[SPT] Walking Alone [Leather]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SPT] Walking Alone [Leather]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cutevoice
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:12

Cutevoice liep langzaam het Rogue Territory in. Soms had ze gewoon zin om even uit het kamp te gaan. Gewoon even een tijdje voor zichzelf nemen. Dan zat ze diep in gedachten verzonken en liep ze gewoon een kant op. Haar ogen schoten van links naar rechts. Op de grond lag een klein laagje sneeuw, een beetje gemengd met de modder die op de grond lag zodat het een hoop viezigheid werd. De Warrior liep terwijl ze behoedzaam was. Bloodclan of Rogue's konden hier ook rondlopen. Maar Cutevoice had ze nooit tegengekomen. "Gelukkig" Dacht ze met een zucht.

+ Leather
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:20





De kleine tabby poes struinde door het Rouge Territory, ietwat nieuwsgierig keek ze rond. Het territory was dan misschien niet zo speciaal, Leather was er nog nooit geweest. Het voelde raar om zo buiten het kamp te lopen zonder andere katten, het voelde minder veilig. Toch wist het poesje dat ze met gemak een gevecht kon winnen als het daarop uitdraaide, althans dat waren haar eigen gedachten. Haar ogen vielen op een poes die erg op haar hoede leek te zijn. Geen Bloodclanner of een Rouge waarschijnlijk, misschien zo'n afschuwelijke kittypet. Of zo'n kat van een van de andere clans. Met korte trippel pasjes, waarbij haar poten amper geluid maakten, kwam Leather dichterbij. 'Hallo daar.' Klonk haar stem sluw.


[SPT] Walking Alone [Leather] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cutevoice
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:28

Cutevoice rook een paar seconden daarna de vieze lucht van een Bloodclan kat. Ze draaide zich om naar de ''stank'' en zag een jong katje van ongeveer 8 moons. "Hallo daar." Klonk haar stem sluw terwijl ze met korte trippel pasjes naar de kattin toeliep. "Hallo. Wat doet een katje zoals jij hier helemaal alleen?" Vroeg Cutevoice gewoontjes, terwijl ze het katje doordringend aankeek. De kattin moest op haar hoede zijn voor Bloodclan katten, ze zijn gewoon een stelletje bloeddorstige muizenbreinen die je nooit kan vertrouwen. De kattin ging zitten en legde haar staart over haar poten. Haar nagels waren uit haar hulzen en boorden zich in de grond. De kattin had geen zin in vechten, maar als het erop aankomt dan moest het wel. Cutevoice keek nog steeds met een doordringende blik naar het katje en wachtte op haar antwoord.


[SPT] Walking Alone [Leather] 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimema 5 aug 2013 - 11:17





"Hallo. Wat doet een katje zoals jij hier helemaal alleen?" Boos keek de kat het andere dier aan. Het verkleinwoord katje stond haar niet aan, ze was dan misschien wel klein. Daar kon ze ook niets aan doen. 'Ik loop hier gewoon rond.'


[SPT] Walking Alone [Leather] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cutevoice
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimema 5 aug 2013 - 17:32

Het katje keek met een boze blik de Warrior aan. Ze vond het waarschijnlijk niet leuk dat ze katje genoemd werd. Ze was wel redelijk klein. Maar hoe moest de kattin haar dan noemen? Ow grote kat? Het katje antwoordde op haar vraag. "Gefeliciteerd" Zei Cutevoice, terwijl ze het katje schuin aankeek. "Wat moet je van me?"


Laatst aangepast door Cutevoice op ma 5 aug 2013 - 19:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimema 5 aug 2013 - 19:15





'Gefeliciteerd.' Ze keek het katje schuin aan. 'Wat moet je van me?' Leather snoof beledigd bij de toon van de poes. 'Ik vroeg me af wat je hier deed, je lijkt me geen rouge of bloodclanner.'


[SPT] Walking Alone [Leather] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cutevoice
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimema 5 aug 2013 - 19:25

Het katje snoof beledigd op de toon van de poes. "Ik vroeg me af wat je hier deed, je lijkt me geen Rogue of Bloodclanner." Zei het katje. Cutevoice schudde even haar hoofd nadat ze sprak. "Nee, ik ben een Clankat. Jij zou er toch ooit van gehoord hebben in de ''clan'' waar jij in zit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 19:22





"Nee, ik ben een Clankat. Jij zou er toch ooit van gehoord hebben in de ''clan'' waar jij in zit?" De poes had haar hoofd geschud voordat ze antwoord had gegeven. Leather rolde met haar ogen, natuurlijk had ze wel eens gehoord van die vreselijke clankatten. Nou ja.. Theoretisch gezien was zij zelf ook een Clankat, maar een Bloodclanner zijn was toch weer anders.. 'Bij welke clan hoor je?' Haar stem had een minachtende ondertoon.


[SPT] Walking Alone [Leather] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cutevoice
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 22:10

Het katje rolde met haar ogen. "Bij welke clan hoor je? Vroeg ze op een minachtende ondertoon. "Ik hoor bij Thunderclan. Heb je nog niet geleerd in jou eigen clan hoe je elke clan bij z'n geur kan herkennen?" Vroeg de kattin droogjes. "Je hebt toch ook een mentor in jou eigen thuisclan of wat dan ook die je alles leert?" Vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 17:31





"Ik hoor bij Thunderclan. Heb je nog niet geleerd in jou eigen clan hoe je elke clan bij z'n geur kan herkennen?" Klonk de stem van de poes droogjes. Leather zweeg, in afwachting tot de clankat verder zou praten. "Je hebt toch ook een mentor in jou eigen thuisclan of wat dan ook die je alles leert?" Een enkel moment dacht het tabby poesje na, zoekend naar haar woorden. 'Ik hoor nog pas net bij de Bloodclan,' ze sprak de naam van haar Clan met een trotse ondertoon uit. 'Ik krijg nog een mentor.'


[SPT] Walking Alone [Leather] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cutevoice
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:28

Het bleek een enkel moment stil. Alsof het katje zocht naar de woorden die ze moest zeggen. "Ik hoor nog pas net bij de Bloodclan," Zei het katje. Ze sprak het woord Bloodclan met een trotse ondertoon uit. "Ik krijg nog een mentor." Vervolgde ze. Cutevoice knikte. "Dus je hebt je daar aangesloten om gewoon een vechtbeest te worden die katten hun leven wegrooft voor de fun? " Siste de kattin. "Hoe haal je dat in godsnaam in je hoofd?!"


[SPT] Walking Alone [Leather] 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 15:08





"Dus je hebt je daar aangesloten om gewoon een vechtbeest te worden die katten hun leven wegrooft voor de fun? " Siste de kattin. "Hoe haal je dat in godsnaam in je hoofd?!" Leather fronste, het kleine tabby poesje was uit het veld geslagen door de woorden van de clankat. 'Deze Clan zal me geen vechtbeest maken, dat heeft deze hele klote wereld al gedaan.' De felle stem van de Bloodclanner klonk bozer dan hij normaal al klonk.


[SPT] Walking Alone [Leather] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cutevoice
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 13:34

De felle stem van het Bloodclan katje klonk bozer dan hij normaal al klonk. Zij was waarschijnlijk uit het veld geslagen door de reactie van Cutevoice. "En de andere moeten dan boeten voor jou zonden?" klonk de kattin rustig.

---

Yaay, i'm back xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Leather
Member
[SPT] Walking Alone [Leather] DPKsfdL
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Leather
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Walking Alone [Leather]   [SPT] Walking Alone [Leather] Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 21:01





"En de andere moeten dan boeten voor jou zonden?" De stem van de poes klonk rustig. Leather zweeg voor een aantal secondes. 'Het leven is nou eenmaal oneerlijk. Ook als dat betekent dat we moeten boeten voor andermans zonden en daden.' Het jonge tabby poesje meende haar woorden, ze kon het zelf weten. Zij had immers ook moeten boeten voor de zonden van anderen.


[SPT] Walking Alone [Leather] Eiqgp0
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Walking Alone [Leather]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: