Well hello my lady [Icoon // Spt]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Well hello my lady [Icoon // Spt]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 18:38

met zijn ijzige ogen kijkend naar de eerste tekens van Leaf-bare spurtte Undertaker over de grens van Shadowclan richting rogue territoria. hij kwam hier zo nu en dan als hij zich verveelde, hij had wel een reputatie in dit gebied gemaakt. hij vocht met de eerste de beste rogue die hij tegen kwam hij stond bekend onder de naam Kuro. Undertaker had niet zijn echtte naam gegeven omdat hij niet gezien wou worden als een clan kat. na een tijdje gelopen te hebben kwam hij tot stil stand. hij rolde even in een sterk ruikend kruid zodat ze niet de clan zouden ruiken. met een vastberaden tinkeling in zijn Ogen wandelde Undertaker een stukje totdat hij iets rook.




Laatst aangepast door Undertaker op zo 28 jul 2013 - 21:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 21:20

Haat stond in de ogen vn de langharige poes. De o zo bekende geur van de ShadowClan drong haar neus binnen. Een luiduchtige grom verliet hasar bek en de poes haalde nog wat lucht haar geurklieren binnen. Dit was duidelijk niet Wolftail, maar een andere kat. Een zware schim kwam in haar ooghoek. "Icoon, voordat je het vaagt. Mischien heb je die nam van Wolftail gehoord..." Blies ze zacht.

Ooc;; kun je ff spt mkenaangezien ik alleen kort kabn posten ;D


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 21:50

Undertaker keek met zijn ijzige blik in de ogen van een felle rogue poes. haar prachtige lange vacht danste in de wind. hij schudde even met zijn kop, lette hij daar nu al op dat was vrij snel zelfs voor hem. ook haar ogen ze waren prachtig. shit dacht Undertaker hij kende haar naam niet eens en hij vond haar al knap. het proberend te vergeten zij hij met een zwoele stem "hallo dame.. ik ben Kuro" Undertaker gebruikte zijn rogue naam zodat ze minder snel zou denken dat hij een clan kat is. al begon hij wel te twijfelen aan het kruid waar hij in had gerold was het wel sterk genoeg?


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 21:55

Een grijns ontstond op haar gezicht en ze sloeg het haar staart. Een glimlach ontstond op haar gelaat toen hij zijn naanm zei. Duidelijk rook ze zijn ShadowClanhgeuren, dus ze sloeg met ingeslagen klauw richting zijn oor, mAar haar ogen straalde vuur uit. "Nooit liegen, daar houdebn poesjes niet van." bliss ze hem toe en ze staarde hem met felle ogen aan.


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:00

de poes sloeg tot Undertaker's verassing richting zijn oor hij dook eventjes en keek haar toen iets feller aan. "Nooit liegen, daar houden poesjes niet van." hij glimlachte even toen hij dit uit haar mond hoorde. "het spijt me 'poesje' mijn naam is Undertaker.. mag ik ook de jouwe weten babe" ja dat was het gebruikelijke voor Undertaker een mooie poes babe noemen. maar deze keer meende hij het ergens.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:05

Hij dook in toen ze richting zijn oor sloeg en ze gereens. "Het spijt me poesje, mijn naam is Undertaker, mag ik nu ook de jouwe weten, babe." de poes staarde het met vurige ogen aan. "Het zou je inderdaad moetn spijten ja!" miauwde ze fel. "Maar mijn naanm is, zoalsik al zei, Icoon." miauwde ze en har ogen staarde in de zijne.


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:11

Undertaker keek in de ogen van de poes ze zag er fit uit niks mis met haar spieren maar hij torende toch wel een stuk boven haar uit. met zijn spieren voorzichtig gespannen voorbereid op alles. "sorry ik was even verloren in je ogen" bromde hij als antwoord op haar laatste reactie. hij keek haar eventjes vastberaden aan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:16

"Zeker al met meer poezn kittens, isnt?" was het enige wat ze miauwde na zijn firttruc, en ze gimlachte liefjes, maar haar blik sto.d duivels. "Ahum, Undertaker, dus jij zit in de ShadowClan..?" miauwde ze een beetje spottend. allemssl door Wolftail hatte ze die clan.


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:27

Undertaker keek Icoon aan "Zeker al met meer poezen kittens, isnt?" zij ze zogenaamd liefjes. "ik heb meerdere kittens inderdaad." hij hief even zijn kin en keek haar recht aan "maar jij hebt iets speciaals Babe" hij glimlachte eventjes kort. "Ahum, Undertaker, dus jij zit in de ShadowClan..?" zij de poes. "dat is ook waar.." bromde hij schor.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:36

Hij gaf toe, en ze knikte. "En dat ze speciaal waren zeker ook." miauwse e kalm en vurig tegelijk. Ij lichtte toch iedereen op. Ze spuugde even spottednf. "Bah, ShadowClan!" spuugde ze en ze sloeg haar staart uitdagend naar zijn nus.


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:40

"En dat ze speciaal waren zeker ook." zij de poes vurig tegen Undertaker. "nee zij waren speciaal irritant en lelijk." Undertaker keek haar aan. "Bah, ShadowClan!" spuugde ze terwijl ze met haar staart tegen zijn oor sloeg, Undertaker negeerde het. "ik wil niet met je vecht Icoon." zij hij, in zijn stem kon je een warme klank voelen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:45

Een zucht ontzanpte uit haar bek en ze rolde mt haar ogen. "Ik wil echt niet vechten met je, Icoon." immiteerde ze verveeld en spottend en draaide zich im. ""Alle ShadowClanners zjn zo, saai!" gromde ze en ze stasrde hem aan. "En je bent te oud voor een interess&nt spelletje." gromde ze.


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:50

Undertaker bestuurde Icoon nogmaals. "Alle Shadowclanners zijn zo, saai! En je bent te oud voor een interessant spelletje." gromde de poes. "ik ben misschien in moons oud maar fysiek ben ik zo fit ik was toen ik 10 moons was, dus ik zou je makkelijk kunnen bijhouden als het daar om gaat." Undertaker keek de poes even uitdagend aan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 22:58

"Is dat een uirtdaging ofzi? En een boeiend spelletje speel je alleen met jonge, kbappe katers!" gronde ze opstandig, ze heeft bindingsangst, dt is overduidelijk


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 23:01

"Is dat een uirtdaging ofzi? En een boeiend spelletje speel je alleen met jonge, kbappe katers!" zij de poes fel. Undertaker keek haar even uitdagend aan en ging toen voorzichtig zitten hij vouwde zijn staart over zijn pootjes en mompelde "misschien wel ja.."


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 23:05

De kater ging even voozichtig zitten en de poes liet naar hem toe, terwijl ze hem fel uitdagend aankeek. "Misschien wel ja..." miauwe hij en de poes slaakrte een kreet van ioverwinninfg. "Dus..." greensze ebn ze stonden bijna neusaan neiuas. de opstandige apprentice en de oude warrior...


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 9:32

Undertaker keek haar rustig aan een kleine glimlach vormde op zijn gezicht. "Dus..." greens de poes. hij bleef heel eventjes naar haar kijken, in een flits draaide hij zich om. hij klauwde onder een oud stuk houd. binnen twee seconden keek hij de poes weer aan nu met een dikke muis in z'n mond. hij gooide hem voor haar poten "ik zij toch dat ik snel genoeg was." Undertaker deed een klein stapje naar voren, hij keek haar nogmaals lang aan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 9:45

Hij draaide zich innewns om en had een spitsmuis in zijn bek. "Zie je wel dat ik snel genoeg ben." miauwde hij en de poes staarde hem aan. "Wow, ik ben onder de indruk zeg" blies ze en ze staarde fel naar zijn ogen.


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons
Gender:
Rank:
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 9:59

Undertaker was onder de indruk van deze bijzonder felle poes. "kom op babe ik wil je geen pijn doen." Undertaker stond weer op en spande zijn spieren, ze kon waarschijnlijk elk moment aanvallen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
Well hello my lady [Icoon // Spt] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Well hello my lady [Icoon // Spt]   Well hello my lady [Icoon // Spt] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 10:08

De poes greens tromphantelijk en keek hem fel aan. Hij had een reden dat hij dacht dat ze hem ging aavallen, maar dan kende hij haar nog niet. "And don't call me babe," siste ze woedend, met een rijns. Ze vonsd iemabnd lweuk, zonder dat ze het wilde. Hij was dan wel een RiverClanner, hij heette Snowjkiller. SZe kon zichzekf voor haar kop schieten, maar nu eerst deze engerd afschudden. Hij stond op en spande zijn spieren. Ook zij stond op en spande haar spieren, met een sis en een staartzwiep.


Well hello my lady [Icoon // Spt] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well hello my lady [Icoon // Spt]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: