet het meeste al.. Zo speciaal ben ik niet.' Glimlachte hij. 'Ik ben door mijn vorige twolegs verkocht omdat ze me niet meer vertrouwden, toen ben ik hier gekomen. Oh en ik kan met de meeste katten niet zo goed omgaan, al hoewel jij daar blijkbaar een uitzondering op bent.'


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 14:14




Sketch.
Sketch grinnikte vrolijk. 'Ik kan me best voorstellen dat de meeste katten je een arrogante drol vinden.' Met een sympathieke grijns keek ze hem aan. 'Correctie, alle katten vinden je een arrogante drol.'
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 14:43





'Ik kan me best voorstellen dat de meeste katten je een arrogante drol vinden.' Ze keek hem grijnzend aan. 'Correctie, alle katten vinden je een arrogante drol.' Hij glimlachte. 'Gelukkig ben je niet zo recht door zee.' Klonk zijn stem ietwat spottend.


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 14:55




Sketch.
Sketch opende opnieuw haar mond om er nog wat aan toe te voegen, maar de kater was haar voor. 'Gelukkig ben je niet zo recht door zee.' sprak hij op spottende toon. Niet de woorden, maar de toon van de kater kwetsten haar diep. Hij wist niet wat ze er aan toe had willen voegen. Hij wist niet wat ze nog had willen zeggen. Bijna had de poes hem verteld wat ze voor hem voelde, maar dit maakte pijnlijk duidelijk wat hij van haar vond. Gekwetst draaide de poes haar kop weg.
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:01





De kater merkte op hoe Sketch gekwetst haar hoofd weg draaide. 'Het was maar een grapje, dear.' Hij duwde speels met zijn kop tegen haar schouder aan en glimlachte licht.


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:08




Sketch.
'Het was maar een grapje, dear.' Opnieuw sprong het hart van de poes op bij het laatste woord, en ze keek terug om. De kater duwde speels zijn kop tegen haar schouder, en de poes ontdooide langzaam weer. 'Het was niet als belediging bedoeld Aragon. Ik vind het leuk, je arrogante kant. Al vind ik je andere kant ook zeker niet verkeerd.'
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:13





'Het was niet als belediging bedoeld Aragon. Ik vind het leuk, je arrogante kant. Al vind ik je andere kant ook zeker niet verkeerd.' De kater grijnsde en keek haar liefdevol aan. 'Dat snap ik, dear. En dank je wel.' Hij was ietwat verrast dat iemand zijn arrogante kant leuk kon vinden.


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:24




Sketch.
Sketch keek de kater wat verlegen in de ogen. Hij keek haar liefdevol aan, wat haar verraste. 'Dat snap ik, dear. En dank je wel.' Voorzichtig, nog steeds wat verlegen, ging de poes tegen hem aan liggen, en verborg haar kop een moment in zijn vacht, sterk hopende dat hij niet geschrokken op zou springen en haar huis uit zou rennen. Wat als hij dat wel zou doen? De poes wist geen antwoord.
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:36





Aragon keek verrast toen de poes tegen hem aan ging liggen en haar kop in zijn vacht verborg, toch bleef hij zitten. Sketch nog steeds liefdevol aankijkend. Geen enkel moment twijfelde hij om weg te lopen, hij voelde iets voor Sketch. Dat begon hij nu pas echt in te zien.


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:40




Sketch.
Sketch begon zacht te spinnen, niet wetende wat te doen verder. Ze lag heerlijk, ze kon zich geen beter plekje bedenken... Dus van weggaan was nog even geen sprake.
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:54





Aragon glimlachte breed toen hij Sketch zacht hoorde spinnen, hij merkte hoe erg hij zich op zijn gemak voelde bij Sketch. Bij elke andere kat was hij nu waarschijnlijk allang uit het raam gesprongen. Oké, misschien ook niet. Waarschijnlijk was hij gewoon door het kattenluikje naar buiten gerend, maar dat maakt niet uit..


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:58




Sketch.
Sketch hief haar zwarte kop op, en keek de grijzige kater aan, nog steeds wat onzeker. Ze durfde niets te zeggen, bang dat ze de verkeerde woorden zou gebruiken, en de kater weg zou jagen, of iets anders in die richting... Met een kleine zucht legde ze haar kop tegen hem aan.
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 16:09





Aragon merkte de onzekerheid in de ogen van de poes op, toen deze zwijgend haar kop tegen hem aanlegde glimlachte hij. 'Als je denkt dat ik uit het raam zal springen als je wat zegt, dan heb je het mis.'


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 16:21




Sketch.
'Als je denkt dat ik uit het raam zal springen als je wat zegt, dan heb je het mis.' sprak de kater glimlachend. Sketch keek hem opgelucht aan. 'Daar ben ik blij om. Blijer dan je je kunt voorstelen, geloof me.'
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 16:31





'Daar ben ik blij om. Blijer dan je je kunt voorstelen, geloof me.' De kater lachte. 'Dacht je nou echt dat ik uit het raam zou springen?' Hij duwde zijn kop liefdevol tegen die van haar aan.


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 17:11




Sketch.
Sketch keek de kater aan, die begon te lachen. 'Dacht je nou echt dat ik uit het raam zou springen?' Aragon duwde zijn kop liefdevol tegen die van haar. Sketch keek hem onschuldig aan. 'Nee, eigenlijk verwachtte ik dat je door het kattenluikje weg zou rennen, aangezien we op de tweede verdieping zitten.' Haar stem was totaal onschuldig.
tag: you | words: ### | notes: blah blah blah
thanks





Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 17:13





'Nee, eigenlijk verwachtte ik dat je door het kattenluikje weg zou rennen, aangezien we op de tweede verdieping zitten.' De stem van de poes klonk totaal onschuldig. Aragon schudde grijnzend zijn kop. 'Ja.. Ik vrees dat mijn vacht die val inderdaad niet zou overleven.' Hij knipoogde speels naar Sketch.


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 17:27

'Ja.. Ik vrees dat mijn vacht die val inderdaad niet zou overleven.' De kater knipoogde speels, en Sketch grijnsde vrolijk. Ze plooide haar staart over hem heen, als een soort pluizige boa. Niet geheel onnodig, in deze kou.. De poes keek naar buiten. Dikke witte watten dwarrelden als bladeren in de herfst door de lucht. eigenlijk zag het er prachtig uit.



Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]   Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 18:01





Sketch grijnsde vrolijk, ze plooide haar staart om hem heen als een soort boa. Beide katten keken uit het raam. De sneeuw dwarrelde langzaam omlaag, grote witte vlokken sneeuw. Het was een prachtig gezicht. Dat moest zelfs Aragon toegeven, die het niet zo had op sneeuw.


Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon] - Pagina 2 Sowmjp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can I call you a friend? My friend? [Spt - Aragon]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: