[Phantom] Lost..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Phantom] Lost..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silent
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
Bunny~
47

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 12 moons ♥
Gender:
Rank:
Silent
BerichtOnderwerp: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimema 22 jul 2013 - 15:22


Silent was die middag nog al afgedwaald van haar tweebeennest. En nu liep ze met haar haren overeind en haar oren plat door het onbekende bos heen. Ze wist niet waar ze was, en dus moest ze oppassen voor alle gevaren die zich hier schuilhouden. Het enige wat ze wilde was terug naar huis. Ze slikte eventjes en proefde hoe droog haar keel was, met een wat zurige smaak erin. Ze trok een vies gezicht en liep weer wat verder, naar een grote boom. Ze zette haar nagels erin en hees zich met een beetje moeite omhoog. Ze zette zich neer op een tak en kon zo een beetje over het bos heen kijken, maar ze zag nergens de tweebeenplaats. Ze klom langzaam naar beneden toen een stem haar oren binnendrong. Ze draaide zich met een schok om en keek recht in de ogen van een witte kater.

+ Phantom




[Phantom] Lost.. Jh4s2o
~Dyingpaw, Silent, Goldenpaw, Meadow, Stonerain, Islandkit, Sunday~
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimema 22 jul 2013 - 22:19

Rustig was Phantom in een boom gaan liggen, om eventjes een momentje voor zichzelf te hebben. Natuurlijk was het wel leuk om in het Bloodclan kamp te zijn. Maar daar was hij alleen om Icy een beetje te treiteren. Zijn aanwezigheid was genoeg, en dan af en toe een opmerking... Ja, dat kwam wel goed. Hij likte eventjes rustig langs zijn voorpoot heen, terwijl zijn ogen vielen op een nogal jonge poes. Hij ademde eventjes diep in, de lucht proevende. Het katje rook naar mensen. Een poesiepoes waarschijnlijk, een huiskatje. Dat kon nog interessant worden. En het geluk stond aan zijn kant... Phantom bevochtigde zijn lippen eventjes met zijn tong terwijl hij nadacht. De poes klom zijn boom in. Geamuseerd wachtte hij af of de poes nog zijn aanwezigheid op zou merken. Uiteindelijk was dat inderdaad het geval. "Goedendag mevrouw," Miauwde hij kalmpjes, met zijn diepe stem. Een lichte geamuseerdheid klonk in zijn toon. "Wat doet u in mijn boom?" Het was zijn boom niet, maar ach.


[Phantom] Lost.. Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
Silent
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
Bunny~
47

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 12 moons ♥
Gender:
Rank:
Silent
BerichtOnderwerp: Re: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 11:46

De silver tabby kattin schrok en liet zich de laatste vossenlengte op de grond vallen. "Goedendag mevrouw," miauwde hij kalmpjes, en ze ontdekte een licht geamuseerde toon in zijn stem. "Wat doet u in mijn boom?" Vroeg de kater vervolgens, en Silent deed een stapje achteruit. ''I-ik..'' miauwde ze met een haperende stem en ze keek naar de witte kater. ''I-ik b-ben de w-weg kw-wijt.'' Miauwde ze en keek hem met grote ogen aan. Hij was geen Kittypet, maar vast een of andere boskat.




[Phantom] Lost.. Jh4s2o
~Dyingpaw, Silent, Goldenpaw, Meadow, Stonerain, Islandkit, Sunday~
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 12:07

''I-ik..'' miauwde ze met een haperende stem en ze keek naar de witte kater. ''I-ik b-ben de w-weg kw-wijt.'' Miauwde het poesje, waarna ze weer op de grond stond. Met een geamuseerde blik in zijn zilvergetinte ogen keek de kater naar beneden naar de poes, waarna hij met een aantal soepele sprongen, van tak naar tak, stond hij ook op de grond en rekte hij zich even uit. "Dat is vervelend voor u," Miauwde hij kalmpjes, zo waar nog een beetje een sympathieke toon oproepende ook, "Waar woont u dan?" Hij bekeek de halsband van de poes even rustig. Nah, Bloodclan zou het wel niet zijn. Kittypet, waarschijnlijk..


[Phantom] Lost.. Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
Silent
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
Bunny~
47

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 12 moons ♥
Gender:
Rank:
Silent
BerichtOnderwerp: Re: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 15:03


"Dat is vervelend voor u," Miauwde hij kalmpjes. "Waar woont u dan?" Vroeg hij en ze zag dat hij naar haar halsband keek. ''Bij de tweebenen,'' miauwde ze en trok haar wenkbrauw een stukje op. Haar echte aard kwam nu weer naar boven. Haar blik stond ietwat brutaal, en ze keek naar de witte kater. ''En noem me maar Silent.'' Een speelde glimlach sierde haar lippen.




[Phantom] Lost.. Jh4s2o
~Dyingpaw, Silent, Goldenpaw, Meadow, Stonerain, Islandkit, Sunday~


Laatst aangepast door Silent op wo 24 jul 2013 - 11:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 15:27

Een scheve glimlach verscheen op Phantom's bleke gelaat. ''Bij de tweebenen,'' miauwde de zilveren tabby. "Dan bent u wel erg ver weg van uw woonplek, lijkt me." Observeerde Phantom kalmpjes. Hij gaf een aantal rustige likken over zijn borstkas heen. Hij hief zijn kop weer even toen de poes zichzelf voorstelde. ''En noem me maar Silent.'' Miauwde de poes. "Aangenaam Silent." Miauwde Phantom beleefd met zijn diepe, rustige toon. "Shiro is de naam." Miauwde hij kalmpjes, terugvallende op een oudere naam van hemzelf. Phantom stond immers bekend als een bloeddorstige killer in de tweebeenplaats...


[Phantom] Lost.. Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
Silent
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
Bunny~
47

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 12 moons ♥
Gender:
Rank:
Silent
BerichtOnderwerp: Re: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 11:57

"Dan bent u wel erg ver weg van uw woonplek, lijkt me." Miauwde de witte kater kalmpjes, waarop ze eventjes knikte. "Aangenaam Silent." Miauwde de kater toen beleefd en een glimlachje sierde haar gezicht. "Shiro is de naam." Miauwde hij vervolgens. ''Aangenaam Shiro,'' Miauwde ze en keek om zich heen. ''Woon jij in dit bos?'' Miauwde ze vragend en keek hem aan, hoe kon iemand in deze wilde omstandigheden leven?



[Phantom] Lost.. Jh4s2o
~Dyingpaw, Silent, Goldenpaw, Meadow, Stonerain, Islandkit, Sunday~
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
[Phantom] Lost.. DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: [Phantom] Lost..   [Phantom] Lost.. Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 18:46

Liedje geluisterd tijdens het maken van de post:

Can you feel my triggerhand, moving further down your back?
Met een rustige glimlach op zijn bleke lippen keek Phantom naar de jonge poes voor zich. ''Aangenaam Shiro,'' Miauwde Silent en keek om zich heen. ''Woon jij in dit bos?'' vroeg ze vervolgens. Een rustige glimlach bleef Phantom's gelaat sieren terwijl hij soepel antwoord gaf met zijn diepe, sonore stem. "Zo nu en dan, ik leef waar ik maar wil." Miauwde hij kalmpjes. Hij stond op en liep een halve cirkel rond Silent. "Maar ik neem aan dat jij hier niet gekomen bent om hier te komen leven, nietwaar?" Vroeg hij kalmpjes, terwijl een licht geamuseerd geluid uit zijn keel ontsnapte.
We're far from obvious this time


[Phantom] Lost.. Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Phantom] Lost..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: