It could be worse? [Silverpaw][SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It could be worse? [Silverpaw][SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashdrizzle
Member
It could be worse? [Silverpaw][SPT] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: It could be worse? [Silverpaw][SPT]   It could be worse? [Silverpaw][SPT] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 12:22

Een nieuwe Mentor? Serieus? Hij was gewoon bijna klaar met die trainingen en dan verspilde die Shrewstar een Warrior aan hem? De grijze tabby schudde zijn kop, bij de eerstvolgende ceremonie krijg hij zijn nieuwe naam al, dus hij moest gewoon wacht en minstens een keertje langskomen. De Apprentice kwam langzaam op gang en liet zijn blauwe blik over zijn omgeving gaan. Langzaamaan veranderde de zachte ondergrond in een wat sompige grond en begon de walgelijke geur van RiverClan zich in zijn neus te vestigen. De kater bleef stil staan en probeerde de vislucht te negeren. Een koude windvlaag trok aan zijn vacht en bracht een versere geur met zich mee. Een kat? "Wie is daar?" Mompelde hij wantrouwend aan bleef aan zijn kant van het territorium staan.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
It could be worse? [Silverpaw][SPT] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverwisp
Member
It could be worse? [Silverpaw][SPT] DPKsfdL
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
Age: 8 M o o n s ღ
Gender:
Rank:
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: Re: It could be worse? [Silverpaw][SPT]   It could be worse? [Silverpaw][SPT] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 12:44

Met een luide geeuw verliet Silverpaw het kamp. Stormstar had het vandaag vast de druk met clanleader zaken om haar te trainen. Dit vond ze niet bepaald erg. Ze stapte verder het territorium in en liep zo richting de grenslijnen. Bij de rivier kon je aardig wat vis vangen. Eenmaal aangekomen drong een vreemde geur haar neusje binnen. Ze snoof nog een diep om het beter te kunnen ruiken. ShadowClan. Ze rende snel naar de oever van de rivier en trof een apprentice aan, gelukkig nog op zijn eigen territorium. ''Wat doe jij hier?'' Vroeg ze vriendelijk, gezien ze nog niet echt geleerd had dat Clans gevaarlijk en vijandig waren. ''Ik ben Silverpaw trouwens!'' Mauwde ze vrolijk terwijl ze met een van haar voorpootjes op de steppingstones stapte.


It could be worse? [Silverpaw][SPT] GZfjcwY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
It could be worse? [Silverpaw][SPT] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: It could be worse? [Silverpaw][SPT]   It could be worse? [Silverpaw][SPT] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:49

''Wat doe jij hier?'' Een jonge poes verscheen, dus zij was de bron van die lucht? Maar het verbaasde hem dat deze RiverClan Apprentice zo.. vriendelijk sprak. Ach, ze was nog jong, dus waarom zou ze ook elke andere kat moeten wantrouwen? Ashpaw ging wat gekalmeerd zitten en bleef de poes aankijken. ''Ik ben Silverpaw trouwens!'' Vervolgde ze zichzelf en Ashpaw knikte, vanzelf kwam er een klein glimlachje op zijn gezicht. Er was niets aan de hand, dus waarom hostiel gaan doen? "Goedendag dan Silverpaw, ik ben Ashpaw." Zei hij met een wat vrolijkere toon. "En hoe staat het ervoor met jouw trainingen?" Vroeg hij wat nieuwsgierig.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
It could be worse? [Silverpaw][SPT] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverwisp
Member
It could be worse? [Silverpaw][SPT] DPKsfdL
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
Age: 8 M o o n s ღ
Gender:
Rank:
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: Re: It could be worse? [Silverpaw][SPT]   It could be worse? [Silverpaw][SPT] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 11:14

Deze kater was nou niet bepaald een bedreiging in haar ogen. Hij zag er juist erg aardig uit. "Goedendag dan Silverpaw, ik ben Ashpaw." Sprak de kater. Ze had gehoord dat ShadowClan erg koelbloedig, chagrijnig, gemeen en ruw was, maar deze kater klonk aardig en vrolijk. "En hoe staat het ervoor met jouw trainingen?" Dit keer was er een nieuwsgierige toon in zijn stem te vinden. Silverpaw stapte nu helemaal op een van de steppingstones en ging zitten. Voor katten die dit niet gewend waren konden deze stenen aardig glad zijn, maar zijzelf was er wel al vaker overheen gelopen. ''Goed,'' antwoordde ze. ''Papa heeft het wel druk met Clanzaken en alles regelen en zo, maar zijn vrije tijd besteed hij aan mij en daar ben ik erg blij mee! Hij is een super goede mentor en word nooit boos als ik iets fout doe!'' vervolgde ze enthousiast.


It could be worse? [Silverpaw][SPT] GZfjcwY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
It could be worse? [Silverpaw][SPT] 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: It could be worse? [Silverpaw][SPT]   It could be worse? [Silverpaw][SPT] Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 17:47

''Goed,'' Bleek haar antwoord en Ashpaw liet zijn kopje wat scheef hangen. ''Papa heeft het wel druk met Clanzaken en alles regelen en zo, maar zijn vrije tijd besteed hij aan mij en daar ben ik erg blij mee! Hij is een super goede mentor en word nooit boos als ik iets fout doe!'' Dus haar vader was en haar Mentor en waarschijnlijk een kat die wat hoger stond in de Clan. "Dat klinkt goed," Glimlachte de grijze kater naar de RiverClan poes. "Heb jij al geleerd te zwemmen dan? Want ik heb me altijd al afgevraagd hoe RiverClan katten dat deden, vind je het niet eng, dat water?" Vroeg hij vervolgens nog steeds het nieuwsgierige toontje aanhoudend.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
It could be worse? [Silverpaw][SPT] VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It could be worse? [Silverpaw][SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: