Leave me alone [SPT][&Bane]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leave me alone [SPT][&Bane]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leather
Member
Leave me alone [SPT][&Bane] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Leave me alone [SPT][&Bane]   Leave me alone [SPT][&Bane] Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 21:45





Chagrijnig struinde de jonge tabby kat door het Bloodclan Camp, ze vond het verschrikkelijk dat ze niet meer bij haar broers en zussen waren. Ze wist überhaupt niet of ze nog leefden. De poes snoof ongelukkig en schoof haar gedachten opzij, ze had geen zin in dat gepieker. Leather keek even kort om zich heen en zuchtte diep, ze had nog amper katten ontmoet. Alhoewel ze ook niet wist of ze daar wel echt behoefte aan had.


Leave me alone [SPT][&Bane] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bane
Member
Leave me alone [SPT][&Bane] DPKsfdL
Tamar
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Bane
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone [SPT][&Bane]   Leave me alone [SPT][&Bane] Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:09

Bane scharrelde rond door het armzalige BloodClan Camp. Ze mochten dan de Elite zijn, de Elite leefde de godganse dag op helemaal niets. Natuurlijk, er waren wel goede slaapplaatsen, maar als je er daar een van wilde bemachtigen moest je of werkelijk heel vroeg gaan slapen, of zich hebben in een gevecht. En aangezien de rode kater nooit zin had in een van de twee, sliep hij meestal net buiten het armzalige parkje, waar hij onder een dichte struik zijn eigen mosnest gevormd had. Een tabby poesje schoof zijn gezichtsveld binnen, kleiner dan verwacht. Een grijns ontstond om zijn lippen, maar bereikte zijn ogen niet. Met afgemeten pasjes wandelde hij naar haar toe, en bleef met een wrede grijns voor haar staan. 'Zo zo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leave me alone [SPT][&Bane] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone [SPT][&Bane]   Leave me alone [SPT][&Bane] Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:15





'Zo zo.' De rode kater aan wie de stem toebehoorde stond voor haar met een wrede grijns. Geërgerd blies ze naar hem en rolde met haar ogen. 'Wat moet je?' Leather's stem klonk nors. Terwijl ze de kater in zich op nam, hij was groter dan dat zij was. Maar dat was betekende niet dat hij perse zou winnen als het op een gevecht uit zou draaien.


Leave me alone [SPT][&Bane] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bane
Member
Leave me alone [SPT][&Bane] DPKsfdL
Tamar
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Bane
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone [SPT][&Bane]   Leave me alone [SPT][&Bane] Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 19:24

Bane keek geamuseerd naar het kleinere poesje, dat agressief naar hem aan het blazen was. 'Wat moet je?' Klonk haar stem. Bane grijnsde zijn puntinge hoektanden bloot, maar opnieuw bleven zijn ogen ijzig kil. Een kille, onplezierige lach rolde zijn mond uit, het deed hem zelf denken aan onweer, wat eindigde in een ijzingwekkend gesis. 'Ik kwam kijken wat een bijna young One zo in haar eentje hier doet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
Leave me alone [SPT][&Bane] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone [SPT][&Bane]   Leave me alone [SPT][&Bane] Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 20:17





'Ik kwam kijken wat een bijna young One zo in haar eentje hier doet?' Met een vuile blik in haar ogen bekeek ze de kater een kort moment. 'En jij bent geen bijna young One wil je zeggen?' Kaatste het tabby poesje bitchy terug.


Leave me alone [SPT][&Bane] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leave me alone [SPT][&Bane]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: