SPT // Sinasappelsap \\ James



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT // Sinasappelsap \\ James

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Malona
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: SPT // Sinasappelsap \ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 16:30


Malona dook op in een open veld. In greenleaf is het hier prachtig vol met bloemen, nu zat er een dikke laag sneeuw en waren er een paar verdorde plantjes. Haar poten zonken in de diepe laag sneeuw terwijl ze doorliep, rennen kon je bijna niet, haar vacht dik opgezet tegen de barre kou. Malona zuchtte terwijl ze in de sneeuw ging zitten. Haar poten waren een beetje onderkoeld en trilden. Leafbare was nooit haar favoriete seizoen geweest. De prooien waren schaars, dat er nauwelijks wat eten was en de barre kou zorgen ervoor dat sommige bijna doodgaan van de onderkoeling. De kattin schudde haar hoofd even toen er een paar sneeuwvlokken in haar rode ogen kwamen. Ze zweeg terwijl ze starend voor zich uit keek.


SPT // Sinasappelsap \\ James Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 16:58

Met matig op elkaar volgende passen trippelde de langharige kater door zijn vertrouwde rogue terrirorium. Kleine, witte vlokjes die beter bekend waren, vielen al de hele dag naar beneden en vormden nu een dikke, ijskoude laag op de bosbodem. Er waren aan dit ijzige seizoen zo goed als geen voordelen, koude, schaarse prooi, honger, zo kon je een hele tijd doorgaan met opsommen. Terwijl James rustig verder liep, rook hij opeens een onherkenbaar, smerige geur van een bloodclan kat. Maar zonder nog maar iets van angst te hebben trippelde hij verder tot hij de zwarte poes iets verder voor zich uit zag zitten. Zonder zijn tempo te versnellen ging hij naar haar toe en miauwde zeer rustig: 'Hallo' terwijl hij rustig wachtte op de reactie van de poes.


SPT // Sinasappelsap \\ James 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 17:14

De poes bleef nog een tijdje zwijgend zitten terwijl de sneeuwvlokken op haar neerdwarrelen. Ze was blij dat ze nog een vacht had dat haar nog een beetje verwarmde. Haar aandacht richtte zich op de geur van een Rogue. Malona keek op toen er een langharige op haar af kwam lopen die haar zeer rustig begroette. De kattin stond op en schudde de sneeuwvlokken van haar af, terwijl ze de kater zonder emotie aankeek. "En wat doet een kater hier op deze sneeuwende dag?" Zei Malona met een grijns.


SPT // Sinasappelsap \\ James Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 17:19

James zag hoe de zwarte poes ging opstaan en zeer rustig antwoordde: 'En wat doet een kater hier op deze sneeuwende dag' de rogue wist prima dat hij de poes niet mocht gaan vertrouwen, ze bleef bloodclan, en de grijs die er te zien was, maakte dat zeker niet beter. 'Ik doe wat volgens mij de meesten doen, ik ben op zoek naar prooi, voor wat zou je anders je hol uitkomen?' zei hij nog altijd zeer rustig. Vervolgens ging James zitten, maar spande zijn spieren wel iets meer, als ze op hem zou afspringen, zou hij haar zo makkelijk terug van zich af kunnen zetten. Zijn groene ogen keken hem terug strak aan, zonder haar nog maar een moment uit het oog te verliezen wachtte hij op wat ze zou zeggen of doen.


SPT // Sinasappelsap \\ James 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 17:40


Malona wachtte op het antwoord terwijl ze hem een beetje inschatte. Hij was redelijk groot gebouwd voor een Rogue, in principe was hij niet zo erg mager vergeleken met sommige andere katten. Maar dat was vrij logisch omdat hij geen eten met een ander hoeft te delen waarschijnlijk. "Ik doe wat volgens mij de meeste doen, ik ben op zoek naar prooi, voor wat zou je anders je hol uitkomen?" De kattin grinnikte toen ize hem aankeek. Mijn ogen stonden duister terwijl ik sprak. "Let's play." Miauwde de kattin, terwijl ze om hem heen cirkelde.


SPT // Sinasappelsap \\ James Onders10

♥:


Laatst aangepast door Malona op zo 28 jul 2013 - 18:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 17:46

James zag hoe de zwart poes grinnikte en rond hem heen trippelde. Zonder nog maar een moment te twijfelen ging hij opstaan en keek haar strak aan. 'Let's play.' miauwde de bloodclan poes dan. Rustig kneedde de rogue de sneeuw met zijn nagels, hij was volledig klaar om als de poes op hem af zou springen, haar in een enkele beweging terug op de grond te zetten. 'Poesie, poesie, poesie toch, je gaat mij toch niet aanvallen. Waarom zou je dat dan ook doen? Is dat ergens voor nodig? Om uiteindelijk gewond te zijn en met dit weer is dat zeker niet het makkelijkste he, de prooi die schaars is, dan kan moet je op je clangenoten kunnen vertrouwen, maar jij weet net zo goed als ik, dat bloodclan katten nooit te vertrouwen zijn.' zei hij met een zeer rustige stem terwijl hij de zwarte poes nog voor geen moment uit het oog verloor.


SPT // Sinasappelsap \\ James 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 17:59

De kattin bleef nog even om de kater heen cirkelen. Van binnen voelde ze zich moordlustig, lustig om bloed aan haar klauwen te krijgen, lustig om haar nagels in vlees te boren. Ze wachtte wat hij als eerst ging doen. Vechten ging moeilijk in de sneeuw, wonden kon je niet permitteren. Maar haar moordlust won het van haar verstand. Toen de kater gesproken had brandde ze van woede. Een grauw kwam uit haar keel. "Hoe durf je tegen mij te zeggen dat ik mijn geboorteclan niet kan vertrouwen, en hoe durf je mij poessie te noemen!" Het woord poessie spuugde de kattin uit. Met een grauw sprong Malona op de rogue af. Haar nagels boorde zich in zijn schouder. Zij zou hem vernietigen, hoe dan ook.


SPT // Sinasappelsap \\ James Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 18:21

'Hoe durf je tegen mij te zeggen dat ik mijn geboorteclan niet kan vertrouwen, en hoe durf je mij poessie te noemen!' Een geamuseerde blik stond te lezen in de ogen van de rogue, totdat de zwarte poes op hem afsprong. Maar nog altijd bleef hij zeer rustig, ook al voelde hij dat de nagels van de poes in zijn schouder boorden. Met een gecontroleerde beweging sloeg hij met zijn poot naar de kop van de poes. Die was minder geraakt dan hij had voorspeld, vervolgens maakte hij een zeer ongewone sprong waarmee hij een poging deed om de poes weg te krijgen. 'Wouw poesie, denk je nu echt dat je mij hiermee kan vermoorden, of wat dan nog, ja zal op je eentje kunnen opnemen tegen mij. I'm never alone even if it seems that sometimes so.' siste hij tegen de poes. 'Waarom dacht ik het niet, je bent geboren bij de bloodclan, je weet niet hoe veel makkelijker een leven is zonder vast te zitten in een clan. Ben je trouwens zo achterlijk dat je niet weet dat velen van die katten die daar leven voor nog geen haar te vertrouwen zijn?!' voegde hij er nog aan toe. Nog steeds kon James alle rust bewaren, zowel in zijn stem als in zijn doen.


SPT // Sinasappelsap \\ James 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 21:43

Raar genoeg bleef de kater nog steeds rustig toen de kattin haar nagels in zijn schouder zette. Om zich af te weren sloeg hij op Malona's kop. De kattin bleef nog steeds met haar nagels in zijn schouder en was van plan in zijn keel te bijten. Onverwachts maakte de rogue een vreemde sprong. Malona moest zich wel van hem af werpen om niet tegen de grond te knallen. ze blies terwijl ze voor hem stond. "Wouw poesie, denk je nu echt dat je mij hiermee kan vermoorden, of wat dan nog, ja zal op je eentje kunnen opnemen tegen mij. I'm never alone even if it seems that sometimes so. Waarom dacht ik het niet, je bent geboren bij de Bloodclan, je weet niet hoe veel makkelijker een leven is zonder vast te zitten in een clan. Ben je trouwens zo achterlijk dat je niet weet dat velen van die katten die daar leven voor nog geen haar te vertrouwen zijn?!'" Siste de kater. "Het zal wel met je bullshit. En wat weet jij nou wie daar niet te vertrouwen zijn stomme kittypet!" Spuugde ze terug.


SPT // Sinasappelsap \\ James Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
SPT // Sinasappelsap \\ James Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: SPT // Sinasappelsap \\ James   SPT // Sinasappelsap \\ James Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 22:21

'Het zal wel met je bullshit. En wat weet jij nou wie daar niet te vertrouwen zijn stomme kittypet!' Even dacht de langharige kater na wat hij daarop zou gaan reageren, dan besloot hij maar te gaan zitten. Nog steeds met al zijn aandacht op de poes gericht antwoordde hij: 'Poes, ik ben geen kittypet, en daarbij, poessie, is dat een belediging? Zou je liever hebben als ik je katertje zou noemen? Het is toch wel waar, je bent een poessie, en als je het positief bekijkt kan ik mag ik dat toch wel zeggen?' Zeer rustig keek hij de zwarte poes aan. 'En als je nu nog eens zo vriendelijk zou willen zijn om je naam te zeggen zijn we er volledig uit' voegde James er dan maar aan toe. Rustig wachtte hij af, het was mogelijk dat ze nu zou aanvallen of dat ze door dat een beetje zou afkoelen.


SPT // Sinasappelsap \\ James 90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT // Sinasappelsap \\ James
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: