my rabbit! {Erza}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 my rabbit! {Erza}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sabbat
Member
my rabbit! {Erza} DPKsfdL
Hanna!
92
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 2.5 years
Gender:
Rank:
Sabbat
BerichtOnderwerp: my rabbit! {Erza}   my rabbit! {Erza} Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 19:31

Sabbat stak haar neus in de lucht en liet de geuren haar neus binnen. Ze rook twolegs, honden, andere katten en de door haar zeer geliefde geur van konijn. De laatste tijd was het voor haar vrij moeilijk geworden om maar iets van eten te vinden. Haar dikke, zwarte vacht verbergde het feit dat ze zo mager was. De zwarte poes zakte soepel in sluiphouding. Niet veel verder zat een jong, dik konijn haar poten te wassen. Toen ze dicht genoeg genaderd was, schoot ze vooruit en beet het nietsvermoedende diertje in haar nek. Maar op hetzelfde moment vas er nog een andere, crémekleurige poes uit de struiken gespronen. Op haar gezicht was een teleurstelling te zien. Het was duidelijk dat zij hetzelfde konijn wilde vangen.


my rabbit! {Erza} Azof
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
my rabbit! {Erza} DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: my rabbit! {Erza}   my rabbit! {Erza} Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 19:38

Erza was op zoek naar prooi. Ze rook een konijn. Ze sloop er naartoe. Toen ze sprong naar het konijn zag ze op hetzelfde moment een zwarte poes er naartoe springen. Maar de zwarte poes was net sneller geweest met een snelle beet doodde ze het konijn. Erza keek haar kwaad aan. "Dat was mijn konijn!"dacht ze kwaad. Net toen ze weg wou lopen zag ze dat de poes naar haar keek. "Wat is er?"vroeg ze nog steeds kwaad.


my rabbit! {Erza} 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabbat
Member
my rabbit! {Erza} DPKsfdL
Hanna!
92
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 2.5 years
Gender:
Rank:
Sabbat
BerichtOnderwerp: Re: my rabbit! {Erza}   my rabbit! {Erza} Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 15:17

De crémekleurige poes keek haar nijdig aan. Alsof ze boos was om het dikke konijn dat Sabbat, volgens zichzelf, meer nodig had dan zij. De zwarte poes had al weken niets gegeten, haar maag begon te grommen terijl ze naar het wollige beestje keek. Ze likte langzaam over haar lippen terwijl ze aan het sappige, rode vlees dacht. Ze keek even naar de crémekleurige poes. "Wat is er?", vroeg ze. Er klonk een boze ondertoon in haar stem. Sabbat kon zich voorstellen hoe boos ze zou zijn als iemand haar prooi voor haar neus zou wegglippen. Maar ze vond dat ze het zelf meer nodig had. "Dat zou ik misschien aan jou moeten vragen", antwoorde ze uitijndelijk terwijl ze in het zure gezicht van de poes keek.


my rabbit! {Erza} Azof
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
my rabbit! {Erza} DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: my rabbit! {Erza}   my rabbit! {Erza} Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 16:06

Erza wachtte op antwoord. "Dat zou ik misschien aan jou moeten vragen."zei de zwarte poes tegen haar. Ondertussen was Erza al wat gekalmeerd. "Sorry,dat ik zo geïrriteerd reageerde.Ik kan soms heel snel kwaad worden om dingen. Wat is je naam eigenlijk, oh ja mijn naam is Erza."zei ze op een vriendelijke toon. "Ik moet echt me leren beheersen."dacht ze vluchtig. Ze keek vriendelijk in de poes haar ogen.


my rabbit! {Erza} 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
my rabbit! {Erza}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: