Het Shock-effect



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het Shock-effect

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 12:16

.w. ... Dit moest gebeuren. Dit is een fenomeen wat ik zelf heel erg leuk vind om te doen en misschien jullie ook aan het denken kan zetten. Misschien dat het dan vaker gebeurt. x'D Ik zie vaak namelijk dat mensen enorm veel dingen aan banden leggen en ikzelf ervaar dat als een beetje verstikkend xD Omdat ik zelf wel van een beetje creativiteit en verrassing houd.

Tijdje terug deden Waz en ik een kleine MSN RPG met een stel karaktertjes. Dit ga ik als voorbeeld gebruiken om aan jullie het 'shock-effect' te illustreren. Ik had een karakter, genaamd Smokewisp, die ik hele goede vrienden liet worden met haar karakter die hoger in rang was. Ik liet hem aan Waz' karakter vertellen dat de clanleader haar kwijt wilde hebben en dergelijke. Omdat Smokewisp bevriend was met Waz' karakter, Mintleaf, geloofde Waz dit totaal. Tot ze een keer uit jagen gingen en Smokewisp Mintleaf ineens probeerde te vermoorden, om haar rang te krijgen. Die roddels over de clanleader had ik verzonnen, die vriendschap was fake. Waz schrok zich wezenloos en ik had haar mooi beet.

Dit is natuurlijk een beetje een extreem voorbeeld, maar ik vind dit zelf heel erg leuk. Misschien is het leuk om dit ook meer op Warrior Cats te doen? Ik bedoel, met Strawberry, Stormfur en Twirlfang heb ik de grootste lol en we hebben dat geen van allen ooit afgesproken, behalve dat Twirlfang Strawberry ging bedreigen. Is het niet leuk om een beetje spontaniteit in de RPG te hebben.

In de essentie vraag ik dus, is het niet leuk om wat meer te durven, wat meer onverwachte dingen te doen? Het echte leven is immers ook niet verwacht... (:

Thoughts?

-Babs

EDIT: Het gaat me niet om wat betreft gelijk of ongelijk, ik wil alleen maar mensen aan het denken zetten. ^-^


Het Shock-effect T4W3e3N
Stamps
Het Shock-effect PS18GM0Het Shock-effect W0qAlxRHet Shock-effect EjrsROFHet Shock-effect FWu1gsfHet Shock-effect D85Fpr8


Laatst aangepast door Strawberry op ma 22 jul 2013 - 12:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 12:21

Ja, daar ben ik het zo ontzettend mee eens. Zelf heb ik me ook voorgenomen om in elk geval met Plumkit helemaal niks af te spreken, om gewoon te kijken waar het schip strandt c:


Het Shock-effect 32znv9f
Het Shock-effect 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerpelt
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
♥ Daan
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 20 moons
Gender:
Rank:
Tigerpelt
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 12:26

Dat is gewoonweg echt awesome gezegd Babs x'] Helemaal mee eens!


Het Shock-effect 14y9zwp
The real tiger is inside
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabbat
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
Hanna!
92
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 2.5 years
Gender:
Rank:
Sabbat
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 12:30

dit klinkt echt interresant ^^


Het Shock-effect Azof
Terug naar boven Ga naar beneden
Wingpaw
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 little months
Gender:
Rank:
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 13:29

Ik zit altijd al met dat gevoel dat iedereen tegenwoordig afspreekt, dit en dit gaat er gebeuren, die worden partners, die raakt gewond etc. Op deze manier kun je altijd een verassende wending verwachten, die niet alleen voor het karakter dat je bespeelt spannend is, maa ook voor jezelf. Mij lijkt dat wel ontzettend leuk!



Het Shock-effect 2s1lvya
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 13:32

Haha^-^ Naja, dit is de reden waarom ik geschiedenis niet zo heel erg vaak uitschrijf en dergelijke, kan ik daar nog wat mee. Of dat ik karakters niet uitgebreid beschrijf. Als iemand nou niet wist dat Phantom evil was en hij draait ineens om van charmant naar... Phantommerig, dan heb je het al. Maar het kan ook in de kleine dingen zitten. ^^ Gewoon spontaniteit, dingen proberen, topics uit rpg'en en zien waar je strand. Nu zeg ik niet dat er in elk topic een das hoeft te zijn of wat dan ook (Alsjeblieft, spaar me op dat vlak xD) maar ook gewoon met de omgang van elkaar.


Het Shock-effect T4W3e3N
Stamps
Het Shock-effect PS18GM0Het Shock-effect W0qAlxRHet Shock-effect EjrsROFHet Shock-effect FWu1gsfHet Shock-effect D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 15:46

Dit vind ik een heel leuk idee, al weet ik van mezelf dat ik wel dingen vast zal blijven zetten.


Het Shock-effect Vimbo6
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Het Shock-effect 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 16:21

Ik vind het een leuk idee (: *lol, dit gebeurt dus precies ongeveer in Longtail's verhaallijn xD Dat hij dacht dat hij een goede vriend had, maar die bezorgde hem pestkoppen :'3 En gaat hem manipuleren just like this xD*


Sucks don't it?
Het Shock-effect Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shockwave
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
JoJo c: de vage
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϑ~18 shocking moons
Gender:
Rank:
Shockwave
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 21:33

Haha, als het je leuk lijkt, gewoon proberen zou ik zeggen^-^

-Shockeffect, Shockwave, dat laat me meer lachen dan dat zou moeten.-


Het Shock-effect 2zgelgl



.Het Shock-effect EsObDFy(Cloudpelt).Het Shock-effect FWu1gsf(Literally xD).Het Shock-effect NMT5ue8(Not him, but Cloud ofcourse ^w^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rusko
Member
Het Shock-effect DPKsfdL
Max
53

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Rusko
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:13

Tbh rpg ik altijd zo? Tenzij ik meedoe aan een verhaallijn, maar dat is dan 'extra'?
En ik had zo'n beetje het idee dat dat hier ook zo was, bij jullie? Of zit ik er dan zo naast? -aa-

Ofwel snap ik het niet :3 kan ook


Het Shock-effect Dglcsp
tHIS IS MADNESS
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Het Shock-effect GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 10:06

Nou, de laatste tijd spreekt iedereen alles of hoe het leven van je kat enzo zal verlopen -Ik zeg niet dat ik dit niet vaak doe-, vooral partners worden al gekozen. Op Wolf Story had ik dit helemaal niet, maar oke dat is 4 jaar geleden plus ik nog niet zo spraakzaam was.


Het Shock-effect PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Het Shock-effect Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 10:22

Van die onverwachte dingen zijn inderdaad leuk :3
Zo had ik toen ik nog op Dragon World zat een keer een topic met mijn evil draakje en toen kwam er opeens een babydraakje en toen was mijn draak opeens pleegmoeder, zonder dat dat van tevoren afgesproken was. Dat was echt leuk xD


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Het Shock-effect 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Het Shock-effect Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het Shock-effect   Het Shock-effect Icon_minitimema 29 jul 2013 - 20:59

Zoals ik al zei vind ik dat echt een superidee (:


Het Shock-effect Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Shock-effect
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: